Minusta on alkanut tuntumaan, että miehelläni on toinen
ja kaipaisin neuvoja siihen miten saisin tietää asian todellisen laidan.
Jos kysyisin suoraan, niin tuskin kertoisi totuutta...
Kommentit (51)
Mitä se muuttaa, että saat todisteet pettämisestä? Ei pettäminen siihen lopu ja erota voi ilman todisteitakin. Jo nyt tiedät, että miehellä on jotain erittäin hämärää tekeillä. Se voi olla pettämistä tai sitten jotain pahempaa kuten yhteisen omaisuutenne hukkaamista pelivelkoihin, huumekauppoja tai muuta vastaavaa. Parempi tehdä heti miehelle selväksi, että jos hän ei joko tunnusta ja mieti korjausta yhdessä kanssasi tai hankkiudu nopeasti eroon ongelmasta, haet eroa kuukauden viimeinen päivä.
enkä tosiaan ala syyttelemään, ennen kuin minulla on täysin varma tieto asiasta.
Onhan hänellä pakko tosiaan olla jotain salattavaa, enkä "järkevämpää" selitystä keksi kuin se toinen nainen.
Aika ikävältä tällainen tuntuu, mutta haluan tosiaan olla täysin varma, ennen kuin alan pohtimaan miehen jättämistä.
sinun sitten auta kuin seurata miestäsi joku päivä.
on 10 min matka, niin lähde ensi kerralla perään ja katso, mitä mies tekee kun lapsi kerhossa.
Ja minä kyllä sanoisin miehelle, että yhdessä asuessa ja parisuhteessa ollessa pitää kertoa toiselle koska tulee kotiin, edes suurinpiirtein. Siis sullahan voisi olla joku sovittu oma meno, vaikka hammaslääkäri, ja miehen pitäisi tulla hoitamaan lasta.
Tai jos sulla on vaikka lekuriaika, niin kerrotko siitä miehelle? Vai häivytkö vaan ilmoittamatta, ja jätät miehen kotiin lapsen kanssa?
ja kaikki pettäjät myös. Sain kanssa juuri tietää että oma mieheni petti myös. Kivaa kun olen raskaana ja meillä pieni lapsi kotona. Ei mitään kunnioitusta avioliittoa kohtaan. Ja mun vaisto myös sanoi sen..
Kyllä ne naisetkin osaa. Itsellä juuri menossa tällainen vaihe. Tein väärin ja tutkin vaimoni tekstarit ja sieltä paljastui kauheuksia; ystäväni (jolla avopuoliso) vonkaa seksiä vaimoltani ja suunnittelevat keskenään aikoja jolloin voisi tavata.
Todisteet ovat erittäin kyseenalaisesti hankittu enkä voi vedota niihin. Täytyy olla jokin muu keino. Mikä? Vakoilu? Millä perusteilla (jos jään kiinni)?
Nim. epätoivoinen ja -tietoinen
Tekstisi kosketti, koska oma mieheni jäi myös kiinni pettämisestä ja ihastumisesta toiseen ja sain sen selville urkkimalla puhelinta. Mä kyllä sanoin heti totuuden, että mistä sain tiedon ja mitä tiedän. Ei siinä vaiheessa enää vaakakupissa paina mikään muu. Ja syyksi voi sanoa epäilyn, joka siis lähes aina edeltää toisen tietojen urkkimista, eikö vain? Mä en voisi elää jos en kertoisi ja vaatisi miestä tilille. En voisi asua hetkeäkään yhdessä muuten. Nyt käymme terapiassa ja katsotaan miten käy.
Mies selvästi painaa pitkää päivää, kun rahat pitäisi saada riittämään sen unelmatalon remonttitarvikkeisiin, jota se duunailee kaiken vapaa-ajan sulta salassa, jotta voisi vuosipäivänä yllättää iloisesti.
Mutta akka vetääkin herneen nenäänsä ja pakkaa kassinsa, ja mies jää yksinäisenä asumaan uuteen kartanoon vain villakoirat seuranaan.
Se on tää moderni vainoharhaisuus sellaista.
Mies selvästi painaa pitkää päivää, kun rahat pitäisi saada riittämään sen unelmatalon remonttitarvikkeisiin, jota se duunailee kaiken vapaa-ajan sulta salassa, jotta voisi vuosipäivänä yllättää iloisesti.
Mutta akka vetääkin herneen nenäänsä ja pakkaa kassinsa, ja mies jää yksinäisenä asumaan uuteen kartanoon vain villakoirat seuranaan.
Se on tää moderni vainoharhaisuus sellaista.
Ja mies laskee kaksi tuntia kolikoita maitokaupan kassalla, miettii, että voiko ostaa maitoa...
Että mies on ihan tunnin pois. Hui kauheeta! Laittakaa kahle jalkaan tai koiran talutushihna.
Ihan vaan tiedoksi: toisen puhelimen ja postienkin urkkiminen ilman lupaa on laitonta.
mies voi pettää vaikka
a) jättäisi kännykän aina näkyville, eikä mitenkään piittaisi vaikka sitä katsoisit (KAIKKI todistusaineisto on poistettu ajoissa)
b) ei olisi yllättäviä menoja
c) ei olisi yllättäviä puheluita
d) olisi ihan hyväntuulinen
Älykäs mies tietää nämä klassisen pettäjän merkit ja varoo juuri niitä.
Ja tämä olen oikeasti nähnyt.
eikä meillä ole tällä hetkellä käytössä kuin yksi auto.
Olen keskustellut mieheni kanssa näistä hänen menoistaan, että olisi mukava että hän ilmoittaisi viivästymisistä jne, tai ei antaisi turhaan sitä käsitystä että tulee kotiin suoraan...
Omat pakolliset menoni hän kyllä tietää, koska olen aina informoinut niistä etukäteen, eikä niiden takia ongelmia siis ole.
Tuo kännykkäjuttu kyllä tässä on eniten pistänyt epäilemään. Ennen hän saattoi pitää sitä jossain pöydällä, mutta nykyään hän pitää sitä taskussa.
Ajattelin tänään aikaisemmin tehdä sen moraalittoman teon ja vilkaista puhelinta sillä aikaa kun mieheni oli suihkussa, mutta missä olikaan mieheni kännykkä?
SUIHKUSSA! Eipä tuo mies ole aikaisemminkaan mennyt suihkuhuoneeseen vaatteet päällä, enkä tarkoita sitä että tämä olisi ollut eka kerta.
Satuin vaan kiinnittämään nyt enemmän huomiota, kun on alkanut olemaan niin epäilyttävää tuo miehen touhu...
Kyllä tämä tuntuu niin selvältä peliltä, vaikkei niitä todisteita olekaan.
Vai voisiko jollakin olla joku muu hyvä selitys tälle?
meilläkin mies laittoi puhelimensa äänettömälle, näpräsi jatkuvasti kännykkäänsä ja lopulta laittoi puhelimensa salasanan taakse. Oli jos minkälaista muutakin selitystä.
Sitten lopulta tutkin puhelimen, vastoin kaikkia periaatteitani. Ja siitä sitten kärähti.
tämä nyt melko selvä juttu on: joko provoat tai sitten miehesi oikeasti pettää.
Seuraavan kerran kun miehesi on lähdössä viemään lasta kerhoon hihkaise, että lähdet mukaan! Katso miten reagoi. Ja ala toimimaan noin ennalta-arvaamattomasti muutenkin niin johan menee mies vaikeaksi.
Kehtaisitko puhua jollekin hyvälle ystävällesi asiasta? Jos joku ystäväsi menisi kerholle odottelemaan autollaan ja lähtisi seuraamaan miestä?
Juttuhan on selvä kuin pläkki: jotain meininkiä tässä on meneillään. Jos kännykän ratsaaminen ei tule kysymykseen, niin yritäpä puhua mies pussiin mutta älä tenttaa liikaa.
Tosi kurja tilanne, itse alkaisin jo valmistella lähtöä sillä minä olen sen tyyppinen ihminen että se olisi ollut jo tässä.
En tietystikään tiedä teidän suhteen taustoja enempää kuin olet kertonut, eivätkä ne tähän nyt oikeastaan kuulukaan.
Joku ratkaisu täytyy kuitenkin sun nyt keksiä.
pettäjät oikeasti muka niin tyhmiä, etteivät poista todistusaineistoa?
Järkkää itsellesi joku yllättävä meno mihin tarvitset auton. Soita hänelle ja kuulostele miltä kuulostaa ja mitä taustalta kuuluu..
mutta aika selkeältähän tuo kuulostaa jo nyt. Mutta jos saisit nuin käräytettyä jotenkin.
Meillä poisti, ja juuri sen vuoksi hän jäi kiinni.
Mies valehteli viimeiseen asti ja vielä ylikin. Yksi ilta tuli tekstari ja minä kysyin - kuten meillä tapana oli - että keneltä se oli. Mies sanoi, että pomolta,joka pyysi tekemään aamulla jotain.
Pyysin nähdä kännykän ja hän antoi sen minulle. Siellä ei ollut ko.tekstaria.Mies väitti poistavansa aina kaikki tekstarit.
Sitten aloin selata viestejä. Siellä oli kaikki minun viestini,vaikka vain kuittausviestit,siellä oli muilta työkavereilta viesteja yms.
Valehtelu oli kaiken a ja o. Lopulta hän sotkeutui omiin valheisiinsa. Totuus tulee aina lopulta ilmi.
Suurin oppi minulle oli, että omaa intuitiota tulee aina kuunnella. Koskaan en enää aliarvioi naisen vaistoani.
Ihan vaan tiedoksi: toisen puhelimen ja postienkin urkkiminen ilman lupaa on laitonta.
Siksipä en voi vedotakaan noihin viesteihin. Täytyy saada tietää muulla tavalla. Enkä voi perustella mitenkään epäilyjäni koska ei ole ollut aihetta.
Sain tietää noista viesteistä kun laitoin hänelle uuden puhelimen asetukset kuntoon ja satuin vahingossa vilkaisemaan lähettäjiä ja jäin ihmettelemään kun eräs nimi oli top 5:ssä.
Nyt harkitsen viestin laittamista tälle kaverille tyyliin "tiedätkö mitä olet tekemässä?" vaikka on mahdollisuus että tämä sitten kertoo vaimolleni ja hän huomaa että olen tutkinut hänen viestejään.
Olen nyt asiasta huolestuneena lähentynyt vaimoni kanssa ja tuntuu että olen häneen "uudestaan rakastunut". Tuntuu hyvältä olla hänen lähellään ja tuntuu että seksielämämme on piristymään päin.
Mutta kun olen töissä niin olen huolesta heikkona koska vaimoni työaika ei ole säännöllinen ja hän pääsee suht. aikaisin töistä tiettyinä päivinä ja aikaa on ennen kuin hakee lapset hoidosta jollon pelko kasvaa.
Jos saisin todisteet muulla tavalla pystyisin ottamaan asian esiin vaimoni kanssa.
Nim. 35
kiitos hyvistä vinkeistä jälkien peittelyyn.