Lue keskustelun säännöt.
Mitä AV-raati sanoo Lassietec-haalarista?
Kommentit (4)
Meillä on jo kolmannet odottamassa talvea. Kestävä, lämmin ja vedenpitävä. Mielestäni myös ok näköinen ja istuu hyvin meidän lapselle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos teillä on hyviä kokemuksia noin paljon! Ei tullut siis tehtyä virheostosta. En halunnut minäkään satsata haalariin satasta, sain alle 20 eurolla keväällä Lassietec-haalarin joka nyt tulee käyttöön talveksi.
Minusta ainakin haalari on sievä ja vaikuttaa hyvältä. Ja lapsi itsekin siitä pitää :)
hinta-laatusuhde on hyvä; värit - no ne on sellaiset perinteiset ja urheilulliset, eikä niissä ole mitään vikaa, jos ei nyt sit mitään muutakaan erityistä. Ihan hyvät käyttöhaalarit siis.
ja pirun ruma. Mutta av-mamman yksi ykkössuosikeista, koska haalareihin ei saa rahaa satsata..