Mun pitäisi mennä käynään fyysisesti työkkärissä mutta lääkäri kielsi rasituksen ja liikkumisen
Keuhkokuume ja komento vain levätä, lähde siinä sitten bussille kävelemään ja köröttelemään ½h ja sitten odottelemaan siellä virastossa ja sama matka takaisin kotiin..
Kommentit (14)
Lääkäri ois voinu kirjottaa sulle saikkua, mutta sitten oisit menettänyt työttömyyskorvaiksen. Sairaspäivärahaa oisit saanut omavastuun jälkeen.
sitten ymmärtänyt perua varattua aikaa? Mikä siinä on niin vaikeaa, että käyttäytyisi kuin aikuinen ja hoitaisi asiat ajoissa. Ei se tieto sinne työkkäriin tätä kautta mene perille.
Mitä ihmettä sinä sairaana siellä työkkärissä teet? Kai se riittää, että ilmoitat vaikka puhelimella olevasi sairas ja sovit uuden käyntiajan sen jälkeen.
Kai sinä sentään ymmärsit sairauslomatodistuksen pyytää? Jos et, niin soita nyt heti tämän luettuasi sinne vastaanotolle ja pyydä lähettämään se postissa.
Turhaan sinä sairastumisen vuoksi karenssia otat, kun sinulla on mahdollisuus saada työttömyyskorvauksen sijasta sairauspäivärahaa ilman omavastuupäiviä. Se on vähän pienempi kuin ansiosidonnainen,mutta pitemmällä ajalla tasaantuu kun se maksetaan myös lauantailta.
Eli tuleeko tästä nyt jotain sumplimista rahojen kanssa jos en sinne mene, lääkäristodistus siis löytyy kyllä!
Paljonko se sairasupväraha sitten on, olen ollut työttömänä koko kesän?
Olen allerginen kaikille paperisumplimisille ja selvittelyille, niitä ollut ihan liikaa viimevuosina ja aikoina:(
ap
lääkäri sitä sairauslomaa kirjoittikin.
ap
Mitä ihmettä sinä sairaana siellä työkkärissä teet? Kai se riittää, että ilmoitat vaikka puhelimella olevasi sairas ja sovit uuden käyntiajan sen jälkeen.
Kai sinä sentään ymmärsit sairauslomatodistuksen pyytää? Jos et, niin soita nyt heti tämän luettuasi sinne vastaanotolle ja pyydä lähettämään se postissa.
Turhaan sinä sairastumisen vuoksi karenssia otat, kun sinulla on mahdollisuus saada työttömyyskorvauksen sijasta sairauspäivärahaa ilman omavastuupäiviä. Se on vähän pienempi kuin ansiosidonnainen,mutta pitemmällä ajalla tasaantuu kun se maksetaan myös lauantailta.
Eli enhän edes saisi mitään sairauspäivärahaa tästä!
Käykö nyt niin että jos ilmoitan etten saisi liikkua ja tulla paikanpäälle niin menetän sekä ansiosidonnaiseni että sairauspvärahan kun siinä omavastuuaikakin jo sen 9pvää!
Siinä tapauksessa raahaudun sinne vaikka väkisin, koska täysin ilman mitään tuloja ei pysty nyt olemaan kun koko kesäkin mennyt jo pienemmillä tuloilla.
PRKL!!
ap
Eli enhän edes saisi mitään sairauspäivärahaa tästä!
Käykö nyt niin että jos ilmoitan etten saisi liikkua ja tulla paikanpäälle niin menetän sekä ansiosidonnaiseni että sairauspvärahan kun siinä omavastuuaikakin jo sen 9pvää!
Siinä tapauksessa raahaudun sinne vaikka väkisin, koska täysin ilman mitään tuloja ei pysty nyt olemaan kun koko kesäkin mennyt jo pienemmillä tuloilla.
PRKL!!ap
Ja sitten ihmetellään kaiken sen kyykyttämisen lomassa miksi työtön kokee olevansa täysin ilman ihmisarvoa ja masentuu yms.
No, tämäpä ratkaisi asian, nappia vaan naamaan, meikkiä nassuun ja menoksi aamulla.
ap
ja kysyä neuvoa, miten sinun kannattaa toimia?
Ei tule mitään karenssia eikä vaikuta tuloihin. Soita työkkäriin, ne antavat uuden käyntiajan.
T. ent. työkkärin täti
Olen allerginen kaikille paperisumplimisille ja selvittelyille, niitä ollut ihan liikaa viimevuosina ja aikoina:( ap
Vai ajattelitko, että joku muu hoitaa sun asiasi?
Nyt ryhtiä, aikuinen ihminen!
ap*vuosikausia joka vuosi kuukaustolkulla paperishowta ja koska olen tosiaan vain ihminen niin nyt just se tuntuu raskaalta ja vatuttaa*!
Olen allerginen kaikille paperisumplimisille ja selvittelyille, niitä ollut ihan liikaa viimevuosina ja aikoina:( ap
Vai ajattelitko, että joku muu hoitaa sun asiasi?
Nyt ryhtiä, aikuinen ihminen!
Ei tule mitään karenssia eikä vaikuta tuloihin. Soita työkkäriin, ne antavat uuden käyntiajan.
T. ent. työkkärin täti
ja silloin voit soittaa työkkäriin olevasi sairaslomalla ja siirtää nuo tapaamiset sen jälkeiselle ajalle. Tälläin tietty et saa työttömyypäivärahaakaan, vaan sairaspäivärahaa.