Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli :'( Vaateostoksilla...

Vierailija
20.08.2011 |

Miten mä olen voinut muuttua näin kauheasti lyhyessä ajassa... Mistään ei löydy mitään nättiä ja tuntuu että pitäisi koko garderoobi laittaa uusiksi. Mitkään paidat eivät mahdu kun tissit ovat niin isot vaikka en mikään lihava muuten olekaan. Ovat kokoa 70H ja tänään oli vielä sellaiset "ankannokka"-malliset liivit päällä että oikein törröttivät. En tajunnut lähtiessä. Olen lähinnä irvokkaan näköinen vaikka mulla onkin leveä lantio ja vyötärö.

Entiset vaatteen alkavat olla viitisen vuotta vanhoja ja todella kulahtaneen näköisiä. Kouluunkin pitäisi mennä ja lapselleki pitäisi ostaa uusia vaatteita.

Ei oo vaan rahaa. Vittu kun on paha mieli. :(((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, mutta muista syistä. Kropan ylä- ja alakerrat on ihan eri paria, eikä päärynämallisena näytä kovinkaan hemaisevalta, liian iso alaosa, siihen nähden liian kapea ja rinnaton yläosa. 70H-rinnat kuulostavat unelmilta, joo ei varmaan sua nyt lohduta.

Tuli mieleen, että et kai jostain nuortenvaateosastoilta etsi päällepantavaa, ne on sellaisia kittanoita ja leikkauksiltaan synnyttäneille naisille usein ihan vääränlaisia. Nyt on muutenkin sellainen muoti, että vähänkin rehevämpi ei löydä oikein mitään.

Vierailija
2/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa, että onko vaikeaa löytää sopivia vaatteita kun mitat ovat 157cm, 86kg ja B-kuppi???

Saatikka nyt kun olen viimeisilläni raskaana ja painoa tietysti vielä enemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikoissa näytän tissien takia ihan homer simpsonilta, näytän tosi isolta. Pitäisi olla vyötäröltä vartalonmukainen, mutta sitten kaikki paidat ovat lyhyitä, joko jo valmiiksi tai tissien takia. Mahassa on kuitenkin reppua lapsen jälkeen, että lyhyet paidat eivät käy.

ap

Vierailija
4/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy sopivia vaatteita, esim. Modalla on erilainen mitoitus kuin monella muulla ketjuliikkeellä. Ihmettelin itse, kun myyjä ojensi sovitettavaksi koon 40 paitaa, mutta tottahan se oli että mitoitus on erilainen ja paita sopi hyvin, vaikka normaalisti kokoni on 42 tai jopa 44 ruotsalaisketjujen vaatteissa.

Seppälässä on mallistoja erilaisilla mitoituksilla, eikä väljemmät vaatteetkaan ole lainapeitteen kokoisia.

Vierailija
5/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen laitat päälle kapean tai leveän vyön korostamaan vyötäröä,tuohon ylös siis. Kapeat farkut tai leggarit alle,korot jalkaan,pitkä kaulakoru ja hiukset kiinni jos pitkät,tuo ryhtiä.kunnon liivit!!!!!!

Vierailija
6/6 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osta niitä ja hommaa niihin vyö!! Joko sellainen paksu patellavyö tai ohuempi, tai vaikka molemmat. Saat vyötärön esiin, ei tule sitä telttaefektiä ja tadaa - monella on aihetta kateuteen sun muotojen takia!! Ja tosiaan - kunnon rintiskat, sellaiset jossa rinta oikein lepää oikean kokoisessa mutta tukevassa kupissa eikä tursua joka puolelle tai viistä pitkin napaa. V-kaula-aukko joka on sopivan syvä ( ei liian eikä liian vähän) sopii rintavalle tosi hyvin ja korostaa oikeita paikkoja.

Takas vaan kauppoihin ja tunikat kehiin + vyö :)

ja siihen laitat päälle kapean tai leveän vyön korostamaan vyötäröä,tuohon ylös siis. Kapeat farkut tai leggarit alle,korot jalkaan,pitkä kaulakoru ja hiukset kiinni jos pitkät,tuo ryhtiä.kunnon liivit!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä