Ihana kappale
Telkkarista tulee Suomen huippumalli haussa - ohjelman mainos ja siinä soi aina tämä ihana kappale. Siitä sen bongasin ja toisen kerran kun mainoksen näin niin oli pakko mennä etsimään kyseinen kappale. Kappale on siis artistin nimeltä Manna, josta en ollut ennen mitään kuullut. Kuunnelkaa tuosta:
Ja kertokaa mielipide! Mielestäni eroaa aika mukavasti tusina musiikista.
Kommentit (5)
Itelläni kävi samalla tavalla! Nimittäin siitä mainoksesta tuon biisin kuulin ja ahh ku tykkään! :D
Mainoksesta mäki sen kuulin ja halusin heti sen etsiä! En mäkää Mannasta aikasemmi ollu mitään kuullu, mutta tän hetkisen käsityksen mukaan tainnut olla aikasemmin tunnetumpi ulkomailla kun suomessa, vaikka suomalaisesta naisesta on kyse.
mä taas ihastuin bb:n mainoksen musiikkiin - mahtoikohan olla Apocalyptikaa tms.? Upeaa joususoitantaa anyway :)
Heillä on ainakin yksi lapsikin.Enkä tiedä mitä toi aiheeseen liitty mut kun sanoit ettet ole koskaan kuulut.=)