Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana kappale

Vierailija
05.09.2011 |

Telkkarista tulee Suomen huippumalli haussa - ohjelman mainos ja siinä soi aina tämä ihana kappale. Siitä sen bongasin ja toisen kerran kun mainoksen näin niin oli pakko mennä etsimään kyseinen kappale. Kappale on siis artistin nimeltä Manna, josta en ollut ennen mitään kuullut. Kuunnelkaa tuosta:







Ja kertokaa mielipide! Mielestäni eroaa aika mukavasti tusina musiikista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on ainakin yksi lapsikin.Enkä tiedä mitä toi aiheeseen liitty mut kun sanoit ettet ole koskaan kuulut.=)

Vierailija
2/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni kävi samalla tavalla! Nimittäin siitä mainoksesta tuon biisin kuulin ja ahh ku tykkään! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun suosikkibiisi häneltä:

Vierailija
4/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksesta mäki sen kuulin ja halusin heti sen etsiä! En mäkää Mannasta aikasemmi ollu mitään kuullu, mutta tän hetkisen käsityksen mukaan tainnut olla aikasemmin tunnetumpi ulkomailla kun suomessa, vaikka suomalaisesta naisesta on kyse.

Vierailija
5/5 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas ihastuin bb:n mainoksen musiikkiin - mahtoikohan olla Apocalyptikaa tms.? Upeaa joususoitantaa anyway :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi