Lue keskustelun säännöt.
jos laittaa laatikkoon
05.09.2011 |
kirjeen niin näkyykö sit leimassa sen alueen postinumero vai lukeeko vai kaupungin nimi?
esim. hämeenlinna? vai sen tietyn alueen postinumero jossa se postilaatikko on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Leimassa näkyy kaupunki (esim. se hämeenlinna), josta kirje lähetetty.