Lue keskustelun säännöt.
Tässäpä oiva työpaikka
10.08.2011 |
kaikille kieliä osaaville korkeakoulutetuille *pyörittelee silmiään*
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7752983&index=2&anchor=77…
Kommentit (6)
iltapäivälehtikin tehnyt siitä jutun.
Mutta voithan sä nostaa aiheen taas pinnalle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
päiviteltiinki täällä jo kertaalleen. Kuinkahan moni hakenu ;)
iltapäivälehtikin tehnyt siitä jutun.
Mutta voithan sä nostaa aiheen taas pinnalle.
joten puidaan nyt hiukan lisää
noin kolmen sivun mittainen keskustelu täällä, että jos nyt pidetään se keskustelu siellä eikä käydä uusiks tässä toisessa ketjussa. Tai itse asiassa aiheesta on jo useampikin ketju.
o.O