Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä niitä äitejä, jotka eivät itse jaksaneet imettää, ärsyttää pitkään imettävät äidit!

Vierailija
05.09.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ymmärrä yli 2-vuotiaita lapsia imettäviä äitejä, en. pervoa jo. mutta, sama mulle, kunhan eivät tule mun silmien eteen pervoilemaan.

Vierailija
2/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva yritys juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on mammat siivoamassa jo hädissään ja petaamassa vuoteita, ettei mies huomaa töistä tullessa ja esikoista päiväkodista raahatessa, ettei mamma ole tehnyt muuta kuin istunut koneella koko päivän.

Ei nyt jouda enää tappelemaan.

Vierailija
4/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini ei ole imettänyt ketään lapsistaan, ei vaan onnistunut ja ainakin ekan kanssa se tuntui ottavan koville. Sittemmin on kääntänyt kelkkansa jotenkin tosi imetysvastaiseksi ja naureskelee vaan tississä kiinni oleville lapsille, ja äideille, jotka on "hurahtaneet" imetykseen. Jos jollain on vaikeuksia imetyksen kanssa, niin taivastelee että eihän se lapsi kasva kun ei saa ruokaa jne. Joku psyykkinen puolustusmekanismi on tainnut mennä päälle.

Vierailija
5/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan ärsytä yhtään. Itse imetin ekaa lasta 2kk ja tokaa vähän alle 2kk. Oli huonoa tuuria mukana ja maito loppui molemmilla kerroilla, vaikka olisin halunnut jatkaa imetystä kyllä vielä.

Hyväksihän se pitkä imetys vaan on lapselle. Se ärsyttää, jos äitejä mollataan ja syyllistetään imettämisen puuttumisen takia turhaan(jos ei voi asialle mitään). Usein äiti on kyllä ihan itsekin osannut jo itseään syyllistää asian vuoksi ihan tarpeeksi. Naiset, meidän pitäisi oikeasti tukea toisiamme eikä aina arvostella ja etsiä virheitä!

Vierailija
6/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(hurja synnytys, pitkä toipumisaika, lääkityskin maidonnousuun, ei auttanut) ja toista taas ihan normaalisti ilman mitään poppakonsteja. Minäkin kuulun silti siihen joukkoon, joiden mielestä isojen lasten imetys (yli 1v. kun pystyy juomaan jo normaalia maitoa) on outoa. Ainakin Suomessa, jossa sitä ei voi perustella esim. hygienialla.

Vierailija
7/7 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä taas yleistetään. Mulla ei ärsytä kyllä yhtään. Imetin 3kk, josta viimeisin kuukausi osaimetystä. Ärsytti vain ja ainoastaan imetyshullut äidit jotka eivät ymmärtäneet tilanteestani yhtään mitään, just ne joilla oli neuvoja jakaa jotka eivät toimineet ja joilla itsellään se imetys oli helppoa. Mulle se oli yhtä helvettiä ja sitten katsottiin kuin halpaa makkaraa.