Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teet seuraville pieniksi jääneille lasten ongelmavaatteille:

Vierailija
05.09.2011 |

-Verkkarihousut, joissa polvessa kulumaa mutta ei vielä puhki

-Vaalea paita, jossa 2cm tussiviiru vasemmassa hihassa

-Lyhythihainen pusero, jossa haalea suklaajäätelöstä tullut tahra joka ei ole täysin pesussa kadonnut

-Neulepusero, jossa pesunukkaa

Heitätkö kaiken sekajätteeseen, tarjoatko kaverille kierrätykseen ilmaiseksi, leikkaatko pesuräteiksi, laitatko halvalla kirpparilla myyntiin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistit lapsen alushousut kirpparilla, hinta on 50 snt- 1e. 86-116 koot olen myynyt, monissa kiva kuvakin esim. hello kitty.

itselle kävi niin että ostin lapselle alushousuja isón nipun kun näytti oppivan pois vaipoista- tuli sit kuitenkin takapakkia ja nyt on vähän käytettyä pieneksi jäänyttä melkoinen nippu.... osa kelpasi onneksi kaverille, mutta mitä muuta niillä voi tehdä?

Vierailija
42/49 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on ollut jotain palkeenkieltä, ovat itse käyttäneet loppuun.

Mutta että mammat kantaa näitä kamoja kavereiden lapsille...sitten ihmetellään, että kun ne on nirppanokkia kun eivät huoli verkkareita riemusta kiljuen, joista on polvet puhki.

Itse en kyllä kehtaisi tuollaista tavaraa raahata kavereilleni. Ihan oikeasti. Et kai ole tosissasi:)

Miksi muiden lasten pitäisi pitää sinun lapsesi vanhoja ja polvista puhkikuluneita verkkareita ja kulahtaneita villapaitoja?

Pojalla verkkarit on täysin uudenveroisia vain sen päivän kun ne ekaa kertaa on päällä, sen jälkeen polvissa on yleensä kulumaa. Innokkaan piirtäjätytön paidanhihoissa taas on usein tussijälkiä eikä tule mieleenkään heittää vaatetta pois sen takia.

Onko ihmisillä tosiaan niin paljon rahaa että lastenvaatteiden tulee olla priimakuntoisia joka päivä, juhlissa, koulussa/tarhassa ja kotipihalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelötahraista puseroa yrittäisin tahranpoistoaineella pestä ja sitten antaa kaverille ilmaiseksi, ja neulepusero myös kaverille ilmaiseksi, jos huolii, muuten roskiin kaikki.

Vierailija
44/49 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noita kahta pikku sutuilla olevaa voisin hyvin tarjota eteenpäin noinkin (olen itse ostanutkin vaatteita, joissa pieniä tahroja). Myös pesunukkaisen laittaisin kiertoon. Toistaiseksi kavereille halutessa lainaan ja mahdollista kakkosta odottamaan sittne varmaan kierrätyskoriin tai kavereille ilmaiseksi jos ei kakkosta tule tai kasvavat hänestä yli.

Jos ihan riepuja olisivat laittaisin varmaan räteiksi tai kestovaipan imuiksi paitsi verkkarit ehkä roskiin jollei askarteluissa tarvittaisi sillä verkkarikangas ei mahda olla hyvä rätti.

Vierailija
45/49 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näteistä kohdista otan tilkkuja talteen. (niistä on jo tehtykin jotain), näitä rättejä on kolmas käyttänyt itkurätteinään, joihin pyyhkii kyyneleitään, itkee usein. Sitten likaisimmat kohdat pistän polttojätteeseen. Joudutaan viemään se kauemmas, mutta näin tehdään. Kerään napit talteen ja vetoketjut ja nepparit sekajätteeseen.

Inhottavaa huomata ostaneensa kirpparilta vaatteita, joissa onkin selkeä tahra. Pitäis ainakin olla tosi halpa

Vierailija
46/49 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pikkuviallisista vaatteista huutopaketin ja myyn 1 cnt/kpl lähtöhinnalla eli jos vaikka 20 pikkuviallista, niin lähtöhinta 0,2 e. Hyvin menee kaupaksi ja luultavasti menee todelliseen tarpeeseen.

Vierailija
47/49 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pieni tussiviiru pilaisi puseron. Hah.

Kyllä mä tuollaiset käyttäisin loppuun ja kun pieneksi jäävät, niin tarjoaisin jollekin ilmaiseksi tai antaisin kaupan päälle kirpparilla vaikka.

Hyvät kankaat minäkin kyllä käyttäisin ompeluksiin, pipoiksi ja nukenvaatteiksi.

Vierailija
48/49 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi putsata jotain likaista esim. ikkunalaudat keväällä siitepölystä ja heittää sitten roskiin. Muut vaatteet energiajätteeseen suoraan. Kirppiksillä ym on niin paljon tarjontaa vaatteista, ettei kukaan huoli tahraisia ja kuluneita vaatteita. itse käytän niitä pikkusisaruksella, mutta sen jälkeen en kehtaa antaa eteenpäin toisten riesaksi vaan heitän energiajätekeräykseen.

Vierailija
49/49 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pieni tussiviiru pilaisi puseron. Hah.

Kyllä mä tuollaiset käyttäisin loppuun ja kun pieneksi jäävät, niin tarjoaisin jollekin ilmaiseksi tai antaisin kaupan päälle kirpparilla vaikka.

Hyvät kankaat minäkin kyllä käyttäisin ompeluksiin, pipoiksi ja nukenvaatteiksi.