Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka käyttävät työsähköpostia omien asoidensa hoitoon?

Vierailija
09.09.2022 |

Täällä on yksi jota ärsyttää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän, jos joku tekee noin? En minä toisten meilejä lue.

Vierailija
2/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos joku lähettää sulle postia työosoitteestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa käyttää. Ja miks haluaisinkaan.

Vierailija
4/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen asia pitäisi ärsyttää?

Vierailija
5/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla tuon firman tietoturva ihan kohdillaan

Vierailija
6/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos joku lähettää sulle postia työosoitteestaan.

No jos se kuitenkin vastaa mun sähköpostiin silloin kun tarvitsen vastauksen niin mitä ihmeen väliä sillä on mistä osoitteesta se posti tulee? Siinä työsähköpostissa kuitenkin on yleensä ihan selkeästi se lähettäjän nimi ja sukunimi

Vierailija
7/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen käyttää helposti työpaikan puhelinta ja työaikaakin omien asioiden hoitoon.

Vierailija
8/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on varmaan vaikeaa jos kaikista pienistä asioista ärsyyntyy

Vierailija
9/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.

Vierailija
10/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta käyttää kun en ole duunissa, eikä ystävänikään. Ollaan vapaita kuin taivaan linnut.

Vierailija
11/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pitäisi olla itsestäänselvyys, että työsähköpostia ei omien asioiden hoitoon käytetä. Mutta kaikille se ei näköjään ole.

ap

Vierailija
12/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omassa työssäni huomannut, että asiakkaat käyttää todella usein työsähköpostejaan ainakin meidän kanssa asioimiseen ja me myydään tuotteita nimenomaan kotitalouksiin. Ei se ärsytä, mutta ihmetyttää vähän. Mitäs sitten, jos vaihtaa työpaikkaa?

Vierailija
13/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK. Itse pidän eri sähköpostiosoitteita eri tarkoituksiin, koska en halua sotkea niitä keskenään.

Vierailija
14/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihminen käyttää helposti työpaikan puhelinta ja työaikaakin omien asioiden hoitoon.

"Työpaikan puhelinta"? Puhutaanko nyt veivattavasta lankapuhelimesta? Oletko viimeksi ollut töissä 80-luvulla?

Vierailija
15/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttää?

Olen yrittäjä, ja käytän kyllä samaa firman sähköpostiosoitettani kaikessa. En jaksa seurata montaa eri postia.

Vierailija
16/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pitäisi olla itsestäänselvyys, että työsähköpostia ei omien asioiden hoitoon käytetä. Mutta kaikille se ei näköjään ole.

ap

Se on täysin työnantajan ja työntekijän välinen asia. Sinä saat kyllä ärsyyntyä ihan mistä saat itsellesi tyydytystä.

Vierailija
17/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin puhelimessa sekä työ- että hlökohtainen SIM-kortti, joten käytän samaa puhelinta kaikkeen. Ihan sallittua on ainakin meillä. Työsähköpostin käyttöä hlökohtaisiin tarkoituksiin en ymmärrä eikä se olisi meillä edes sallittua.

Olisi hirvittävän vaikea pysyä asioista perillä, jos kaikki tulisi samaan. Siis lasten wilmat, harrastusmailit, omat harrastusmailit, postin saapumisilmotukset jne. Ja sitten kaikki työsähköpostit vielä päälle.

Vierailija
18/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan puhelin. Eli sun mielestä työpaikan työsuhdepuhelinta ei saa käyttää henkilökohtaiseen käyttöön? Mä ainakin saan tän työsuhde-etuna ja todellakin käytän tätä liittymää omana. Miksi ihmeessä maksaisin toisesta puhelimesta ja liittymästä? Typerä ajatuskin. Käytän myös työaikaa toisinaan omien pakollisten asioiden hoitamiseen esimerkiksi lääkärissä käyntiin. Sehän on työnantajan etu, että pidän itsestäni huolta ja sitä meidän firmassa ainakin painotetaan, että pidetään huolta itsestämme ja tehdään myös muuta kun töitä. Työt ei saa olla no 1 elämässä. Järkyttävä työpaikka, jos teillä ollaan noin nihilistejä. Hyi.

Työsähköpostia saatan käyttää henkilökohtaiseen, jos asia hoituu nopeasti ja en ole kotona. En tiennyt, että joku jotain sähköpostia noin tarkasti urkkii.

Vierailija
19/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita Hakaniemeen ja itke sinne. Ehkä he korjaavat asian.

Vierailija
20/29 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan puhelin. Eli sun mielestä työpaikan työsuhdepuhelinta ei saa käyttää henkilökohtaiseen käyttöön? Mä ainakin saan tän työsuhde-etuna ja todellakin käytän tätä liittymää omana. Miksi ihmeessä maksaisin toisesta puhelimesta ja liittymästä? Typerä ajatuskin. Käytän myös työaikaa toisinaan omien pakollisten asioiden hoitamiseen esimerkiksi lääkärissä käyntiin. Sehän on työnantajan etu, että pidän itsestäni huolta ja sitä meidän firmassa ainakin painotetaan, että pidetään huolta itsestämme ja tehdään myös muuta kun töitä. Työt ei saa olla no 1 elämässä. Järkyttävä työpaikka, jos teillä ollaan noin nihilistejä. Hyi.

Työsähköpostia saatan käyttää henkilökohtaiseen, jos asia hoituu nopeasti ja en ole kotona. En tiennyt, että joku jotain sähköpostia noin tarkasti urkkii.

Työpaikan puhelin ei aina ole henkilökohtainen, eikä myöskään se sähköposti, vaan näitä samoja käyttävät vuorollaan kaikki, jotka työpisteellä työskentelevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän