Tuleeko Piaa Pakarinen pärjäämään Miss Universum-kisoissa?
Musta tuntuu että pärjää.... Vähintään finaaleihin menee :)
Kommentit (19)
se kärkikahinoissa ole kansainvälisissä vedonlyönneissä?
Kaunis nainen kyllä.
jos olisi jonkin ison maan edustaja, niin ehkä sitten olisi mahdollisuuksia, suomalaisen pärjäämiskynnys on kuitenkin tavallaan suurempi, ja pitäisi olla vielä hätkähdyttävämmän kaunis.
mutta Kanada on tosi kaunis ja hyvä kuva!! Miksi Piasta on noin lähikuva? Jää muiden varjoon. Kauempaa olisi kauniimpi kun näkisi kokonaisuuden.
näköinen noissa ltalehden samba-koulu kuvissa
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011082714273642_vi.shtml
bostwana erottui kyllä joukosta.. mutta joo, kukaan ei pahemmin jäänyt mieleen, ja osa kuvista sellaisia mallikuvia ettei niistä edes saa selvää miltä missi näyttää.
Pian kuva oli kyllä nätti.. hauskaa olisi jos pärjäisi, kun tuntuu että siihen ei oikein uskota.
Osa missikandidaateista on jotenkin oudonnäköisiä, mutta PP on klassisen kaunis.
hehkutetaan kuinka päästään finaaliin, ja niin vaan jäädään sen ulkopuolelle.
t:ap