Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö pettämisestä alkaneet suhteet?

Vierailija
04.09.2011 |

Aina sanotaan, että suurin osa suhteista jotka ovat alkaneet toisen osapuolen avioliiton aikana, eivät kestäisi. Mutta kun lukee juttuja täällä AV-palstalla tuntuu siltä, että kaikkien petettyjen ja jätettyjen exät ovat edelleen suhteessa "rikoskumppaniinsa" ja oikein onnellisia.

Mikä mahtaa olla totuus? Onko ruoho oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että suurin osa suhteista jotka ovat alkaneet toisen osapuolen avioliiton aikana, eivät kestäisi. Mutta kun lukee juttuja täällä AV-palstalla tuntuu siltä, että kaikkien petettyjen ja jätettyjen exät ovat edelleen suhteessa "rikoskumppaniinsa" ja oikein onnellisia.

Mikä mahtaa olla totuus? Onko ruoho oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella?

Veikkaanpa ettei pettämisestä alkanut liitto epäonnistu siksi että alkoi salasuhteesta, vaan siksi että pettäjä pitemmän päälle uudessakin suhteessa erehtyy pettämään. Ainakin suurimmassa osassa. Melban heittämä 5% onnistumisluvuksi on varmaan aika paikkansa pitävä...

Vierailija
82/85 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii niin, että pettäjä pakoilee uusia ongelmia ja suhde ajautuu näistä syistä taas karikkoon. Pettäjä ei osaa hoitaa asioitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä jätin poikaystäväni 2 vuoden seurustelun jälkeen toisen miehen (pojan) vuoksi. Suhde oli vuoden ajan mennyt alamäkeä, mitään yhteistä ei ollut, jatkuvasti riideltiin. 6kk ajan oli miettinyt miten saisin sanottua että haluan erota, mutta en uskaltanut sanoa ääneen. Sitten tapasin pitkästä aikaa ystävän veljen johon ihastuin heti. Tavattiin perjantaina, viikonloppu vietettiin yhdessä. Maanantaina sanoin poikakaverille että olen tavannut toisen ja haluan erota. Jälkeenpäin olen katunut asiaa niiiiiin paljon. Eroa en yhtään, vaan sitä että menin ja petin. Olisi pitänyt olla rehellinen ja sanoa jo aikaisemmin etten halua enää olla yhdessä, etten rakasta enää. Sen sijaan etsin "helpon" ulospääsyn suhteesta. Eihän se tietenkään mikään helppo ollut, kaikkea muuta.

Kaduttaa vieläkin pettäminen, 14 vuoden jälkeen. Onneksi olen viisastunut sen jälkeen paljon.

Oma suhteeni oli miehen kanssa jo kuollut. Yhdessä silti oltiin, kun sitä viimeistä askelta en osannut ottaa. Usean vuoden "kämppisvaiheen" jälkeen päädyin toisen miehen kanssa sänkyyn ja siihenhän se meidän juttumme sitten lopullisesti päättyi. Mies olisi halunnut vielä jatkaa, mutta itse en voinut kun tiesin etten ole enää suhteessa mukana niinkuin pitäisi.

Minua kadutti ja tulee kaduttamaan aina. En kadu suhteemme kariutumista, siitä ei vain tullut mitään vaikka kauan yritimme, mutta kadun sitä miten se päättyi. Minun olisi pitänyt lähteä ennen kuin takki oli täysin tyhjä. Inhottaa, että halvensin suhteemme niin. 13 vuotta olin uskollinen ja siihen se olisi pitänyt päättää.

Vierailija
84/85 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa lukua kertoo avioliittoon johtaneista suhteista, kolmas luku kuvaa taas kaikkia suhteita, jotka ovat alkaneet pettämisestä.

Moniko suhde ylipäätään kestää kuolemaan asti? Aika moni hyytyy jossain vaiheessa ennen avioliittoa.

50% aviopareista eroaa

70% toiseen kertaan naimisissa olevista eroaa

95% pettämisestä aloittaneista suhteista eroaa

Vierailija
85/85 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä mihin suhde on perustunut: onko todella ihastuttu ja rakastuttu vai onko suhde lähinnä seksipohjalla?

Itselläni ei kestänyt, mutta varmasti ero exästä olisi tullut ilman tätä suhdettakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi