rakel lignellin muodonmuutos!
Kommentit (30)
http://www.kauneusjaterveys.fi/artikkeli/pysayta-jojo
liekö siis raakel näitä onnistujia, kun on ollut piiitkään ylipainoinen..
Kaunis on nyt ja niin oli ennenkin.
jonkun laihdutusjutun missinä, että painoa on tullut 30kg lisää ja pitäisi yrittää taas saada kilot pois.
Se on tämänkin naisen kohdalla nähty niin monta kertaa...
ei se toisessakaan vielä hoikka ole.... mutta läskimpänä nätimpi.
ja tuskin on näissä mitoissa kahden vuoden päästä :(
13v. Siksi pystyn sanomaan, että Rakelilla tulee kilot takaisin vuodessa.
Hän ei ole koskaan laihduttanut itsensä takia vaan on keekoillut lehtien kannessa jatkuvasti esittelemässä itseään. Pystyy laihduttamaan isoja määriä kun tietää, että tavoite on päästä etusivulle. Kun on sinne päässyt, koko homma repsahtaa ja on vuoden päästä taas laihduttamassa jollain poppakonstilla.
Siksipä juuri tiedän kun itse olen painoa tiputtanut.
Rakelin uusi look on todella upea!! Kuinkahan moni teistä valittajista pystyisi samaan.
oletteko itse hoikkia vai lihavia?
No itse oon 58/159 eli normaalipainoinen ja oon kyllä sitä mieltä että Rakel oli lihavana ihanampi. :) Joillekkin se vaan passaa.
Yleensä kun ihminen laihtuu niin muuttuu paljon nuoremman ja eloisamman näköiseksi, Rakel oli minusta sitä jo rehevänä joten en saanut laihdutuskuvista mitään OHO-elämystä.
Nuo on kaikki otettu laihtumisen JÄLKEEN. Hömpät :D
se lehdessäkin lukee! Ei voi ottaa teidän arvostelujanne todesta!
miten kaikki hehkuttaa Raakelin "kauneutta". Mun silmissä se on ihan tavallisen suomalaisen näköinen pullea nainen. Ei kadulla vastaan kävellessä erottuisi mitenkään tuhansista muista samanlaisista.
Rakelin uusi look on todella upea!! Kuinkahan moni teistä valittajista pystyisi samaan.