Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä pojan peniksen pitäisi alkaa kasvamaan?

Vierailija
16.01.2011 |

Itse en ole miettinyt edes koko asiaa, äitini otti sen puheeksi kun 11 vuotiaalla pojalla pippeli on edelleen saman kokoinen nysä kuin syntyessään. Äitini meinasi, että pitäisi jo lääkäriin lähteä jos kyseessä on jokin hormonaalinen häiriö. Poikien äidit miten on? Tarviiko olla huolissaan? Mun äidilläkin on ollut vaan me tytöt, joten hän on tässä asiassa ihan yhtä ummikko kuin minäkin.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla on terveystarkastus 5. ja 8. luokalla. Tarkastetaan, onko kivekset laskeutuneet ym, ja siinä tulee kyllä ilmi, jos mitä muuta on tarvetta huomata (meillä vanhimmalla pojalla kireä esinahka, joka sittemmin leikattiin, koska poika niin toivoi.)

Keskimmäinen poika on 12-vuotias ja pippeli on pieni. Kivekset ovat kuitenkin nyt äskettäin kasvaneet. Vuoden sisällä pippelikin ehkä kasvaa hieman. Luulen, että kovin suureksi pippeli ei hänellä ei ehkä kasva. Mutta kokemuksesta voin kertoa, että pieni voi olla hyvin toimiva.

Poikien isällä on sekä pieni pippeli että kireä esinahka (jota ei ole leikattu, kun erityistä tarvetta ei ole tullut).

Kolme lasta mies on aikaiseksi saanut ja seksielämää on takana 20 vuotta. Olen erittäin tyytyväinen seksielämäämme. Ei se koko, vaan miten sitä käyttää. (Joillakin voi olla myös kookas, mutta täyteen juhlakuntoon sen saa harvoin. Pienemmällä mitoituksella juhlakunto on helpommin saavutettavissa).

Vierailija
102/135 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen nyt luulisi kasvavan vauvaiän jälkeenkin siinä missä lapsi kasvaa muutenkin. Ainakin omalla pojalla on kasvanut. On nyt 8v. Ja tottakai sen huomaa, jos yhdessä saunotaan. Ja ollaan erottu lasten isän kanssa ja kerrankin pojalla oli joku tulehdus päässyt tulemaan, kun tänne tuli. Ohjeistin kyllä hänet itse putsaamaan sen, katsoin vain että tekee sen kunnolla ja samalla kerroin pesun tärkeydestä. Olin kuvitellut, että isänsä olisi nämä jutut pojalle kertonut. Toki olen aiemminkin molempia muistuttanut suihkussa käynneistä, että pestään joka paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko ennen kirjoittaa kello 23:00 jälkeen?

Vierailija
104/135 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
105/135 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai, ennenkuin persut pilasivat palstan.

Vierailija
106/135 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoikos se ap:n 22-vuotiaan pojan penis lopulta, vai joutuuko hän navigoimaan deittimaailmassa pelkän monsteripillun kanssa?

Vierailija
107/135 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meidän pojan pippeli kasvanut ainakin siitä, mitä oli syntyessään, mutta muistan omasta lapsuudesta, että pikkuveljelläkin oli lapsena pieni ja olen pitänyt normaalina. Nyt mun on kuitenkin pakko avautua jonnekin kun en viitsi kellekään tästä oikeasti kertoa. Poika nyt tasan 3 v ja lainasi eilen vihkisormustani (annan aina välillä ihailla koruja). Meni lastenhuoneeseen ja marssi sitten nakuna ylpeänä luokseni näyttämään pippelikorua! :D en kestä! Ajattelin. Muksulla siis aina välillä erektio mikä varmasti normaalia, vihkisormus oli täsmälleen sopiva. Ei helkkari noita ipanoita... en viitsinyt miehellekään sanoa, ettei aina sormusta katsoessa tulisi mieleen tuo tilanne. Vaikea itsekään unohtaa sitä näkyä, hitto!

Vierailija
108/135 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot tietääkseni nauttii täysipainoisesta seksielämstä kokonaan ilman penistä. Miettikääpä tätä.

Kyllä ne tarvitsevat penetraatioon jonkin tekolerssin. Tai jos nyrkki mahtuu, niin sitten ei.

Vierailija
109/135 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40-vuotiaana. Silloin sillä ei pysty saamaan enää kovin paljon tuhoa aikaan.

Vierailija
110/135 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pieni muna, mutta iso sielu" :)

eli täällä on enää kaikki älykääpiöt paikalla. Noh, onhan se päivä vielä huomennakin, jospa saisi asiallisempia vastauksia.

ap

ap:sta lähtien on paikalla. kas kun et mennyt päivystykseen munankasvusi kanssa.

Vierailija
111/135 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai, ennenkuin persut pilasivat palstan.

katkera punikki itkee, harmittaako kun putin ottaa turpaansa?

Vierailija
112/135 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo kelpaa kun olen 16v ja kroppaakin on kasvanut. Siinä 14v olin hintelän kokoinen, mutta kulli oli kasvanut lähes nykyisiin mittoihin. Piilottelemalla siitä selvittiin, mutta jotkun huomasivat ja muistuttelivat joskus.

Vierailija
113/135 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepotilassa olevaa on turha mittailla eli ainoa ratkaisu on asentaa kamera pojan huoneeseen. Siitä sitten kuvasta mitat kun pr0nhub aukeaa. Kokoa voi verrata esim. pöydällä olevaan vessapaperi- tai talouspaperirullaan.

Vierailija
114/135 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

löysin tiedon, että keskimäärin yli kaksitoistavuotiaana vasta alkaa penis kasvaa.

menen googlaan ja ehkä soitan sitten terkalle jos tarvetta. Kiitti suht normaalista vastauksesta, jota joillakin tuntuu olevan hyvin vaikea kirjoittaa.

Googleta "12 vuotias poika penis", niin poliisi on pikinmiten ovella.

Vierailija
115/135 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepotilassa olevaa on turha mittailla eli ainoa ratkaisu on asentaa kamera pojan huoneeseen. Siitä sitten kuvasta mitat kun pr0nhub aukeaa. Kokoa voi verrata esim. pöydällä olevaan vessapaperi- tai talouspaperirullaan.

Voi ihan omin käsin mitata.

Vierailija
116/135 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYRPÄKEISARI kirjoitti:

Mulla on 35 cm kulli älkää te naputtako niillä 2cm moloillanne

ELÄKÖÖN TOKSINEN MASKULIINISUUS!

Vierailija
117/135 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti on kaivanut esille tällaisen vanhan, oksettavan ketjun. Joku, jolla ei ole parempaa tekemistä, kun istuu kotona 24/7

Vierailija
118/135 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13 ja penikseni pituus on noin 13cm että ihan normaalia.

Vierailija
119/135 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13 ja penikseni pituus on noin 13cm. Onko normaalia?

Vierailija
120/135 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syntyessä 40cm

Kätilö nipsas sen 1.5 senttiseksi kun luuli napanuoraksi