Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä pojan peniksen pitäisi alkaa kasvamaan?

Vierailija
16.01.2011 |

Itse en ole miettinyt edes koko asiaa, äitini otti sen puheeksi kun 11 vuotiaalla pojalla pippeli on edelleen saman kokoinen nysä kuin syntyessään. Äitini meinasi, että pitäisi jo lääkäriin lähteä jos kyseessä on jokin hormonaalinen häiriö. Poikien äidit miten on? Tarviiko olla huolissaan? Mun äidilläkin on ollut vaan me tytöt, joten hän on tässä asiassa ihan yhtä ummikko kuin minäkin.

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

löysin tiedon, että keskimäärin yli kaksitoistavuotiaana vasta alkaa penis kasvaa.

menen googlaan ja ehkä soitan sitten terkalle jos tarvetta. Kiitti suht normaalista vastauksesta, jota joillakin tuntuu olevan hyvin vaikea kirjoittaa.

Olen miettinyt samaa asiaa. Oma poikani on 11v ja hänellä on aika lyhyt penis. Toisaalta taas isälläänkään ei ole lepotilassa mikään iso, itse asiassa aika pieni nysä. Mutta "tositouhuihin" päästessä kasvaa paksuutta ja pituutta moninkertaisesti lähtötilanteeseen nähden ollen keskikokoinen.

Onhan tälläkin palstalla ollut joskus ketju otsikolla joka meni suurin piirtein näin; onko miehelläsi lihakulli vai verikulli? Joku sitten kysyi mitä ne tarkoittaa. Häntä valistettiin ystävällisesti että verikulli on se mikä lepotilassa on tosi pieni mutta seksissä kasvaa monta kertaa isommaksi veren mennessä vehkeeseen. Lihakulli on taas se mikä lepotilassakin on pitkä ja paksu, mutta ei pahemmin suurene erektiossa, se vaan nousee seisomaan.

Ja tämä oli sitten asiallinen vastaus.

Vierailija
82/135 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13v ja penikseni ei kasva yhtään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pojilla alkaa kasvamaan eri aikaan se penis, ja siitä ei tarvitse kenenkään huolehtia mutta lääkäri on ihan oikea paikka jos niin ajattelee

Vierailija
84/135 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot tietääkseni nauttii täysipainoisesta seksielämstä kokonaan ilman penistä. Miettikääpä tätä.

Ja naiset nauttivat usein elämästä täysin ilman penistä, joten mitäpä tuota pienipeniksisen huolehtimaan. Homotkin nauttivat elämästä ilman vaimoa, joten ei kai sitä muutkaan tarvitse.

Vierailija
85/135 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koska tytön vagina?

Vierailija
86/135 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 2-vuotiaana jo 20cm penis.

Vierailija
87/135 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on 13 tänä vuonna jo 14 eikä siitin ole isompi kuin syntyessä

Vierailija
88/135 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 12v normaali poika ja penikseni on aika nysä lepotilassa noin 6cm. Kun alkaa stondaamaan mitta nousee ja on 13cm. Paksuus nousee noin 1,5 kertaiseksi. Kivekseni alkoi kasvaa 11v ja onn nyt keskivertoa isommat minun ikäisekseni. Serkullani joka on minua vuoden vanhempi on ihan jäätävä jölli ja hänen vuoden nuoremmalla veljellä on erittäin pieni vaikka olisi stondis. Mitat vaihtelevat erittäin paljon.

Vierailija
89/135 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pieni muna, mutta iso sielu" :)

eli täällä on enää kaikki älykääpiöt paikalla. Noh, onhan se päivä vielä huomennakin, jospa saisi asiallisempia vastauksia.

ap

Noh

Tiedät itsekin, että murrosikä alkaa noin 10-15 vuotiaana. Sillä välillä se alkaa kasvamaan. Eikös?

Että minkä sortin kääpiöksi ittes luokittelet?

Vierailija
90/135 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeli alkaa kasvaa noin minuutin sen jälkeen kun p0rnhubi on latautunut.

Vierailija
91/135 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kun syntyi, oli hänellä jo silloin noin 4 cm. Pissasi välillä itsensä päälle, kun otti vauvana ilmakylpyjä ja myös minut kasteli. Olen nähnyt hänet alasti näin aikuisena. Asui kotona aika pitkään, no hänellä on siis ilman seisokkia noin 13-15 cm. Ja jos yhtään Isäänsä tullut niin kovana todennäköisesti 18 cm. Ja kyllä lapseni Isä on mitannut omansa, kun olimme nuoria😅

No asiaan, sinuna ottaisin yhteyttä lääkäriin. Ihmettelen kyllä, onko tämä pelkkä provo, koska olisi luullut jo neuvolassa seuraavan tilannetta. Olen lukenut miehistä, jotka eivät ole koskaan olleet naisen kanssa, kyseisestä syystä johtuen. Miten paljon se vaikuttaa elämään. On miehiä, jotka ovat päättäneet elämänsä. Eikö juuri nyt murrosiän kynnyksellä asialle voi jotain tehdä vielä? Taistele lapsellesi osaavaa hoitoa. Älä anna kenenkään vähätellä asiaa. Toivon, että saatte apua. Pistä pojan isä asialle, ja puhumaan pojan kanssa.

Vierailija
92/135 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ole mikään vitsin paikka tämmöinen. Eikö kenelläkään ole siis tietoa, koska kasvun pitäisi alkaa?

ap

En tiedä, mutta aikuisiässä miehissä on eroa siinä, minkä verran penis pidentyy erektiossa, noin prosentuaalisesti. Omalla miehellä on levossa lyhyt, mutta pitenee huomattavasti ja riittää.

Tärkeintä ettet tee tuosta numeroa. Poika on kokonainen, erillinen ihminen ja aivan hyvä, vaikka penis jäisikin pieneksi. Tosin voi murrosiässä vielä kasvaa.

Vierailija
93/135 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP minkä kokoinen poikasi penis nyt?

Vierailija
94/135 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, en itse huolestuisi äitinä vaikka pojallani olisi vielä 15-vuotiaana melko pieni keppi, tuo vehje kun ei ole yhtä kuin kaikki murrosiän kehitys. Itse olen 19-vuotias miehenalku ja vehje alkoi kasvaa luultavasti siinä 12-13 vuoden iässä kuten pojilla yleisesti. Sillä ei ole sitten merkitystä kuinka pitkäksi. Itselläni on lepotilassa jotain 5-8 senttimetriä ja täydessä seisokissa 13-14. Tämähän on ihan keskivertopituus (suomalaisella) miehellä.

Asia on tietysti jokaisen oma muttei kannata turhaan vaivata päätään oman jälkikasvunsa sukupuolielinten koolla tai ulkonäöllä. Ovat mitä ovat ja kunhan ovat kunnossa niin riittää.

Vierailija
95/135 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
96/135 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
97/135 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena

Vierailija
98/135 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuonna kesällä riparileirillä. Oma oli kasvanut jo melkoisesti ja muilla useimmilla ei juurikaan, mutta aika monella samanlailla kun mulla. Runkkaan nykyisin melkein joka päivä.

Vierailija
99/135 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 43 vuotta. Ei ole kasvanut vieläkään, joutui ostamaan itselleen Bemarin.

AP

Vierailija
100/135 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea muiden vastauksia.

Mutta, pullukkapojilla on monesti pikku nysä. Hormoneista se johtuu, ruokkikaa lapsenne oikein eikä herkuilla.

Ja jos joku on miettinyt onko rodullisia eroja, niin on. Kyllä suomalaisilla on kaikin puolin huonompi elinvoima.