Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes, sain mtt-lehmän vaihdettua kahteen mieshoitajaan, toivottavasti ne on kaljuja

Vierailija
03.09.2011 |

ja kohtuu raamikkaita, niin menee puolituntiset vaikka fantasioidessa...

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niin kuin se olisi mun vika että minua vituttaa se että elämäni on ollut pelkkää paskaa 37 vuotta.

Et sä voi syyttää pelkästään äitiäsi ja yhteiskuntaa siitä, että elämäsi on ollut paskaa 37 vuotta. Oot saanut varmaan paskat eväät elämään, mutta nyt sun pitäis aikuisena ihmisenä yrittää vähän muuttaa tuota samaa vanhaa virttä ja miettiä, miten sä voisit päästä eroon tuosta asenteesta.

Sulla on ilmeisesti sellainen kuva, että ns. parantuminen tapahtuu sillä lailla, että sä voit maata sohvalla ja joku tuo sulle uuden elämän hopeatarjottimella. Ei se niin mene.

Jos sulla on vähänkään järkeä päässä, niin käytät tuon eläkkeesi siihen, että yrität päästä kiinni parempaan elämään. Jos sä luulet, että jollekin mtt-hoitsulle tinttaileminen auttaa, niin oot kyllä absoluuttisen väärässä. Jos sä menet sinne juttelemaan samalla asenteella kuin täällä, ei ole ihme, ettei ne voi sua auttaa.

Vierailija
42/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en kenenkään toisen mulle määrittelemään elämää itselleni hyväksy.

Haluun että voin vapaasti kertoa kaiken sen paskan ja ne sairaimmatkin ajatukset mitä mulla on ulos ja sitten kun pää on paskasta tyhjä, määrittelen itse mihin suuntaan elämääni alan viemään jos päädyn siihen että uusi elämä on sen arvoista että kannattaa jatkaa elämää.

Mutta en hyödy mtt-apinoiden istunnoista mitään jos mun pitää koko ajan miettiä sitä että voinko nyt kertoa sen uusimman tappamistavan, jota olen äidilleni suunnitellut, julki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot, on käytännössä sitä, että paskot suustasi täydellistä sontaa. Siinä ei ole mitään järkeä. Jos sä haluat elää kurjaa elämää, niin elä toki, mutta miksi sitten vinkua ja valittaa, kun ne omat huonot valinnat eivät tuokaan onnea? Et kai sentään ole niin tyhmä, ettet itse tajua, miten teet oman elämäsi ihan vapaaehtoisesti helvetiksi?

Vierailija
44/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä minä sille voin että ns.normaali elämä ei houkuttele, liian tasaista ja tylsää, hakkaan mieluummin vaikka nyrkillä tunnin seinään kuin leivon pullaa.

Vierailija
45/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 vuoden aikana kokemani paska ennenkuin pystyn aloittamaan alusta, ilman kostoa ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
46/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näet vain tuon uhrimentaliteetissä vellomisen ja sitten sen vastavoimana jonkun 50-luvun kotirouva"idyllin", et mitään sen välissä. Eikö sulla ole kykyä miettiä, mitä itse haluat omalta elämältäsi?

Miksi sun pitää ajatella joka käänteessä sitä, mitä muut ajattelee ja olettaa ja sitten kapinoida niitä sun pääsi sisällä olevia muiden oletuksia vastaan? Mikset vaan voi miettiä, millainen onnellinen elämä vois olla sun kannalta?

Ei mua ainakaan kiinnosta jotkut oletetut paineet siitä, että jotain pullaa pitäis leipoa ja olla joku 50-luvun kotiäiti. Ei sellaisia paineita mulla edes ole. Veikkaan, ettei sullakaan, sä oot vain kuvitellut ne, koska susta on kiva muka uida valtavirtaa vastaan, samalla tavalla kuin yleensä ihmisillä murrosiässä.

Jos sä oikeasti et välittäisi siitä, mitä ihmiset susta ajattelee, sun ei tarvitsisi käydä jatkuvasti avaamassa aiheesta ketjuja AV:lla.

Lakkaa siis miettimästä, mitä muut sulta muka haluaa ja keskity olennaiseen.

Jos sä itse kuulisit vastaavaa ruikutusta, jota käyt täällä jatkuvasti tuottamassa, sä käskisit sitä ruikuttajaa pitämään turpansa kiinni. Tuo vikinä on vaan niin kertakaikkisen hyädytöntä ja turhaa, se vaan ruokkii noita sun luutuneita ajatusmalleja. Mikset joskus kokeilisi jotain erilaista? Pelottaako se niin paljon?

Vierailija
47/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen ollut lapsen kanssa sen mielestä tarpeeksi. Mähän arvasin tämän jo eilen, vittu kun ei saa olla edes masentunut ilman että lapsi saa kohtauksen.

Menen viiltämään ranteet auki, niin eiköhän lapsi sitten saa tarvitsemaan apua ja joku ammattilainen selittää sille että äiti on sairas.

Vittujen vittu, mä arvasin tämän jo eilen, kaava on ihan sama joka kerta migreenikohtauksen kanssa.

Vierailija
48/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 vuoden aikana kokemani paska ennenkuin pystyn aloittamaan alusta, ilman kostoa ei ole tulevaisuutta.

täyttä paskaa, etten yhtäkkiä keksi esimerkkiä täydellisemmästä harhakuvitelmasta.

Tutkimusten mukaan kosto vain lisää vihantunnetta. Se, että sun pitää jatkuvasti hautoa jotain lapsellisia kostofantasioita tarkoittaa sitä, että sä edelleen elät siinä tilanteessa (mitä se nyt voi ollakin, esim. koulukiusaus). Se, että sä käyt ne asiat läpi ja menet elämässä eteenpäin taas tarkoittaa sitä, että sä olet päässyt yli niistä vanhoista asetelmista eikä niillä enää ole valtaa suhun.

Kostosta haaveilemalla sä annat vallan niille ihmisille, jotka on kohdelleet sua huonosti.

Mutta tiedäthän sä itsekin, että tuo on vain yksi tekosyy olla muuttumatta, koska muuttuminen pelottaa. Aina voi keksiä kaikkia syitä olla ottamatta ensimmäistä askelta, koska se on turvallista.

Nyt mun pitää mennä. Sä voit jatkaa vellomista tai sitten edes yrittää miettiä jotain muuta vaihtoehtoa, jos vaan kantti kestää.

Vierailija
49/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen hakkaamaan omat ranteet auki saksilla että kakara saa apua.

Vierailija
50/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se munaton kaljamaha ei osannut eilen sanoa lapselle tarpeeksi selkeästi että äiti EI tänään ole tulossa, vaan äiti haluaa levätä.

Mutta kun ei, ja nyt pennulla sen takia migreenikohtaus että isän munattomuuden takia se joutui koko eilisen päivän miettimään tulenko minä vai en.

Ja koko riita oli miehen syytä, se että lähdin.

Yritä vittu tässä olla masentunut rauhassa, kun lähipiiri ei pärjää sairastumatta jos haluaisin itse sairastaa.

Vierailija
51/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti olemassa vai oletko fiktiota? Osaat nimittäin kirjoittaa niin hyvin ja oikein (pilkut, yhdyssanat jne), että vahvasti epäilen olemassaoloasi. Sori. :)

Mitä kouluja olet käynyt?

Vierailija
52/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua vituttaa nyt niin paljon tuo pennun herkkyys, että pakko mennä hakkaamaan seinää.

Vierailija
53/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tiedoksi, että minä uskalsin muuttua terapian myötä, jätin aggressiivisen raivoni ja sekavan mutta luovan psykopuoleni taustalle. Eivät ne kadonneet mutta juttelevat minulle enää vain sisältäkäsin ajoittain. Pelkäsin että maailma muuttuu tylsäksi ja niin minäkin, mutta niin ei käynyt. Rakkauttakin on löytynyt enemmän. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi