Jes, sain mtt-lehmän vaihdettua kahteen mieshoitajaan, toivottavasti ne on kaljuja
ja kohtuu raamikkaita, niin menee puolituntiset vaikka fantasioidessa...
Kommentit (53)
On sormille jotain kivaa puuhaa samalla kun kaljuja mtt-hoitajia kattelee, vaikka kuitenkin ne on jotain mallia vinttikoira ja pitkätukkaisia.
kertomassa että aion tappaa äitini..ja arvatkaa jouduinko pakkohoitoon?
Paskat, lensin pihalle kun potkaisin lekurin pöytää.
Että sen tason hoitoa vaaralliset tappajakandidaatit tässä maassa saa.
mutta mieluummin asioisin lesbon, kauniin ja naisellisen sellaisen kanssa, kun on itselläkin vähän niitä vinkeitä.
Miksi kaksi hoitajaa? Eikö yksi riitä?
musta enemmän irti. Ja potkaisin sitä pöytää kipeellä jalallani, aika hyvin lähti vaikka siinä pysyvä haitta onkin.
Ehkä ne kattoo kumpi homo milloinkin sattuu joutamaan mua viihdyttämään tai jotain.
Olispa mallia kalju palomies nahkaliivissä ja kuunneltais yhessä popedaa.
pyysitkö vaihtoa vai halusiko se "mtt-lehmä" sinusta eroon?
ja se älysi lopettaa hoitosuhteemme yhteen tapaamiskertaan, kun sillä ei olis kantti enempään riittänyt.
Voi kunpa pääsisit johonkin suljettuun laitokseen hoitoon ja lapsiasi suojeltaisi sinulta :(
Ja on vaan tullut neuroottiseen kynsienpurija-paniikkihäiriöisäänsä.
Mutta takuuvarmaa skitsofrenia-ainesta, olinpa läsnä tai häivyinpä, kummin tahansa teenkin penska sairastuu 80% todennäköisyydellä ellei sen tressinsietokyky parane.
kun ne eivät ole lapseni oireiluista huolestuneet tai siitä lastensuojeluilmoitusta tehneet, vaikka lapsi viettää siellä 10 tuntia joka arkipäivä.
Mutta pennut onkin nykyään sankari-yh-isän kasvattamia.
vaihdetaan, en aio niitä uusia hoitsuja tavata. Saas nähdä, kenet ne sit mulle laittaa.
Ja päätin samalla että aion sinnitellä nämä elämäni loppuvuodet ilman terapiaa, näytän että pärjään ilmankin.
Ja ilman terapiaa, kukaan ei saa koskaan tietää miten sairaita suunnitelmia päässäni ehkä liikkuu, se on paras niin.
Ja mtt:ssä juttelen korkeintaan säästä tai paikallisista uutisista, mitään henkilökohtaista en siellä kerro.
niin sanon joka kerta että "kuunnellaan vaikka Popedaa".
Musiikkiterapiassa vois kyllä käydä, vaikka kuuntelemassa Popedaa vajukkien kanssa.
aamupäivän mukavin hetki oli lukea kuulumisesi :D
miten se nuorempi muksu jaksaa?
pomottaa. Tulee pärjäämään sillä asenteella, pärjää se isompikin, maailma pakottaa.
Homopetterit vaihtoon ja tapposuunnitelmat korkeintaan pöytälaatikkoon.
Niin minäkin tekisin.
Ne mulle oudot homopetterit meni vaihtoon ja ainakin ekaan palaveriin tulee mulle vuosien takaa tuttu hoitsu, joka silloin oli ok, en tiedä onko enää, mutta jää nähtäväksi.
Enkä minä "joka en mistään hoidosta mitään hyödy" edes tartte kun sen yhden ainoan käyntikerran ja ja kaikkille tulee selväksi ettei ne käynnit ole kuin ajanhukkaa.
Jees, nyt kuuntelen Popedaa: Mä elän vieläkin.
Ostan mieluummin vakuutuksesta saamillani rahoilla 500 pulloa kossua ja kattelen niitä, kun maksan jollekin lääkärille puolen tunnin tarinatuokiosta.
Jos menen terapiaan, sen pitää ole mulle ilmaista, en minä ole tähän maailmaan pyytänyt syntyä.
syntyivät tuollaiselle mielisairaalle läskilehmälle.
Ja jos bannia jostain tapposuunnitelman kertomisista läpsähtää, vaihdetaan konetta ja vuodatus jatkuu.
Eikä kukaan edes usko mun tappamisaikeita, kun mulla on tää epävakaa, kiva.