Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes, sain mtt-lehmän vaihdettua kahteen mieshoitajaan, toivottavasti ne on kaljuja

Vierailija
03.09.2011 |

ja kohtuu raamikkaita, niin menee puolituntiset vaikka fantasioidessa...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todellinen ja kuitenkin ihanasti fiktiivinen.

Voisitko taas aloittaa jonkun puhtaasti kaunokirjallisen ketjuun tyyliin 'miksi olen kirjalisesti niin lajakas vaikka suulisesti en?'

Vierailija
22/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näe siitä mitenkään hyötyväni eikä mun tartte, kun olen eläkkeellä.

Ei ole motivaatiota,kunhan aikaa tapan näppäilemällä, ei menny yläasteen konekirjoitustunnit ihan hukkaan, vaikka mun elämä onkin täysin turha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskoskaapissa hengissä. Olisivat kytkeneet koneet sammuksiin, niin tosi monta miljoonaa olisi säästynyt.

Suosittelen kaikille vammaisille ja muille liian aikaisin syntyneille armokuolemaa jo elämän ensi minuuteilla, ei niistä kumminkaan mitään kunnollisia ja hyödyllisiä ihmisiä tule.

Vierailija
24/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomassa että aion tappaa äitini..ja arvatkaa jouduinko pakkohoitoon? Paskat, lensin pihalle kun potkaisin lekurin pöytää. Että sen tason hoitoa vaaralliset tappajakandidaatit tässä maassa saa.

kertomassa että aion tappaa äitini..ja arvatkaa jouduinko pakkohoitoon? Paskat, lensin pihalle kun potkaisin lekurin pöytää. Että sen tason hoitoa vaaralliset tappajakandidaatit tässä maassa saa.

jatka sitä potkimista vaan.

Vierailija
25/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkäpä joku muu jäi minun takiani ilman hoitoa, kun lääkärillä meni mun kanssa puoli tuntia.

Ja oon miettiny että laittaisin eläkkeen lepäämään, ilmoittautuisin työttömäksi ja hakeutuisin päiväkotityöhön, voisin kiusata pentuja henkisesti ja saada siitä palkkaakin.

Olisko ideaa? Tai työelämävalmennukseen vammaisten lasten laitokseen?

Vierailija
26/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran mua paranna, niin voisin taas hakea niihin töihin, joihin mulla on koulutus, eli päiväkotiin ja lasten pariin.

Olisko hyvä idea?

Vierailija
27/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran mua paranna, niin voisin taas hakea niihin töihin, joihin mulla on koulutus, eli päiväkotiin ja lasten pariin.

Olisko hyvä idea?

Vierailija
28/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mua siellä sen kauempaa pitäiskään, koska siinä vaiheessa olisin jo kärähtänyt lasten kiusaamisesta jollekin muulle hoitsulle.

Vierailija
29/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhusten ulkoiluttajaksi, kostan jollekin äitiäni muistuttavalle kitisijä mummolle aina kun ulkoillaan, ja jos mummo valittaa hoitsuille, sanon että seniili sekoilee ja keksii juttuja omasta päästään.

Vierailija
30/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuntuu tuota aikaa ja mielikuvitusta riittävän.

Vierailija
31/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan että tuo se ei oo koskaan oikeeta työtä tehnyt, veronmaksajien rahoilla vaan paskataidetta tehtailee.

Mut nyt mä lähden kuuntelemaan äänikirjaa, olen liian laiska että itse lukisin, mieluummin kuuntelen kun joku näyttelijä lukee kirjan minulle.

Vierailija
32/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitteli sitten lastensuojelun sossukin ja kyseli että missä mennään. Kerroin sille, vaikka olisin voinut sanoo, että käypi lukemassa täältä.

Vierailija
33/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos sinulle Anonyymi LS-ilmoittaja. Soitteli sitten lastensuojelun sossukin ja kyseli että missä mennään. Kerroin sille, vaikka olisin voinut sanoo, että käypi lukemassa täältä.

Hei!

Eipä kestä! Kiva että sain olla apuna.

t:anonyymi LS-ilmoittaja

Vierailija
34/53 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on toivottavasti niinku se good cop ja toinen bad cop ja sitten ne kovistelee sua yhdessä kunnes pääs sekoo!

Vierailija
35/53 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne eivät ole lapseni oireiluista huolestuneet

Meillä suvussa skitsofreniaa ja yksi lapsistani huolestuttaa...

Vierailija
36/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten voi olla yhdenkään kanssa tekemisissä, siis jonkun hetskumamman.

Ehkä kaks mieshoitsua siks, ettei yhdellä yksinään riitä ammattitaito mun pään parantamiseksi.

Vierailija
37/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen lapsia. Vaikkei mullakaan aina niin hyvin mene, niin ainakin oon jossain vaiheessa tajunnut, että ei se elämä muutu parempaan suuntaan sillä, että syyttää muita omasta pahasta olosta eikä käytä mitään tarjottua apua hyväkseen. Mt-kuntoutujan pitää olla itse se muutosvoima.

Vierailija
38/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kummassa edes koskaan päätit tehdä lapsia?

Vierailija
39/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattitaito riitä. Pilatun ja väärineletyn elämäni saa kuntoon ehkä joku oikea lääkäri, psykiatri Niuvaniemessä, joka ymmärtää myös ihmisen psyykkeen pimeää puolta.

Ja miksi minä kertoisin mtt:ssä omista asioistani, koska en vastavuoroisesti koe saavani samanarvoisesti apua takaisin.

Se mtt-juttu menee niin, että minä kerron mikä vituttaa ja ne lähäri-hoitsut kirjaavat vitutukseni ylös ja raporttiin, mutta missään vaiheessa en saa mitään ratkaisumallia tai helpotusta vitutukseeni, korkeintaan käsketään syödä lisää lääkkeitä, ihan niin kuin se olisi mun vika että minua vituttaa se että elämäni on ollut pelkkää paskaa 37 vuotta.

Vierailija
40/53 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut lasta keinohedelmöityksellä kun ei oo rahaa eikä pää ole kunnossa, oli pakko käyttää oikeaa ihmistä siittäjänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi