Lapsestani näkee jo nyt, 5-vuotiaana, että hänestä tulee aikuisena skitsofreenikko.
Onko peli menetetty vai onko jotain tehtävissä ettei niin kävisi?
Lapsi on neuroottinen, arka uusille asioille, stressaa migreenillä ja puremalla kynsiä ja paidankauluksia.
Kommentit (31)
Tämä on aika surullista luettavaa. Oletko käynyt terapiassa tai puhumassa jollekin ihan kasvotusten?
aikaa ja rahaa siihen, että korjaisin sen mitä omat vanhempani ovat minulle aiheuttaneet.
Tässä on lopputulos eikä asia ole minun syytäni millään lailla, en ole velvollinen tekemään asialle mitään.
Meneehän nämä loppuelämän muutamat vuodet näinkin, nyt on jo myöhäistä tehdä asialle mitään.
äiti tekee tuollaisen "diagnoosin" pojastaan 5-vuotiaana!!?? Hyvin hyvin epäilyttävää touhua... Mikäli lapsella esiintyy 5-vuotiaana tietynlaisia oireita, niihin tulee hakea apua ajoissa ja riittävän paljon. Se, että vanhempi kuvittelee pelin olevan menetetty tuossa iässä, ei lupaa kovin hyvää. Vanhemman on oltava se vahva osapuoli ja uskottava avunsaamismahdollisuuksiin. Muuten edessä on kyllä pahoja mielenterveydellisiä ongelmia. Koskaan peli ei ole menetetty 5-vuotiaana, silloin on koko elämä edessä. Kunhan aikuiset osaavat hakea lapselle apua ja osaavat itse suhtautua oikein.
äiti tekee tuollaisen "diagnoosin" pojastaan 5-vuotiaana!!?? Hyvin hyvin epäilyttävää touhua... Mikäli lapsella esiintyy 5-vuotiaana tietynlaisia oireita, niihin tulee hakea apua ajoissa ja riittävän paljon. Se, että vanhempi kuvittelee pelin olevan menetetty tuossa iässä, ei lupaa kovin hyvää. Vanhemman on oltava se vahva osapuoli ja uskottava avunsaamismahdollisuuksiin. Muuten edessä on kyllä pahoja mielenterveydellisiä ongelmia. Koskaan peli ei ole menetetty 5-vuotiaana, silloin on koko elämä edessä. Kunhan aikuiset osaavat hakea lapselle apua ja osaavat itse suhtautua oikein.
hakea apua, se haluaa velloa itsesäälissä ja mättää ruokaa kitaansa. Lapset ovat sivuseikka.
tehdä asialle mitään. Lasten isä on se, joka nämä asiat hoitaa jos hoitaa. Peli on menetetty meidän perheen osalta, oli jo viisi vuotta sitten.
minulla ei ole ja vaikka olisikin, en käyttäisi sitä omien vanhempieni aiheuttamien virheiden korjaamiseen, korkeintaan maksaisin palkkatappajan tekemään selvää äidistäni.
Mikä auttaisi? Olisiko mitään tehtävissä? Meinaan sinun osaltasi. Sen puolesta että sinä saisit tuota pääkoppaa vähän kirkkaammaksi.
Miksi puhut viidestä vuodesta? Tai miksi aikaa ei ole enää kauan?
Menneisyyttään kun ei voi muuttaa, niin mitään ei ole tehtävissä, ellei keksitä aikakonetta.
Pakko elää, koska kuollakaan ei oman käden kautta voi, se olis liian helppo ratkaisu, mieluummin rankaisen itseäni ja muita elämällä niinkuin elän.
vaan makaisin ja seinään tuijottaisin. Ei elämä ole sen arvoista että kannattaisi muuta tehdä.
Varsinkin kun lastenikin tulevaisuus on jo sinetöity, niistä tulee moniongelmaisia aikuisia.
vaan siitä että lapseni on tekuuvarma skitsofreenikko aikuisena.