Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsestani näkee jo nyt, 5-vuotiaana, että hänestä tulee aikuisena skitsofreenikko.

Vierailija
03.09.2011 |

Onko peli menetetty vai onko jotain tehtävissä ettei niin kävisi?

Lapsi on neuroottinen, arka uusille asioille, stressaa migreenillä ja puremalla kynsiä ja paidankauluksia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että lapseni on tekuuvarma skitsofreenikko aikuisena.

Vierailija
22/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika surullista luettavaa. Oletko käynyt terapiassa tai puhumassa jollekin ihan kasvotusten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa ja rahaa siihen, että korjaisin sen mitä omat vanhempani ovat minulle aiheuttaneet.

Tässä on lopputulos eikä asia ole minun syytäni millään lailla, en ole velvollinen tekemään asialle mitään.

Meneehän nämä loppuelämän muutamat vuodet näinkin, nyt on jo myöhäistä tehdä asialle mitään.

Vierailija
24/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempään ei pysty.

Vierailija
25/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tekee tuollaisen "diagnoosin" pojastaan 5-vuotiaana!!?? Hyvin hyvin epäilyttävää touhua... Mikäli lapsella esiintyy 5-vuotiaana tietynlaisia oireita, niihin tulee hakea apua ajoissa ja riittävän paljon. Se, että vanhempi kuvittelee pelin olevan menetetty tuossa iässä, ei lupaa kovin hyvää. Vanhemman on oltava se vahva osapuoli ja uskottava avunsaamismahdollisuuksiin. Muuten edessä on kyllä pahoja mielenterveydellisiä ongelmia. Koskaan peli ei ole menetetty 5-vuotiaana, silloin on koko elämä edessä. Kunhan aikuiset osaavat hakea lapselle apua ja osaavat itse suhtautua oikein.

Vierailija
26/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tekee tuollaisen "diagnoosin" pojastaan 5-vuotiaana!!?? Hyvin hyvin epäilyttävää touhua... Mikäli lapsella esiintyy 5-vuotiaana tietynlaisia oireita, niihin tulee hakea apua ajoissa ja riittävän paljon. Se, että vanhempi kuvittelee pelin olevan menetetty tuossa iässä, ei lupaa kovin hyvää. Vanhemman on oltava se vahva osapuoli ja uskottava avunsaamismahdollisuuksiin. Muuten edessä on kyllä pahoja mielenterveydellisiä ongelmia. Koskaan peli ei ole menetetty 5-vuotiaana, silloin on koko elämä edessä. Kunhan aikuiset osaavat hakea lapselle apua ja osaavat itse suhtautua oikein.

hakea apua, se haluaa velloa itsesäälissä ja mättää ruokaa kitaansa. Lapset ovat sivuseikka.

Vierailija
27/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä asialle mitään. Lasten isä on se, joka nämä asiat hoitaa jos hoitaa. Peli on menetetty meidän perheen osalta, oli jo viisi vuotta sitten.

Vierailija
28/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole ja vaikka olisikin, en käyttäisi sitä omien vanhempieni aiheuttamien virheiden korjaamiseen, korkeintaan maksaisin palkkatappajan tekemään selvää äidistäni.

Vierailija
29/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaisi? Olisiko mitään tehtävissä? Meinaan sinun osaltasi. Sen puolesta että sinä saisit tuota pääkoppaa vähän kirkkaammaksi.

Miksi puhut viidestä vuodesta? Tai miksi aikaa ei ole enää kauan?

Vierailija
30/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyyttään kun ei voi muuttaa, niin mitään ei ole tehtävissä, ellei keksitä aikakonetta.

Pakko elää, koska kuollakaan ei oman käden kautta voi, se olis liian helppo ratkaisu, mieluummin rankaisen itseäni ja muita elämällä niinkuin elän.

Vierailija
31/31 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan makaisin ja seinään tuijottaisin. Ei elämä ole sen arvoista että kannattaisi muuta tehdä.

Varsinkin kun lastenikin tulevaisuus on jo sinetöity, niistä tulee moniongelmaisia aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi