Lue keskustelun säännöt.
Kukaan käynyt Uudessa-Seelannissa
02.09.2011 |
Matka suunnitteilla ja mietittiin mihin mennä viikoksi ko. maassa?
Kommentit (4)
Mihin aikaan vuodesta ootte menossa? Mikä kiinnostaa? Rannat, vuoret, hiihto, kiipeily, melonta, viinitilat, kylpylät, kaupungit, muu?
Hieno paikka, ihan suosikkipaikkojani!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hullun hommaa sellainen, aivan vähintään kaksi viikkoa niin ehditte toipua aikaerostakin ennen kotimatkaa.
ja sattui maanjäristys, en mene ikinä enää.
ei, ollaan viikko autralia, viikko tasmania ja viikko uusi-seelanti