Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää, koska olen rupsahtanut

Vierailija
02.09.2011 |

Synnytin vajaa vuosi sitten ja sitä ennen olin nelisen vuotta työttömänä. Lihoin pikkuhiljaa työttömyysjaksoni aikana (noin 20-25 kg), koska aikaani kulutin lähinnä kotiaskareita tehden ja en syönyt säännöllisesti. Joskus muutaman herkkupalan iltapäivällä tai illalla. No kuitenkin, nyt raskauden ja synnytyksen jälkeen kiloja tulikin sitten todella paljon. Kävin eilen puntarilla työterveyshoitajalla ja lukemat nousivat jo 97 kg:n (pituus 157 cm). Olen vältellyt tuota vaa'alle menoa ehkä ihan tietoisestikin.

Mies on ollut jotenkin aika etäinen varsinkin raskauden aikana. Eilen illalla luin hänen viestejään. Siellä oli USEITA yhteydenottoja joltain naiselta. Tämä nainen on miestäni todella paljon nuorempi ja erittäin hoikka (jopa liian hoikka).

Todella masentunut olo... Mies on kuitenkin aina vähän vihjaillut, että painoa saisi olla vähemmän, mutta eikö se rakkaus kuitenkin merkkaa eniten. En halua laihduttaa tietoisesti toisen takia. Olin hoikka kun tapasimme, koska harrastin silloin kilpaurheilua. Harrastus ja urheilu jäänyt, koska aika menee nyt vauvan kanssa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olenkin laihduttanut. Mieheni ei ikinä edes vihjailisi kiloista, unissaankaan, mutta molemmissa raskauksissa olen saanut painoa kivat 20 kiloa, ja olen ne huolehtinut myös pois.

Eivät ne kilot miehen rakkautta syökään, mutta en edes itse pidä lihavia naisia esteettisesti kauniina tai haluttavan näköisinä, joten miksi mieheni pitäisi syttyä minun läskieni katselemisesta??

Tämä on vain minun mielipiteeni, ja itselläni on parempi olo ainakin suht normaalipainoisena. Silloin koen itseni omaksi itsekseni, reippaaksi, iloiseksi ja seksuaaliseksi naiseksi. Kaikilla on parempi olla.

Vierailija
22/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta taas tuulee. Ei viitsi edes eritellä mihin kiinnitti huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ja urheilun vähyys on tekosyitä lihomiselle!

Syy on vain siinä että syöt liikaa.

Paino on kyllä tuon mittaiselle todella paljon. Ja onko se vaan niin että miehen pitää kiihottua aina vaan vaikka lihoisit kuinka muodottomaksi?

Toisen takia ei tarvitse laihduttaa mutta etkö ole itsestäsi yhtään huolisssasi? Kuinka kauan sillä lapsella on äiti kun noin terveelliset elämän tavat....

Vierailija
24/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tämän naisen nimen (16400) ja etsin facebookista. Oli sen verran erikoinen nimi, että todennäköisesti on sama ihminen FB:ssä. Oli pistänyt kokovartalokuvan (ilmeisesti joku biletys kuva). Alkoi masentamaan ja ärsyttämään todella paljon.

En ole Porvoosta, vaan Helsingistä.

Vierailija
25/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet vaihtavat nuorempaan, kun ensimmäinen nainen on synnytyksistä rupsahtanut ja lähenee menopaussia.

Kannattaa ottaa toisella kierroksella oleva mies :)

Vierailija
26/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehkä ymmärrä miten seksi ja paino liittyvät toisiinsa. joku viisas voi valaista? Itselleni seksi on kokonaisvaltainen elämys, jossa mies ja nainen yhtyvät myös henkisesti. Ikää minulla on 26-vuotta ja en siis ole mikään rupsahtanut nelikymppinen (tarkoitus ei ole loukata ketään) vaan viriili ja herttainen nuori tyttönen. Omasta mielestäni olen myös vetävän näköinen. Muut saa sanoa vaikka mitä!!

Vierailija
27/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naista ei kiinnosta enää muu kuin syöminen papin aamenen jälkeen!

Oletetaan että saa paisua muodottomaksi ja miehen pitää vaan rakastaa!

miehet vaihtavat nuorempaan, kun ensimmäinen nainen on synnytyksistä rupsahtanut ja lähenee menopaussia. Kannattaa ottaa toisella kierroksella oleva mies :)

Vierailija
28/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että söisin jotenkin holtittomasti. Ehkä joissain ruokavalinnoissani on parantamisen varaa (niin kuin kaikilla).

Vierailija
29/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt unohdetaan se sun ukkos ja keskitytään suhun.

Sinä olet läski. Se on totuus ja se on tässä nyt ongelma. Sun pitää lopettaa olemasta läski. Se että olet raakasti ylipainoinen, on sivuseikka. Pääasia on se että olet päästänyt sen läskin päähäsi. Olet henkisesti läski.

Sanot että spartalainen elämäntyyli ei kiinnosta, elämästä menee nautinto jos ei saa syöpötellä ja mitähän vielä..Keksit kaiken maailman tekosyitä liikkumattomuudelle ja liialle syönnille. Nämä kaikki ovat sitä että olet muodotanut itsellesi henkisesti läskin identiteetin. Tiedän, toiset sanovat sitä itsensä hyväksynnäksi, minä sanon niitä läskin tekosyiksi, luvalle olla järkyttävän lihava.

Sun ei tarvitse olla läski. Aikuinen ihminen voi löytää nautintoa muualtakin kuin ruoasta, ne on lähinnä vauvoja, jotka eivät koe muuta kuin oraalista nautintoa. On puhdasta laiskuutta olla etsimättä nautintoa muualta.

Tonnista vetoa: jos laihdutat vaikka 30kg, tulet kertomaan tänne kuinka hyvä olo on ja miksi en aiemmin ymmärtänyt.

Lopeta olemasta henkisesti läski ja hyväksy että pieleen meni, en ole hyvä tässä kunnossa. Tiedän, sen tunnustaminen masentaa ja aiheuttaa itseinhoa, mutta se ajaa vain parempaan suuntaan. Sen kun koet, voit alkaa laihtumaan. Ennen se ei onnistu. Sillä jos et nyt tee asialle jotain, paisut kuin ilmapallo ja yksi päivä se pallo poksahtaa (=susta tulee vainaa). Ei ole kiva juttu sen sun lapses kannalta.

T: entinen läski, nykyinen normaali

Vierailija
30/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että söisin jotenkin holtittomasti. Ehkä joissain ruokavalinnoissani on parantamisen varaa (niin kuin kaikilla).

Jokaisella on varmasti parantamisen vara, joilla jopa niin että olisi syytä syödä enemmän ja monipuolisemmin!

Mutta en osaa edes kuvitella miltä tuon mittainen ja painoinen näyttää. Tuntemani tuon mittaiset painaa noin 50kg, max 60kg

Vierailija
31/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole samaa mieltä erään kirjoittajan kanssa siitä että pitäisi ruveta inhoamaan itseänsä. Päin vastoin! Ajattele, että olet hyvä tyyppi! Ja ansaitset kehon, joka tuottaa sinulle nautintoa ja kestää. Vuosikausia. Siksi kannattaa pitää siitä huolta. Jos mies pettää, hän pettää. Ei siihen vaikuta ulkonäkö. Mieti vaikka prinsessa Madeleinea. Niin kaunis, nuori nainen ja silti mies petti.

Ja muillekin tiedoksi, se että paino lähestyy sataa, ei tarkoita, että söisi aivan älyttömästi. Varsinkin jos ne kilot tulevat pikkuhiljaa. Se tarkoittaa vain yleensä sitä, että tekee joka päivä tai lähes joka päivä enemmän niitä huonoja valintoja. Ei syö kasviksia ihan joka päivä, juo mehuja ja limuja säännöllisesti, herkuttelee vähän lähes päivittäin..

Vierailija
32/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ehkä ihan tietoisen riskin,kun aloitin keskustelun. MUTTA kenelläkään ei ole oikeutta moittia ulkomuotoani. Se on tärkeintä, että itse viihdyn kehossani.

Ja uskonpa, että aika monet miehet salaa ihailevat rintojani! ;) Hyvä rintavarustus verrattuna laihoihin kukkakeppeihin.

Enemmän kommenttia liittyen miten suhtaudun mahdolliseen pettämiseen, kiitoa!!

Vierailija
33/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus: 157 cm

Paino: 97 kg

Painoindeksi on: 39,4 - Vaikea lihavuus

Viis miehestä, mutta Itsesi ja lapsesi takia sinun kannattaisi kyllä laihuttaa.

Kai itsekkin tajuat että ei ole normaalia ja terveellisetä lihoa tuollaista kyytiä, kyllä se jostakin ongelmista kertoo.

Tsemppiä ap!

Vierailija
34/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta, ihan oman ittesi takia.

Noi viestittelyt ota puheeksi ja kysy mitä helvettiä, mutta toi paino-asia on joka tapauksessa viisasta hoitaa kuntoon. Ukko pettää, vaikka olisit painoltas 50 grammaa, jos sen rakkaus on pinnallista.

Netissä on pari ilmaista kalorilaskuria, toinen on kiloklubi.fi, toinen on kalorilaskuri. fi. Alas käyttää niitä ja mene lapsen kanssa päivittäin vaunukävelyille. Vauva ei ole tekosyy.

Olin itse yli vuosi sitten tasan sinun mitoissasi pituutta myöten, minun mies ei tosin huomautellut, kun ei sillä itselläkään ole kilot kohdillaan. Mutta eikö sua pelota sydänkohtaus, diabetes, verenpainetauti, nivelrikko...? Syöt kuin kilpaurheilija, mutta et kuluta mitään?

Nyt painan 70 kg ja vielä mulla on tässä työmaata, mutta ai kun ihanaa, kun ei enää puuskututa mäkeä kiivetessä ja särje selkää ja polvia! Verenpainelääkkeenkin sain heittää nurkkaan.

Vierailija
35/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ehkä ihan tietoisen riskin,kun aloitin keskustelun. MUTTA kenelläkään ei ole oikeutta moittia ulkomuotoani. Se on tärkeintä, että itse viihdyn kehossani.

Ja uskonpa, että aika monet miehet salaa ihailevat rintojani! ;) Hyvä rintavarustus verrattuna laihoihin kukkakeppeihin.

Enemmän kommenttia liittyen miten suhtaudun mahdolliseen pettämiseen, kiitoa!!

Tekosyitä tekosyiden perään sille että on pääsätnyt itsensä tuohon kuntoon.

Vierailija
36/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet puhunut miehesi kanssa ja selvittänyt mistä viestittelyssä on kyse.

Vierailija
37/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi jättänyt pois painonsa ja puhunut vain siitä, miten ei meikkaa ja pukeutuu ikivanhoihin rytkyihin, olisivat neuvotkin olleet erilaisia. Ei varmasti kukaan olisi käskenyt alkaa meikata, jotta kelpaisi miehelle paremmin.

Toki ylipaino on ongelma, terveydellinenkin, ja varmasti se vaikuttaa parisuhteen laatuun, mutta tässä pääongelma on pettäminen. Mies ei voi eikä saa olla niin selkärangaton, että pettää heti, kun vaimo ei esteettisesti tyydytä hänen vaatimustasoaan. Sehän vääristää koko parisuhteen idean. Jos nalkutat, petän. Jos et meikkaa, petän. Jos lihoat petän. Jos rinnat pienenevät laihdutuksesta, petän. Jos ei ole kiinteää peppua, petän...

Parisuhteessa käydään aina ensin ongelman kimppuun, pohditaan vaihtoehtoja ja toimitaan yhteisen suunnitelman mukaan ennen kuin ryhdytään katsomaan uutta. Parisuhteessa ei tahallaan loukata eikä väheksytä. Sen ydin on luottamus ja arvostaminen. Pettäjä ei arvosta pätkääkään eikä ole luottamuksen arvoinen-

Ap, ala miettiä, mitä elämältäsi haluat. Haluatko tuon miehen? Silläkin uhalla, että jatkaa pettämistä? Suosittelen pitkää keskustelua miehen kanssa ja pariterapiaa. VAsta sen jälkeen kykenette miettimään suhteenne jatkosta.

Vierailija
38/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hänelläkin on kuitenkin oikeus valita. Jos ei koe ap:ta viehättävänä jne.. hän päätyi hakemaan seuraa toisaalta.

Olisihan se hienoa että jos mies olisi ensi sit eronnut jos ei miellytä tai ottanut vaikka asian keskusteluun että kun olet niin lihonnut niin minua ei oikein enää kiinnosta.

Mutta voiko mies naiselle niin sanoa että sinä painat niin paljon että voisitko laihduttaa??

Ja varsinkin kun ap ei näe painossaan mitään ongelmaa

Ja myös ap:lla on oikeus tehdä nyt niinkuin parhaaks näkee; jos et hyväksy miehen toimia niin ei muuta kuin kantapäät vastakkain

Vierailija
39/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teist vastanneista naisista kiihottuisi miehestä, jonka painoindeksi on 39? Sanoisin, ett jos vaikka Brad Pitt lihottaisi itsensä tuohon kuntoon niin olisi naiset vähissä. Se on luonnon julma laki myös eläinkunnassa, läskit ja sairaat jää lisääntymisen ulkopuolelle, kaikki koreillee jollakin.

Vierailija
40/45 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää osui muhun, vaikka en ap olekaan, eikä ylipainoni olekaan kuin lievää. Tough love. Kiitos!

Nyt unohdetaan se sun ukkos ja keskitytään suhun.

Sinä olet läski. Se on totuus ja se on tässä nyt ongelma. Sun pitää lopettaa olemasta läski. Se että olet raakasti ylipainoinen, on sivuseikka. Pääasia on se että olet päästänyt sen läskin päähäsi. Olet henkisesti läski.

Sanot että spartalainen elämäntyyli ei kiinnosta, elämästä menee nautinto jos ei saa syöpötellä ja mitähän vielä..Keksit kaiken maailman tekosyitä liikkumattomuudelle ja liialle syönnille. Nämä kaikki ovat sitä että olet muodotanut itsellesi henkisesti läskin identiteetin. Tiedän, toiset sanovat sitä itsensä hyväksynnäksi, minä sanon niitä läskin tekosyiksi, luvalle olla järkyttävän lihava.

Sun ei tarvitse olla läski. Aikuinen ihminen voi löytää nautintoa muualtakin kuin ruoasta, ne on lähinnä vauvoja, jotka eivät koe muuta kuin oraalista nautintoa. On puhdasta laiskuutta olla etsimättä nautintoa muualta.

Tonnista vetoa: jos laihdutat vaikka 30kg, tulet kertomaan tänne kuinka hyvä olo on ja miksi en aiemmin ymmärtänyt.

Lopeta olemasta henkisesti läski ja hyväksy että pieleen meni, en ole hyvä tässä kunnossa. Tiedän, sen tunnustaminen masentaa ja aiheuttaa itseinhoa, mutta se ajaa vain parempaan suuntaan. Sen kun koet, voit alkaa laihtumaan. Ennen se ei onnistu. Sillä jos et nyt tee asialle jotain, paisut kuin ilmapallo ja yksi päivä se pallo poksahtaa (=susta tulee vainaa). Ei ole kiva juttu sen sun lapses kannalta.

T: entinen läski, nykyinen normaali

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi