Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on päättänyt ostaa mastoauton,

Vierailija
02.09.2011 |

mutta mun mielestä se on vähän hankala kaupunkiym päristössä, enkä oikein tiedä uskallanko ajella sillä. Miten saisin sen ylipuhuttua vähän pienempään ja näppärämpään menopeliin?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut useita Mensuja, ja vaihtaisin maastoautoon mielelläni. Meidän auto näyttää aina siltä kuin sillä olisi juuri törmätty poroon.

Vierailija
42/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla parempi, kun mastoautolla ajelis. Ei tulis katvealueita.

Eli suosittelen!!

Vierailija
44/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajavansa uudella mastoautollaan naapurin tyttären mopoaukon perään.

Vierailija
45/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajavansa uudella mastoautollaan naapurin tyttären mopoaukon perään.

Vierailija
46/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavarouvalla on mastopelinä nelivetomenkkari!

Vierailija
47/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mastoautoa. Voi aina nostaa purjeet kun siltä tuntuu ihan vaikka työmatkalla. Ja säästyy nyt sitä kallista bensaakin.

Vierailija
48/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska se ajaa viikot hikkarekkaa niin olen sanonut, että ei käy. Mastoauto on ihan liian iso meidän perheelle. Kun tuo nykyinen farkku menee vaihtoon, ostetaan meille verkkarit. Mahtuu sitten vähän isompikin vatsa.

Vierailija
49/59 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainakin Helsingissä mastoautoihin tarvitaan erityilupa. Eikä täällä voisi monessakaan paikassa sillä ajaakaan, kun on noita ratikoita ja sitten ihan ylikulkusiltoja jne.

Jossain Lapissa sellainen vois kyllä olla kätevä. Kaupunkiajoon käy noi mopoaukot ja martyt parhaiten, ja nykyään on muuten uusin villitys ne vanhat munamankelit. Kuulemma mieskunto kasvaa kohisten.

Itselleni etsiskelen juuri nuorekasta pappamoloa, niitä ilmeisesti alkaa tulla uuteen tuotantoon? Onko kellään tietoa mistä paikoista sellaista kannattaisi metsästää? Mummotunnelista? Mutta sieltä ei välttämättä kovin kestävää saa.

Vierailija
50/59 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä se on vähän hankala kaupunkiym päristössä, enkä oikein tiedä uskallanko ajella sillä. Miten saisin sen ylipuhuttua vähän pienempään ja näppärämpään menopeliin?

hengenvaarallisia, mikä tuli ikävällä tavalla todistettua viime talvena Helsingin Laajasalossa.

Vierailija
51/59 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdutaan koko perhe mukaan yhtä aikaa!

Vierailija
52/59 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cupe-mallista, mutta mies ei oikein innostu. Kummasti sitä kaikki lyhytperäiset vaan kiinnostaa. Onko siitä Huntain Duser-mallissa suihku? Kun se tykkäis jostain suorasuihkusta, mä taas en piittä jos tukka kastuu.

Vierailija
53/59 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen ajopelin takaluukkuun on törmätty niin monta kertaa, että ei meinaa mitenkään vauhdissa pysyä kiinni :-(

Vierailija
54/59 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen porraspesäinen !

Kuolen nauruun! Kiiitos tästä ketjusta, tästä on hyvä jatkaa päivää :)

Sillä saa kuulemma kovat kyydit. En ole vielä päässyt itse kokeilemaan, kumman mustasukkaisesti mies siihen suhtautuu.

Vierailija
55/59 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cupe-mallista, mutta mies ei oikein innostu. Kummasti sitä kaikki lyhytperäiset vaan kiinnostaa. Onko siitä Huntain Duser-mallissa suihku? Kun se tykkäis jostain suorasuihkusta, mä taas en piittä jos tukka kastuu.

Ajan mieluummin autolla vaikka Kiinaan kuin lennän sinne suihkukoneella. Sen ymmärrän, että venäläiset lentelee noilla, ne kun tykkäävät niin kylpylöistä ja muista vesileikeistä, mutta minusta olisi kamalaa olla suihkussa yli puoli tuntia kerrallaan.

Vierailija
56/59 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hummerin tai jonkun oikean maastoauton?

Periaatteessa aivan sama millä ajatte, mutta maastoautot ja citymaasturitkin kuluttavat vähän ja ovat turvallisia liikenteessä.

Vierailija
57/59 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erikoistunut linnunmetsästykseen.

Vierailija
58/59 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erikoistunut linnunmetsästykseen.

Lentääkö ne suoraan pesään?

Vierailija