Mieheni on päättänyt ostaa mastoauton,
mutta mun mielestä se on vähän hankala kaupunkiym päristössä, enkä oikein tiedä uskallanko ajella sillä. Miten saisin sen ylipuhuttua vähän pienempään ja näppärämpään menopeliin?
Kommentit (59)
olla parempi, kun mastoautolla ajelis. Ei tulis katvealueita.
Eli suosittelen!!
ajavansa uudella mastoautollaan naapurin tyttären mopoaukon perään.
ajavansa uudella mastoautollaan naapurin tyttären mopoaukon perään.
Tuttavarouvalla on mastopelinä nelivetomenkkari!
mastoautoa. Voi aina nostaa purjeet kun siltä tuntuu ihan vaikka työmatkalla. Ja säästyy nyt sitä kallista bensaakin.
mutta koska se ajaa viikot hikkarekkaa niin olen sanonut, että ei käy. Mastoauto on ihan liian iso meidän perheelle. Kun tuo nykyinen farkku menee vaihtoon, ostetaan meille verkkarit. Mahtuu sitten vähän isompikin vatsa.
että ainakin Helsingissä mastoautoihin tarvitaan erityilupa. Eikä täällä voisi monessakaan paikassa sillä ajaakaan, kun on noita ratikoita ja sitten ihan ylikulkusiltoja jne.
Jossain Lapissa sellainen vois kyllä olla kätevä. Kaupunkiajoon käy noi mopoaukot ja martyt parhaiten, ja nykyään on muuten uusin villitys ne vanhat munamankelit. Kuulemma mieskunto kasvaa kohisten.
Itselleni etsiskelen juuri nuorekasta pappamoloa, niitä ilmeisesti alkaa tulla uuteen tuotantoon? Onko kellään tietoa mistä paikoista sellaista kannattaisi metsästää? Mummotunnelista? Mutta sieltä ei välttämättä kovin kestävää saa.
mutta mun mielestä se on vähän hankala kaupunkiym päristössä, enkä oikein tiedä uskallanko ajella sillä. Miten saisin sen ylipuhuttua vähän pienempään ja näppärämpään menopeliin?
hengenvaarallisia, mikä tuli ikävällä tavalla todistettua viime talvena Helsingin Laajasalossa.
Mahdutaan koko perhe mukaan yhtä aikaa!
cupe-mallista, mutta mies ei oikein innostu. Kummasti sitä kaikki lyhytperäiset vaan kiinnostaa. Onko siitä Huntain Duser-mallissa suihku? Kun se tykkäis jostain suorasuihkusta, mä taas en piittä jos tukka kastuu.
Nykyisen ajopelin takaluukkuun on törmätty niin monta kertaa, että ei meinaa mitenkään vauhdissa pysyä kiinni :-(
Japanilainen porraspesäinen !
Kuolen nauruun! Kiiitos tästä ketjusta, tästä on hyvä jatkaa päivää :)
Sillä saa kuulemma kovat kyydit. En ole vielä päässyt itse kokeilemaan, kumman mustasukkaisesti mies siihen suhtautuu.
cupe-mallista, mutta mies ei oikein innostu. Kummasti sitä kaikki lyhytperäiset vaan kiinnostaa. Onko siitä Huntain Duser-mallissa suihku? Kun se tykkäis jostain suorasuihkusta, mä taas en piittä jos tukka kastuu.
Ajan mieluummin autolla vaikka Kiinaan kuin lennän sinne suihkukoneella. Sen ymmärrän, että venäläiset lentelee noilla, ne kun tykkäävät niin kylpylöistä ja muista vesileikeistä, mutta minusta olisi kamalaa olla suihkussa yli puoli tuntia kerrallaan.
hummerin tai jonkun oikean maastoauton?
Periaatteessa aivan sama millä ajatte, mutta maastoautot ja citymaasturitkin kuluttavat vähän ja ovat turvallisia liikenteessä.
Se on erikoistunut linnunmetsästykseen.
Se on erikoistunut linnunmetsästykseen.
Lentääkö ne suoraan pesään?
Meillä on ollut useita Mensuja, ja vaihtaisin maastoautoon mielelläni. Meidän auto näyttää aina siltä kuin sillä olisi juuri törmätty poroon.