Mieheni on päättänyt ostaa mastoauton,
mutta mun mielestä se on vähän hankala kaupunkiym päristössä, enkä oikein tiedä uskallanko ajella sillä. Miten saisin sen ylipuhuttua vähän pienempään ja näppärämpään menopeliin?
Kommentit (59)
Mulla on ihana mastoauto, sinne mahtuu hienosti harrastevälineet mukaan. Viimeksi olin hieromasauvakävelyllä Pasi Kuikan ja Hirvosen Pentin kanssa ja tuosta vaan kaverit heittivät kepit sisään takaluukkuun. Takaluukkuni toimi hienosti ja on ihanan väljä. Väljässä takaluukussa on paljon hyviä puolia. Ei tarvitse sulloa, sinne mahtuu enemmän roinaa ja se ei pane pahakseen vaikka joskus tunkisi isompaakin välinettä sisään.
Se on ihan hekilöauto, sarvet ja kaikki. Tosin siinä on kurttu ku naapurin masto kaatu siihen. En todellakaan suosittele!!
Ajattela kaikkia sillan alituksia ja parkkihalleja, Ei mahdu millään....
Aina täytyy vahtia että mahtuu menemään siltojen alta ja ovista pysäköintihalliin.
Meillä minä haluaisin vaihtaa tuon meidän perus farmari volvon maasturiin.
Eihän ne nyt mitään pakettiauton korkuisia yleensä edes ole ja hyvin mahtuu pakutkin siltojen alle ja parkkihalleihin.
Tietty auto kannattaa valita sen mukaan, missä ja mihin sitä eniten käytetään ja tarvitaan.
Meillä menee yhdellä kapeahkolla purjeella, joten yleensä pienemmilläkin väylillä selvitään.
Helsingin alueella voi olla vähän vaikeaa, siellä kun on se ratikka-verkostokin. Mutta muuten mastoautoilla on tosi hyvä ja turvallinen ajaa, kun se masto toimii kuten lasten pyörissä viiri, että varmasti muut näkee sut jo kaukaa ja näin ollen osaa sinua varoa.
kuinka pitkästä jatkeesta on kyse.
Toki masto voi olal kiva esim. liputuspäivinä.
Köli-auto on hankalampi, kun asfaltti ei jousta kölin tieltä kuten hiekka. Mutta sivuttaisvakaus on hyvä!
voi käydä viemässä lipun salkoon, jos sataa, tai jos on naru poikki
muuten keskiverto mastoauto jatkaa keskivertomiehen mastoa?
Eli onko alumiinimaston jatkeominaisuudet paremmat kuin esim. puumaston?
Minun mieheni on jo pitkään haaveillut kuhakuormaajasta. Aikuinen mies! Sillä on varmaan joku Puuha-Pate-fetissi :-(
miehen maston pituus potenssiin 6, ja tästä luvusta otetun kuutiojuuren ja maston pituuden neliön summa.
mielihalu. Netissä se roikkuu kaiken päivää vertailuja tekemässä kun haluaisi niin kovasti oman mopoaukon. Olen kyllä informoinut häntä, että aikuisen miehen ei sovi uneksia moisista, vaikka löytäisi miten vanhannäköinen mallin.
mielihalu. Netissä se roikkuu kaiken päivää vertailuja tekemässä kun haluaisi niin kovasti oman mopoaukon. Olen kyllä informoinut häntä, että aikuisen miehen ei sovi uneksia moisista, vaikka löytäisi miten vanhannäköinen mallin.
vähän tiukemmat kyydit?
miehen maston pituus potenssiin 6, ja tästä luvusta otetun kuutiojuuren ja maston pituuden neliön summa.
Mastoautoon kannattaa hankkia kunnollinen ukkosenjohdatin. Niitä saa lisävarusteena.