Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on päättänyt ostaa mastoauton,

Vierailija
02.09.2011 |

mutta mun mielestä se on vähän hankala kaupunkiym päristössä, enkä oikein tiedä uskallanko ajella sillä. Miten saisin sen ylipuhuttua vähän pienempään ja näppärämpään menopeliin?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mastoautoon kannattaa hankkia kunnollinen ukkosenjohdatin. Niitä saa lisävarusteena.

Vierailija
22/59 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mastoauto, sinne mahtuu hienosti harrastevälineet mukaan. Viimeksi olin hieromasauvakävelyllä Pasi Kuikan ja Hirvosen Pentin kanssa ja tuosta vaan kaverit heittivät kepit sisään takaluukkuun. Takaluukkuni toimi hienosti ja on ihanan väljä. Väljässä takaluukussa on paljon hyviä puolia. Ei tarvitse sulloa, sinne mahtuu enemmän roinaa ja se ei pane pahakseen vaikka joskus tunkisi isompaakin välinettä sisään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hekilöauto, sarvet ja kaikki. Tosin siinä on kurttu ku naapurin masto kaatu siihen. En todellakaan suosittele!!

Vierailija
24/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattela kaikkia sillan alituksia ja parkkihalleja, Ei mahdu millään....

Vierailija
25/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täytyy vahtia että mahtuu menemään siltojen alta ja ovista pysäköintihalliin.

Vierailija
26/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä haluaisin vaihtaa tuon meidän perus farmari volvon maasturiin.

Vierailija
27/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ajaako oikeesti maastossa?

Vierailija
28/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne nyt mitään pakettiauton korkuisia yleensä edes ole ja hyvin mahtuu pakutkin siltojen alle ja parkkihalleihin.

Tietty auto kannattaa valita sen mukaan, missä ja mihin sitä eniten käytetään ja tarvitaan.

Vierailija
29/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee yhdellä kapeahkolla purjeella, joten yleensä pienemmilläkin väylillä selvitään.

Vierailija
30/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin alueella voi olla vähän vaikeaa, siellä kun on se ratikka-verkostokin. Mutta muuten mastoautoilla on tosi hyvä ja turvallinen ajaa, kun se masto toimii kuten lasten pyörissä viiri, että varmasti muut näkee sut jo kaukaa ja näin ollen osaa sinua varoa.

Vierailija
31/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkästä jatkeesta on kyse.

Toki masto voi olal kiva esim. liputuspäivinä.

Vierailija
32/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köli-auto on hankalampi, kun asfaltti ei jousta kölin tieltä kuten hiekka. Mutta sivuttaisvakaus on hyvä!

Vierailija
33/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käydä viemässä lipun salkoon, jos sataa, tai jos on naru poikki

Vierailija
34/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten keskiverto mastoauto jatkaa keskivertomiehen mastoa?

Vierailija
35/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko alumiinimaston jatkeominaisuudet paremmat kuin esim. puumaston?

Vierailija
36/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on jo pitkään haaveillut kuhakuormaajasta. Aikuinen mies! Sillä on varmaan joku Puuha-Pate-fetissi :-(

Vierailija
37/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen maston pituus potenssiin 6, ja tästä luvusta otetun kuutiojuuren ja maston pituuden neliön summa.

Vierailija
38/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielihalu. Netissä se roikkuu kaiken päivää vertailuja tekemässä kun haluaisi niin kovasti oman mopoaukon. Olen kyllä informoinut häntä, että aikuisen miehen ei sovi uneksia moisista, vaikka löytäisi miten vanhannäköinen mallin.

Vierailija
39/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielihalu. Netissä se roikkuu kaiken päivää vertailuja tekemässä kun haluaisi niin kovasti oman mopoaukon. Olen kyllä informoinut häntä, että aikuisen miehen ei sovi uneksia moisista, vaikka löytäisi miten vanhannäköinen mallin.

vähän tiukemmat kyydit?

Vierailija
40/59 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen maston pituus potenssiin 6, ja tästä luvusta otetun kuutiojuuren ja maston pituuden neliön summa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi