Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipulääkkeiden määrääminen terminaali syöpäpotilaille on lopetettava

Vierailija
02.09.2011 |

Moni potilas tainnutetaan koomaan sen sijaan että lohdutettaisiin. Omaiset on liian kiireisiä vierailemaan potilaan luona.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jauho ihan samoista aiheista, mutta perustelut oli vain sitä miltä hänestä itsestä tuntuu oikealta!

No joku lääkitys kai häneltäkin puuttuu..tai se kuuntelija.

Vierailija
42/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja alkaa ilmiantaa?

40

ÄLKÄÄ IHMISET AINAKAAN PROVOSOITUKO LIIKAA!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja alkaa ilmiantaa?

Vierailija
44/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mulla sulle muuta sanottavaa, t. syöpään kuolleen tytär

Vierailija
45/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toivotte ap:lle kivuliasta kuolemaa.

nim. ohikulkija

Vierailija
46/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette muuten itse ole sen parempia kun toivotte ap:lle kivuliasta kuolemaa.

nim. ohikulkija

noiden mielipiteiden perusteella ole ihan loogista, että hän itsekin toivoo itselleen kivuliasta kuolemaa?

Vierailija
47/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta useasti ihmiset ei tajua syyllistyvänsä samaan huonoon ajatteluun.

nim. ohikulkija

noiden mielipiteiden perusteella ole ihan loogista, että hän itsekin toivoo itselleen kivuliasta kuolemaa?

Vierailija
48/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon en ota kantaa Mutta useasti ihmiset ei tajua syyllistyvänsä samaan huonoon ajatteluun.

nim. ohikulkija

kampanjoi kivuliaan kuoleman puolesta, niin eikö silloin ole hyvä tarjota hänelle itselleen mahdollisuus kokea kipua?

Vierailija
49/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti muulla ei siihen pysty.

nim. ohikulkija

Vierailija
50/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toitottaa tästä asiastaan päivästä toiseen eikä ajattele yhtään toisten tunteita. Osaa olla hyvin provosoiva. Moni huomaa provon, mutta osaa se loukkaa varmastu!

nim. ohikulkija

Vierailija
51/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ilmeisesti sinisilmäinen ja lapsellinen nuori, joka ei tiedä mitään aiheesta, josta kirjoitti.

Minä olen yksi niistä, jotka ovat valvoneet syöpäsairaan läheisen sängyn vieressä viimeiset hetket.

Vierailija
52/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskat ilman lääkitystä olisivat ihan hirveät. Se kipu on jotain niin hirveää, että siinä ei todella auttaisi lohduttelu tai mikään muukaan.

Täällä kommentoidaan usein asioita, joista ei tiedetä yhtään mitään.

t. sh

Vierailija
53/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olleet koomassa. Tuskat ei ole kovia vaan se on se ikävä mikä vaivaa

Tuskat ilman lääkitystä olisivat ihan hirveät. Se kipu on jotain niin hirveää, että siinä ei todella auttaisi lohduttelu tai mikään muukaan.

Täällä kommentoidaan usein asioita, joista ei tiedetä yhtään mitään.

t. sh

Vierailija
54/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajalla on paha olo ja haluaa purkaa sitä muihin tai että on joku teini.

Luultavasti kutienkin kuvittelee olevansa "hyvä tyyppi" vaikka saakin kiksejä siitä että saa monille sellaisille joiden rakas on kuollun kivuliaasti näiden katsellessa voimattomina vieressä pahan olon. Ainakin eilen suuttui kun joku alkoi esittää vastaavia epäilyksiä.

Aloittaja on ilmeisesti sinisilmäinen ja lapsellinen nuori, joka ei tiedä mitään aiheesta, josta kirjoitti.

Minä olen yksi niistä, jotka ovat valvoneet syöpäsairaan läheisen sängyn vieressä viimeiset hetket.

Vierailija
55/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajalla on paha olo ja haluaa purkaa sitä muihin tai että on joku teini.

Luultavasti kutienkin kuvittelee olevansa "hyvä tyyppi" vaikka saakin kiksejä siitä että saa monille sellaisille joiden rakas on kuollun kivuliaasti näiden katsellessa voimattomina vieressä pahan olon. Ainakin eilen suuttui kun joku alkoi esittää vastaavia epäilyksiä.

Vierailija
56/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on yhden asian mies

Vierailija
57/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajien tulee lohduttaa potilaita

vielä kivuistakin yksinään? Tuskin ne omaiset sen useammin tulevat vierailemaan, vaikka ei kipulääkitystä annettaisi.

Vierailija
58/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on joku nettiopiskellut muka hoitsu, joka ei ole päässyt haaveilemaansa opiskelupaikkaan ja yrittää toteuttaa itseään tätä kautta.

Ap:llä ei ole ystäviä, netti ainoa yhteys muihin ihmisiin. Niinpä se yhteys todellisuuteen ja muihin ihmisiin on täysin hukassa. Epäsosiaaliset tekevät epäsosiaalisia aloituksia. Ei ole tunneälyä eikä kykyä asettua toisen asemaan. Pahimmillaan ehkä jopa sosiopaatti. Oma diagnoosi laittaa kiinnostumaan muista sairauksista, ja kun elämä on tyhjää, voi sitten tehtailla näitä aloituksia.

Säälikää ennemmin kuin suututte. Jos ei ole, mistä ottaa, ei voi vaatia enempää.

Vierailija
59/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tehdä hoitotahtotestamentin, suosittelen ap:lle!

Onneksi isäni sai tarvitsemansa kipulääkityksen ja sai kuolla rauhallisesti. Ei ollut yksin, äitini oli paikalla viimeiseen hengenvetoon ja vielä sen jälkeenkin.

Lohduttamista en tuossa tilanteessa oikein ymmärrä, isäni ainakin oli valmis lähtöön ja lopussa riitti vain se, että joku perheestä oli koko ajan paikalla. Miksi pitäisi kärsiä kivuista, kun on kuolemassa?

Vierailija
60/65 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on joku nettiopiskellut muka hoitsu, joka ei ole päässyt haaveilemaansa opiskelupaikkaan ja yrittää toteuttaa itseään tätä kautta.

Ap:llä ei ole ystäviä, netti ainoa yhteys muihin ihmisiin. Niinpä se yhteys todellisuuteen ja muihin ihmisiin on täysin hukassa. Epäsosiaaliset tekevät epäsosiaalisia aloituksia. Ei ole tunneälyä eikä kykyä asettua toisen asemaan. Pahimmillaan ehkä jopa sosiopaatti. Oma diagnoosi laittaa kiinnostumaan muista sairauksista, ja kun elämä on tyhjää, voi sitten tehtailla näitä aloituksia.

Säälikää ennemmin kuin suututte. Jos ei ole, mistä ottaa, ei voi vaatia enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi