Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi sydämelle

Vierailija
02.09.2011 |

kuinka moni uusperheen äiti(tai niiden etälasten äitipuoli.....) Istahtaa etälapsen viereen, katsoo silmiin, kysyy mitä kuuluu, mitä haluaisit tehdä, onko huolia?

Kuinka moni kehuu etälapsen tullessa kuinka kiva on tavata tai sanoo lapsesta jotain mukavaa? Kuinka moni lähtiessä halaa ja sanoo iloisesti että nähdään taas, olipa mukavaa? Siis kohtelee kuin läheistä lasta kohdellaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes omille lapsilleni tee noita kuin harvoin...

Vierailija
2/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastoi miehen oikeuteen huoltajuussopimuksen rikkomisesta. Siksi olemme todenneet että on parempi etten puutu miehen lapsen elämään vaan että koitan vain puuhailla omiani sen ajan kun lapsi meillä on. Kiva poika, mutta hämmentynyt ilman muuta. Mut eipä kuulu mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä hetkestä lähtien voit tehdä:))

Vierailija
4/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastoi miehen oikeuteen huoltajuussopimuksen rikkomisesta. Siksi olemme todenneet että on parempi etten puutu miehen lapsen elämään vaan että koitan vain puuhailla omiani sen ajan kun lapsi meillä on. Kiva poika, mutta hämmentynyt ilman muuta. Mut eipä kuulu mulle.

Tietenkin sulle kuuluu miten lapset voi sun talossa. Voit olla korvaamaton aikuinen pojan elämässä. Mistä xä voi tietää jos olet poikaa kohtaan lämmin ja huolehtiva?

Vierailija
6/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt- lasten ainutlaatuinen lapsuus ja koko elämää varten saadut eväät. Ja sun ainutlaatuinen aika saada kasvattaa heitä! Rakkaus ja läheisyys kasvaa mitä enemmän hoivaa ja huolehtii:)

Vierailija
7/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan, hoivaan ja kasvatan, mutta en noin hempeänä toimi usein, johtuu puhtaasti väsymyksestä, masennuksesta, huolista ja kiireestä.

surkee mutsi

Vierailija
8/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sulle kuuluu miten lapset voi sun talossa. Voit olla korvaamaton aikuinen pojan elämässä. Mistä xä voi tietää jos olet poikaa kohtaan lämmin ja huolehtiva?

mutta miehen eksä ei halua minun olevan missään tekemisissä lapsensa kanssa. Mies taas ei halua jälleen kerran tapella oikeudessa eksänsä kanssa, joten tämä on nyt tällainen ratkaisu. Lapsi ei vietä meidän asunnossa aikaa kovinkaan paljon mikä tietty sit tässä tilanteessa on varmaan fiksuinta. Mies haluaisi olla enemmmän poikansa kans ja minäkin olisin mielelläni mut miehen suhde eksään on ollut niin tulehtunut ja hankala avioeron jälkeen että missään tapauksessa ei haluta enää sotkuja kun tilanne on tasaantumassa.

Vierailija
9/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan, hoivaan ja kasvatan, mutta en noin hempeänä toimi usein, johtuu puhtaasti väsymyksestä, masennuksesta, huolista ja kiireestä. surkee mutsi

Vierailija
10/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen eksä ei halua minun olevan missään tekemisissä lapsensa kanssa. Mies taas ei halua jälleen kerran tapella oikeudessa eksänsä kanssa, joten tämä on nyt tällainen ratkaisu. Lapsi ei vietä meidän asunnossa aikaa kovinkaan paljon mikä tietty sit tässä tilanteessa on varmaan fiksuinta. Mies haluaisi olla enemmmän poikansa kans ja minäkin olisin mielelläni mut miehen suhde eksään on ollut niin tulehtunut ja hankala avioeron jälkeen että missään tapauksessa ei haluta enää sotkuja kun tilanne on tasaantumassa.

ehkä tilanne rauhoittuu ajan kanssa ja voit sitten luoda häneen hyvän suhteen. Poikaparka.

Vierailija
11/11 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapset on aikuisa, mutta me soitellaan ( siis ihan muuten vaan), käydään joskus ulkonakin yhdessä, tai lapset käy meillä. Ja kyllä mä joskus sorrun valittamaan, kun lapsilla ei ole aikaa tavata meitä tarpeeksi usein...