Nainen bussissa
Tuo nainen. Niin kaunis, mutta eleetön, jotenkin eteerinen.. Aamuisin kun nousen bussiin, hän istuu aina samalla paikalla. Kalpeat kasvot, vaaleat pitkät hiukset. Onkohan hän tottakaan...
Menen bussiin lähtöasemalla ja jään pois päätepysäkillä. Koskaan en ole nähnyt hänen bussiin astuvan, tai sieltä poistuvan. Mutta siellä hän vain aina istuu, aina samalla paikalla.
Kuka hän mahtaa olla? Miksi on hän valinnut paikakseen tuon arkisen aamubussin? Onko hän menossa jonnekin? Tai tulossa jostakin? Jatkaakohan hän tuota matkaa, samalla penkillä, samassa bussissa, edestakaisin aina vain uudestaan?
Toivon, että hän löytää joskus vielä perille.
Kommentit (106)
Onkohan bussikuskin työtön heila..
Jos sen työpaikka on päättärin lähellä ja itse asuu linjan toisessa päässä+ se on autistinen koska istuu aina samalla paikalla.
Tahtoisin tuohon bussiin, ottaisin selvää ja kysyisin mikä on naisiaan.
Jotenkin tykkään tästä, jäin oikein miettimään sitä bussireissua..
Nainen bussissa = melko luultavasti harrastan seksiä linja-autossa
Miten tätäkin alapeukutetaan? Mieluummin jotain tällaista kun vaikka puppapaskaa.. Antakaa ihmisten runoilla ja kannustakaa, älkääkä haukkuko! Hienoa ap, kun laitoit tämän, vaikka varmaan arvasit että ei täällä kukaan mitään positiivista sano! Jatka ihmeessä kirjoittamista🥰
Mitä jos se onkin haamu? Aina samalla paikalla ja samalla tavalla? Ei kai nukke sentään. Tai sitten vaan matkaa pitkän matkan jonnekin.
jos näet hänet usein, niin kohta voit alkaa nyökkäysmoikkaamaan ja sitten joku aika sen jälkeen sanomaan moikat. kohta sitten pääsetkin tutustumaan, jos hän itse on samoilla aaltopituuksilla
Ihana! Samaan aikaan arkinen ja mystinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se onkin haamu? Aina samalla paikalla ja samalla tavalla? Ei kai nukke sentään. Tai sitten vaan matkaa pitkän matkan jonnekin.
Ihan selkeestihän on haamu!
Olen itse bussissa tuollainen saavuttamaton ihailun kohde ja uskokaa pois, ei se ole ihanaa. Kun toinen etsii sinut mistä päin bussia vaan missä koitat piilotella ja änkeää viereen haluten koskettamaan.
Olipa jotenkin hieno..lisää tällaista tänne!
Vierailija kirjoitti:
Tai jospa onkin muumi tai hattivatti? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen itse bussissa tuollainen saavuttamaton ihailun kohde ja uskokaa pois, ei se ole ihanaa. Kun toinen etsii sinut mistä päin bussia vaan missä koitat piilotella ja änkeää viereen haluten koskettamaan.
Ota lääkkeet
Ihana!