Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mä oon ruma. laitoin kuvia ittestäni koneelle

Vierailija
01.09.2011 |

34 kpl ja yhtäkään kuvaa en sanonut että jee, tuohan onnistui....

Yök.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 kpl ja yhtäkään kuvaa en sanonut että jee, tuohan onnistui....

Yök.

Vierailija
2/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut 10 vuoteen, enkä anna kenenkään muunkaan ottaa. Inhoan läskejäni niin ja rumaa naamaani. Eli, ilmeisesti olet aikakin kauniimpi kuin minä, koska sallit edes itseäsi kuvattavan. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut 10 vuoteen, enkä anna kenenkään muunkaan ottaa. Inhoan läskejäni niin ja rumaa naamaani. Eli, ilmeisesti olet aikakin kauniimpi kuin minä, koska sallit edes itseäsi kuvattavan. Onnea!

Vierailija
4/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisekseen älä poseeraa, ole vain

Vierailija
5/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ruma kuvissa, mutta ilmeisesti en niin susiruma luonnossa. Tai ainakin jotkut kaverit on kehuneet kauniiksi. Näin oon lohduttautunut. Vihaan kuvattavana olemista.

Vierailija
6/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ruma kuvissa, mutta ilmeisesti en niin susiruma luonnossa. Tai ainakin jotkut kaverit on kehuneet kauniiksi. Näin oon lohduttautunut. Vihaan kuvattavana olemista.

Vierailija
7/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vielä FB:ssä, mulla oli tapana ottaa itsestäni semmoinen karu profiilikuva, esim. semmoinen mustavalkoinen, jossa on suuret kontrastit ja kasvojen juonteet korostuu. Mua risoo se poseerauskulttuuri, jossa suipistellaan suuta ja pingotetaan nenää niin että kuvassa oleva henkilö ei näytä lainkaan itseltään. Vedin överiksi toiseen suuntaan ;)

Vierailija
8/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär kuvasi mua eilen vauva sylissä. voi surkeus! jos osaisin niin muokkaisin kuvista pois naamani. vauva on joka kuvassa niin nätti etten voi poistaa kuvia. kumpa saisin ruman naamani pois.

Vierailija
9/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse otan joskus _monta sataa_ kuvaa eikä YKSIKÄÄN onnistu.

Hassua, miten peilistä näyttää joskus jopa ihan siedettävältä, kuvista se totuus sitten taitaa paljastua... Masentavaa, etten sanois.

Vierailija
10/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vielä FB:ssä, mulla oli tapana ottaa itsestäni semmoinen karu profiilikuva, esim. semmoinen mustavalkoinen, jossa on suuret kontrastit ja kasvojen juonteet korostuu. Mua risoo se poseerauskulttuuri, jossa suipistellaan suuta ja pingotetaan nenää niin että kuvassa oleva henkilö ei näytä lainkaan itseltään. Vedin överiksi toiseen suuntaan ;)

Vierailija
11/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on epäonnistuneita? Huonot ilmeet, huono kuvakulma, huono valaistus?

Vierailija
12/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvathan ei välttämättä ole epäonnistuneita, ne on vaan liian realistisia - niistä huomaa, miten ruma oikeasti onkaan.

Vierailija
13/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin tilanne ei ole vielä kovin paha.

Vierailija
14/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita! ;D

Vierailija
15/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvathan ei välttämättä ole epäonnistuneita, ne on vaan liian realistisia - niistä huomaa, miten ruma oikeasti onkaan.

tuolla sanoi, että ei ole ihan susiruma luonnossa. Mikä niissä kuvissa mättää?

Vierailija
16/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut salaa otetut kuvat voivat onnistua, mutta nyt lihottuani eivät nekään.

Mitenköhän sitä silti oppisi olemaan kuvissa rennosti, kun kuitenkin aina joskus joutuu ryhmäkuviin jne.?

Vierailija
17/17 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on mahdotonta saada itsestäni siedettävää kuvaa jos käytän salamaa. Tietynlaisessa valaistuksessa ilman salamaa onnistun ehkä yhdessä kuvassa tuhannesta... Videokuvassa taas näytän joskus ihan kivalta (siis itse otetussa). Peilissäkin näytän paremmalta kuin kuvissa.

Usein kun näen muiden ottamia kuvia itsestäni, yllätyn ihan todella. Kotona taitaa olla pelkästään hoikentavia peilejä, koska näytän kaikissa kuvissa aina kunnon lehmältä (vaikka siis normaalipainon sisällä olen kuitenkin). Tai ehkä luulen itsestäni liikoja tai jotain? (Hassua, koska usein mua syytetään liiasta itsekritiikistä ja huonosta itsetunnosta :D)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan