Paras tapa nolata kasvissyöjä:
Puhua erittäin innokkaasti lähiruoan puolesta, kun vegetaristi tunkee ylipainoiseen ruhoonsa soijakastiketta :D
Kommentit (264)
jos kirjoitat että et ole koskaan syönyt MADEIRALAISIA banaaneja, että jotain kuitenkin söisit. No ei se mitään =)Ei se mitään, tosiaankaan :D Sattuuhan sitä.
ap
sen kuvan siitä saa ja jos et sitä ymmärrä, niin sille en voi mitään, mutta muut normaalilla älyllä varustetut kyllä sen niin käsittävät.
Rouvalla on vähän palikat sekaisin
ap
Banaaneja tulee Suomeen muualtakin kuin Equadorista, eikä sieltä edes tule suurin osa. Jokaisen banaanierän kotimaa pitää siis tietää, ettäon hyvä yleissivistys =) jopaseurooppalaisista banaaneista, kun toinen on kirjoittanut syövänsä eurooppalaisia hedelmiä, niin voisi olettaa tietävänsä asiasta jotain, eikö? :D
ap
sen kuvan siitä saa ja jos et sitä ymmärrä, niin sille en voi mitään, mutta muut normaalilla älyllä varustetut kyllä sen niin käsittävät.
Ehkä yritit nyt vähän liian monimutkaista ajatuskuviota :D Vähemmän CSI:ta ja enemmän kaunokirjallisuutta, jookos?
ap
Kyllä Wikipediasta suoraan kopioimalla =D =D olet nolo
sen tekstin :D
ap
Onko ap jo kertonut, miksi hänestä on kivaa nolata muita ihmisiä?
Koska itse elän erittäin ekolokisesti, niin inhottaa seurata sivusta tekopyhiä ekojeesustelijoita.
Tämän vuoksi saan myös mielihyvää tällaisen ihmisen nolaamisesta. :D
ap
Hauska olet, mutta provo näkyy liian selvästi läpi, Kukaan ei ensinnäkään ala kinaamaan tällaisista asioista muuta kuin provo mielessä. Niin minä ainakin tein =) Hauskaa iltaa sullekin
aikaa istua koneen ääressä kertomassa, miten hän on niin paljon parempi ihminen. Aloitus on tehty 15.17 ja kello huitelee nyt jo kuutta.
Koska itse elän erittäin ekolokisesti, niin inhottaa seurata sivusta tekopyhiä ekojeesustelijoita.
Tämän vuoksi saan myös mielihyvää tällaisen ihmisen nolaamisesta. :Dap
mutta ei ole ap. :D Taitaa nyt jotain soijaholistia harmittaa oikein todella.
ap
Ootkin varmaan ainoa joka Suomessa yrittää elää ekologisesti, onnea siitä. Me muut kumarretaan sulle. Ei vaan pystytä samaan kuin sä.
mitä tänne on kirjoittanut ja linkittänyt. ;D
Puhuu itseään aivan koko ajan pussiin.
Ja edelleen ihmettelen, mikä oli avauksen tarkoitus? Miksi nolata toinen ihminen, vieläpä tahallaan?
aikaa istua koneen ääressä kertomassa, miten hän on niin paljon parempi ihminen. Aloitus on tehty 15.17 ja kello huitelee nyt jo kuutta.
tässä ajassa olen laittanut ruoan, syönyt sen, korjannut pöydän. Arjen hallintaa :D
ap
mitä tänne on kirjoittanut ja linkittänyt. ;D
Puhuu itseään aivan koko ajan pussiin.
Ja edelleen ihmettelen, mikä oli avauksen tarkoitus? Miksi nolata toinen ihminen, vieläpä tahallaan?
Ja muistissa ei ole mitään vikaa.
ap
tässä ajassa olen laittanut ruoan, syönyt sen, korjannut pöydän. Arjen hallintaa :D
ap
Ai että ekolokisesti ;)
Ootkin varmaan ainoa joka Suomessa yrittää elää ekologisesti, onnea siitä. Me muut kumarretaan sulle. Ei vaan pystytä samaan kuin sä.
jos vain vähän viitsii yrittää. :D
ap
Ja ajatella,
ap
...arjen hallintaa ja sitä niin ekolokista elämää. ;D
Ai että ekolokisesti ;)
Kyllä siihen pystyisi kuka tahansa jos vain vähän viitsii yrittää. :D
ap
nähty samalla tavalla valoa kuin sinä, joka tiedät sataprosenttisen varmasti, mikä on oikein, niin ei se onnistu. Oot lamauttanut kaikki muut kun oot niin hyvä.
Lämmittänyt eineksiä?
ap
...koska se on ekolokisempaa. ;D
eurooppalaisista banaaneista, kun toinen on kirjoittanut syövänsä eurooppalaisia hedelmiä, niin voisi olettaa tietävänsä asiasta jotain, eikö? :D
ap