Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa nolata kasvissyöjä:

Vierailija
01.09.2011 |

Puhua erittäin innokkaasti lähiruoan puolesta, kun vegetaristi tunkee ylipainoiseen ruhoonsa soijakastiketta :D

Kommentit (264)

Vierailija
181/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaneja tulee Suomeen muualtakin kuin Equadorista, eikä sieltä edes tule suurin osa. Jokaisen banaanierän kotimaa pitää siis tietää, ettäon hyvä yleissivistys =) jopas

eurooppalaisista banaaneista, kun toinen on kirjoittanut syövänsä eurooppalaisia hedelmiä, niin voisi olettaa tietävänsä asiasta jotain, eikö? :D

ap

Vierailija
182/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kirjoitat että et ole koskaan syönyt MADEIRALAISIA banaaneja, että jotain kuitenkin söisit. No ei se mitään =)

Ei se mitään, tosiaankaan :D Sattuuhan sitä.

ap

sen kuvan siitä saa ja jos et sitä ymmärrä, niin sille en voi mitään, mutta muut normaalilla älyllä varustetut kyllä sen niin käsittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvalla on vähän palikat sekaisin

ap

Vierailija
184/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaneja tulee Suomeen muualtakin kuin Equadorista, eikä sieltä edes tule suurin osa. Jokaisen banaanierän kotimaa pitää siis tietää, ettäon hyvä yleissivistys =) jopas

eurooppalaisista banaaneista, kun toinen on kirjoittanut syövänsä eurooppalaisia hedelmiä, niin voisi olettaa tietävänsä asiasta jotain, eikö? :D

ap

Vierailija
185/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kuvan siitä saa ja jos et sitä ymmärrä, niin sille en voi mitään, mutta muut normaalilla älyllä varustetut kyllä sen niin käsittävät.

Ehkä yritit nyt vähän liian monimutkaista ajatuskuviota :D Vähemmän CSI:ta ja enemmän kaunokirjallisuutta, jookos?

ap

Vierailija
186/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Wikipediasta suoraan kopioimalla =D =D olet nolo

sen tekstin :D

ap

Vierailija
187/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jo kertonut, miksi hänestä on kivaa nolata muita ihmisiä?

Koska itse elän erittäin ekolokisesti, niin inhottaa seurata sivusta tekopyhiä ekojeesustelijoita.

Tämän vuoksi saan myös mielihyvää tällaisen ihmisen nolaamisesta. :D

ap

Vierailija
188/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska olet, mutta provo näkyy liian selvästi läpi, Kukaan ei ensinnäkään ala kinaamaan tällaisista asioista muuta kuin provo mielessä. Niin minä ainakin tein =) Hauskaa iltaa sullekin

Vierailija
189/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa istua koneen ääressä kertomassa, miten hän on niin paljon parempi ihminen. Aloitus on tehty 15.17 ja kello huitelee nyt jo kuutta.

Vierailija
190/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse elän erittäin ekolokisesti, niin inhottaa seurata sivusta tekopyhiä ekojeesustelijoita.

ap

mutta ei ole ap. :D Taitaa nyt jotain soijaholistia harmittaa oikein todella.

ap

Vierailija
191/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ootkin varmaan ainoa joka Suomessa yrittää elää ekologisesti, onnea siitä. Me muut kumarretaan sulle. Ei vaan pystytä samaan kuin sä.

Vierailija
192/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tänne on kirjoittanut ja linkittänyt. ;D

Puhuu itseään aivan koko ajan pussiin.

Ja edelleen ihmettelen, mikä oli avauksen tarkoitus? Miksi nolata toinen ihminen, vieläpä tahallaan?

Vierailija
193/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa istua koneen ääressä kertomassa, miten hän on niin paljon parempi ihminen. Aloitus on tehty 15.17 ja kello huitelee nyt jo kuutta.

tässä ajassa olen laittanut ruoan, syönyt sen, korjannut pöydän. Arjen hallintaa :D

ap

Vierailija
194/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tänne on kirjoittanut ja linkittänyt. ;D

Puhuu itseään aivan koko ajan pussiin.

Ja edelleen ihmettelen, mikä oli avauksen tarkoitus? Miksi nolata toinen ihminen, vieläpä tahallaan?

Ja muistissa ei ole mitään vikaa.

ap

Vierailija
195/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ajassa olen laittanut ruoan, syönyt sen, korjannut pöydän. Arjen hallintaa :D

ap

Vierailija
196/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ekolokisesti ;)

ap

Ootkin varmaan ainoa joka Suomessa yrittää elää ekologisesti, onnea siitä. Me muut kumarretaan sulle. Ei vaan pystytä samaan kuin sä.

jos vain vähän viitsii yrittää. :D

ap

Vierailija
197/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatella,

ap

...arjen hallintaa ja sitä niin ekolokista elämää. ;D

Vierailija
198/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ekolokisesti ;)

ap

Kyllä siihen pystyisi kuka tahansa jos vain vähän viitsii yrittää. :D

ap

nähty samalla tavalla valoa kuin sinä, joka tiedät sataprosenttisen varmasti, mikä on oikein, niin ei se onnistu. Oot lamauttanut kaikki muut kun oot niin hyvä.

Vierailija
199/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittänyt eineksiä?

ap

Vierailija
200/264 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittänyt eineksiä?

ap

...koska se on ekolokisempaa. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän