Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuus meni överiksi.

Vierailija
01.09.2011 |

Mulla on Facebookissa ystävänä yksi vanha tuttu, jonka kanssa kävin kerran "treffeillä", sekin oli vain 30min kävelylenkki ja juteltiin. Ei pusuja eikä mitään muutakaan. Hän jäi ystäväksi ja ihan hyväksi sellaiseksi. On ollut sitä jo monta vuotta. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja eilen hän kysyi multa "kuka on se ja se". Tarkoitti tätä ystävääni. Kerroin kuka hän oli. Rehellisesti. Mies ilmoitti, että haluaa sinä tapauksessa erota. Olin kysymysmerkkinä. Syy selvisi, olin kommentoinut ystäväni kahteen valokuvaan (hänen asunnostaan) ja laittanut siihen sydämen perään. Nyt mieheni luulee että minulla on suhde. Ja voin kertoa, että niitä hemmetin sydämiä viljelen jokaiselle, ne ei merkkaa mulle mitään suurta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten voisi aikuistua miehesi.

Vierailija
2/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka kipeä ajattelutapa miehelläsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikuinen ja mä saan käyttää sydämiä jos mä haluan. Mun ystäväpiirissä käytetään niitä. Niillä näytetään että välitetään toisista. Se on meille kuin virtuaalinen halaus. Mä käytän niitä ja piste.

Ap.

Vierailija
4/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites se sydän tehdään, kiitos, sori ot.

ps. turhaa mustasukkaisuutta jostain virtuaalisydämistä.

Vierailija
5/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, joka laittaa jokaisen lauseen loppuun huutomerkin, parhaiten kaksi, kolme tai viisikin. Tämä on hänen tapansa osoittaa välittämistä ja huolenpitoa, että tunteita on.

Minä tyydyn käyttämään välimerkkejä normaalisti. Halin luonnossa eikä ole edes FB-tiliä. Nyt ymmärrän, että taidan olla sydämetön, välinpitämätön ja tunteeton ihminen.

Vierailija
7/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, joka laittaa jokaisen lauseen loppuun huutomerkin, parhaiten kaksi, kolme tai viisikin. Tämä on hänen tapansa osoittaa välittämistä ja huolenpitoa, että tunteita on. Minä tyydyn käyttämään välimerkkejä normaalisti. Halin luonnossa eikä ole edes FB-tiliä. Nyt ymmärrän, että taidan olla sydämetön, välinpitämätön ja tunteeton ihminen.

Mekin ystäviemme kanssa halitaan aina kun näemme JA facebookissa käytämme sydämiä. Se on meidän tapamme.

Vierailija
8/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minullakin mustasukkainen - liikaakin. Joudun tekemään töitä sillon tällöin erään miehen kanssa, joka halusi kanssani enemmän muutama vuosi sitten. Molemmilla on mustasukkainen puoliso, joten osaamme pitää suumme kiinni ja esittää muille ettemme tunne entuudestaan. Jos mieheni saisi tietää, niin olisi helvetti irti.

Vierailija
9/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on minullakin mustasukkainen - liikaakin. Joudun tekemään töitä sillon tällöin erään miehen kanssa, joka halusi kanssani enemmän muutama vuosi sitten. Molemmilla on mustasukkainen puoliso, joten osaamme pitää suumme kiinni ja esittää muille ettemme tunne entuudestaan. Jos mieheni saisi tietää, niin olisi helvetti irti.

Mä en taas voisi elää noin. Mä toimin niin, että kaikki mitä teen, voin myös kertoa miehelleni. Musta se on petturuutta aina, jos ei voi omalle puolisolle jotain kertoa.

Vierailija
10/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keksi nyt oivan syyn laittaa eron sun syyksi

Vierailija
11/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas voisi elää noin. Mä toimin niin, että kaikki mitä teen, voin myös kertoa miehelleni. Musta se on petturuutta aina, jos ei voi omalle puolisolle jotain kertoa.

Jos asia tulee jossakin ilmi, niin voin kertoa miehelleni. Emme tämän miehen kanssa ole olleet missään tekemisissä sen jälkeen kun hän kertoi ihastuksestaan minuun. Sitten jo tapasin mieheni. Emmekä missään tekemisissä ole nytkään lukuunottamatta satunnaisia työasioita ja silloinkin hoidamme vain työasiat.

Vierailija
12/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, joka laittaa jokaisen lauseen loppuun huutomerkin, parhaiten kaksi, kolme tai viisikin. Tämä on hänen tapansa osoittaa välittämistä ja huolenpitoa, että tunteita on. Minä tyydyn käyttämään välimerkkejä normaalisti. Halin luonnossa eikä ole edes FB-tiliä. Nyt ymmärrän, että taidan olla sydämetön, välinpitämätön ja tunteeton ihminen.

Mekin ystäviemme kanssa halitaan aina kun näemme JA facebookissa käytämme sydämiä. Se on meidän tapamme.

Olen vielä hankalakin. Ja ihan tahallani. Ehkä juuri siksi, kun halin vain luonnossa, ei ole FB-tiliä, en käytä sydänmerkkejä ja muutkin välimerkit ovat normaalit.

Onneksi itse en ole tuominnut muita. Kommentoinnut vain omaa ilmikuvaani. Kiitos ensimmäisestä kivestä.

Vierailija
13/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä hankalakin. Ja ihan tahallani. Ehkä juuri siksi, kun halin vain luonnossa, ei ole FB-tiliä, en käytä sydänmerkkejä ja muutkin välimerkit ovat normaalit. Onneksi itse en ole tuominnut muita. Kommentoinnut vain omaa ilmikuvaani. Kiitos ensimmäisestä kivestä.

Aika herkkänahkainen olet ainakin ja aika ikävästi puhut itsestäsi. Ihan sama meille muille, onko sulla fb tiliä vai ei.

Vierailija
14/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä hankalakin. Ja ihan tahallani. Ehkä juuri siksi, kun halin vain luonnossa, ei ole FB-tiliä, en käytä sydänmerkkejä ja muutkin välimerkit ovat normaalit. Onneksi itse en ole tuominnut muita. Kommentoinnut vain omaa ilmikuvaani. Kiitos ensimmäisestä kivestä.

Aika herkkänahkainen olet ainakin ja aika ikävästi puhut itsestäsi. Ihan sama meille muille, onko sulla fb tiliä vai ei.

Pidättäydyn edelleen kommentoimasta toisten oloa. En ole muuten koskaan tullut ajatelleeksi onko jonkun ihmisen FB-tilillä merkitystä vai ei ja pitäisikö sen olemassa olosta tai olematta olosta kirjoittaa av-palstalla. Kääntäen voisi siis pohtia, että jos joku ilmoittaa että EI ole FB-tiliä niin onko se tietoarvoltaan arvosisällöltään samanlainen kannanotto kuin sen kertominen, että on FB-tili. Aloittajahan aivan erikseen mainitsi asian yhteydssä FB-tilinsä.

Tässä taas riittää pohtimista kivisateessa.

Vierailija
15/15 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on TOSI SAIRAAN mustasukkainen ihminen. Olin facebookissa suhteemme alussa mutta siittä ei tullut kun suuria ongelmia. Poistin itteni sieltä ja en oo kaivannu yhtään takasin sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan