Miksi Markku Koivisto erotettiin?
Nokiamissiosta erotettiin tärkein henkilö, mutta miksi? Mikä on niin karmeaa, että saa potkut ???
Kommentit (31)
täysin ristiriidassa tekojen kanssa niin taatusti on seurakuntalaisilleen tilivelvollinen asiasta. NOkia missionin mukaan homous on syntiä ja itse pääjehu on seksuaalisesti lähennellyt VUOSIEN AJAN USEITA AIKUISIA MIEHIÄ SIELUNHOITOKESKUSTELUISSA. Koivisto joo voisi perustaa suomeen ekan sateenkaarikirkon ja hänen vaimonsa voisi mennä korkojen kera ohjelmaa kertomaan minkälaista on ollut elää vuosikaudet kaappihomon kanssa, ihan pelkässsä kulissiavioliitossa, mitäs siinä. Hyvä että tuollainen teeskentelijä ja valheessa elävä jäi vihdoin kiinni, ei voi kun toivoa että nokia missio rakentuu tästä eteenpäin täysin toisenlaiselle arvopohjalle!
kertomaan yksityiselämästään minkään seurakunnan edessä. Ei voi muuta kuin ihmetellä mikä teitä uskovaisia vaivaa. Jeesus kysyi tuomitsioilta kuka heittää ensimmäisen kiven? Jeesus ei erottanut ketään seurakunnastaan. Toivottavasti Markku ei nouse areenalle sepittelemään yhtään mitään. Perustaa uuden seurakunnan ja häipyy vähin äänin. Kyllä kait jokainen tunnistaa mädänneen seurakunnan.
Ajattele jos Jumala onkin jotakin paljon suurempaa mitä Markku ja kumppanit ovat uskoneet/luulleet. Ja raamatussa onkin vain pieni siru jumaluudesta suurin osa ihmisen olettamusta.
Esim. homot luotiin tarkoituksella. Heillä on tärkeä tehtävä tässä maailmassa. Miten vaikeaa onkaan olla homo, kun ei saa olla homo. Pappi joka on homo elää elämäänsä hyväksymistä kerjäten. Jumalan mies/nainen saa tuntea nahoissaan sen kärsimyksen ja tuskan miltä tuntuu elää valheessa, koska ei uskalla olla se miksi luotiin. se on koettelemus jota ei soisi kenellekään.
Markku sanottiin irti väärin perustein jos perusteet ovat seksuaalinen poikkeavuus. Lain mukaan se ei saa olla syy potkuihin. Laiton irtisanoituminen. Markku ei ole lain mukaan velvollinen selittämään seurakuntalaisille yhtään mitään. Toivottavasti hän ymmärtää tämän.
tavalla joka vie ihmisiä terapiaan?
jos esim. opettaja lähentelee oppilastaan niin eikö se ole riittävä syy opettajan potkuille? Millä lailla luulet että ahdistelun uhrit ovat erilaisessa asemassa, ai niinku kaikki pitäisi sietää vain sen takia että kyseessä on suuri jumalan mies?
se täytyy selvittää oikeudessa eikä seurakunassa. Todisteet ja todistajat paikalle. Ihmisellä on oikeus puolustukseen.
Et sinä voi kirjoitta työtodistukseen "johtaja sai potkut koska asiakkaat ja henkilökunta joutui terapiaan". Se on vakava syytös joka on myös todistettava. Syyte voi olla myös täysin perätön. Pitää olla näyttöä. Ei riitä että sanoo mies halasi minua ja nyt minun pitää käydä terapiassa.
Toivotaan että Markku tietää oikeutensa.
Ja lisäksi vielä useammalle ihmiselle.
väität varmaan vielä että ahdistelusta kertoneet miehet ovat panettelijoita ja epäuskoisia joiden tarkoitus on vain ollut syöstää MK valtaistuimeltaan? Ootte te kahjoja sinisilmäisiä, sanon mä. Johan sen vaimo on vuosikaudet katellut miehensä touhuja, eikö olekin korkea aika että totuus tulee esiin?
se täytyy selvittää oikeudessa eikä seurakunassa. Todisteet ja todistajat paikalle. Ihmisellä on oikeus puolustukseen.
Et sinä voi kirjoitta työtodistukseen "johtaja sai potkut koska asiakkaat ja henkilökunta joutui terapiaan". Se on vakava syytös joka on myös todistettava. Syyte voi olla myös täysin perätön. Pitää olla näyttöä. Ei riitä että sanoo mies halasi minua ja nyt minun pitää käydä terapiassa.
Toivotaan että Markku tietää oikeutensa.
jos esim. opettaja lähentelee oppilastaan niin eikö se ole riittävä syy opettajan potkuille? Millä lailla luulet että ahdistelun uhrit ovat erilaisessa asemassa, ai niinku kaikki pitäisi sietää vain sen takia että kyseessä on suuri jumalan mies?
sekaantunut alaikäisiin. Haiskahtaa lynkkaukselta. Ketä siellä johdossa nyt pyörii???
väität varmaan vielä että ahdistelusta kertoneet miehet ovat panettelijoita ja epäuskoisia joiden tarkoitus on vain ollut syöstää MK valtaistuimeltaan? Ootte te kahjoja sinisilmäisiä, sanon mä. Johan sen vaimo on vuosikaudet katellut miehensä touhuja, eikö olekin korkea aika että totuus tulee esiin?
se täytyy selvittää oikeudessa eikä seurakunassa. Todisteet ja todistajat paikalle. Ihmisellä on oikeus puolustukseen. Et sinä voi kirjoitta työtodistukseen "johtaja sai potkut koska asiakkaat ja henkilökunta joutui terapiaan". Se on vakava syytös joka on myös todistettava. Syyte voi olla myös täysin perätön. Pitää olla näyttöä. Ei riitä että sanoo mies halasi minua ja nyt minun pitää käydä terapiassa. Toivotaan että Markku tietää oikeutensa.
miten niin helluntalailaisten maineen? (se muuten ei ole helluntalainen niinkuin kirjoitit) Ei hän ole helluntailainen.
kunnollinen ja kunniallinen täysin hetero mies..
ja lehmät lentää, tiesithän sen?
sekaantunut alaikäisiin. Haiskahtaa lynkkaukselta. Ketä siellä johdossa nyt pyörii???
vai on miesten seksuaalinen lähentely pienempi paha kuin lasten raiskaaminen?