Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpit! Mitä söitte tänään aamupalaksi?

Vierailija
01.09.2011 |

Minä aloitan.

Söin aamupalaksi avokaado-mustikkasmoothien.

Laitoin siihen avokaadoa, lurauksen kermaa, turkkilaista jugua ja tavallista maustamatonta jugua ja sokeritonta mustikkakeittoa. Oli hyvää :)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt jaksaa lounaaseen

Vierailija
2/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kananmunaa, paketin voita, rahkaa, ja kahvia kermalla 7 kupillista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin kaksi karjalanpiirakkaa munavoilla, jugurtin ja kahvin kanssa vielä pullan :P kyllä näillä jaksaa mennä lounaaseen asti, jolloin syön pastaa ja jauhelihakastiketta. Illalla ajattelin leipoa kinkkupiirakkaa :P nam nam nam.

Niin ja paino-ongelmia minulla ei ole, ja olen pirteä ja terve kaikkine hiilareineni :)

Vierailija
4/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa jonkun ihanan munkin tai ties vaikka jonkun leivoksen... :P Ei ylipaino-ongelmaa!

Vierailija
5/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuudeleita ja suklaapatukan :) Nami.

Vierailija
6/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja illalla join siiderin kun katselin telkkaria ja syötiin miehen kanssa melkein kokonainen tuore leipä sellaisenaan voin kanssa kun oli NIIIIIIN hyvää :P

Vierailija
7/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkulla ja juustolla, kaksi kuppia kahvia ja yhden muffinsin. Hyi hiilareita ;)

Vierailija
8/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja illalla join siiderin kun katselin telkkaria ja syötiin miehen kanssa melkein kokonainen tuore leipä sellaisenaan voin kanssa kun oli NIIIIIIN hyvää :P

Tuollaisahan se on kun mättää hiilaria päivät. Söisit ruokaa.

Minä söin aamupalaksi tomaattimunakkaan, kurkkua ja kahvia, lounaaksi on kanasalaattia ja illalliseksi kalaa ja kasvisgratiinia salaatilla. Ja on oikeasti todella hyvää, paljon parempaa kuin siideri ja leipä. Eipä tarvitse ahmia kerralla jrjettömiä määriä ;) Eikä minullakaan ole ylipaino-ongelmia, ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
9/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisahan se on kun mättää hiilaria päivät. Söisit ruokaa.

Minä söin aamupalaksi tomaattimunakkaan, kurkkua ja kahvia, lounaaksi on kanasalaattia ja illalliseksi kalaa ja kasvisgratiinia salaatilla. Ja on oikeasti todella hyvää, paljon parempaa kuin siideri ja leipä. Eipä tarvitse ahmia kerralla jrjettömiä määriä ;) Eikä minullakaan ole ylipaino-ongelmia, ei ole koskaan ollutkaan.

oot vaan kateellinen, kun et itse omien pinttymisesi takia voi nauttia tuoreesta leivästä silloin tällöin. Niin ja itselläni ei ole minkään valtakunnan paino-ongelmaa. Liikun päivittäin, joten voin nauttia elämästä myös syömällä rrrreilusti hiilareita silloin tällöin.

t. sen tuoreen leivän mussuttaja :)

Vierailija
10/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 munan juustomunakkaan ja maitokahvin klo 6, nyt alkaa jo huikomaan. Taidan lähteä lounaalle:)

Vierailija
11/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne narisee että eipä tarvi mitään leipää syödä hyi hyi, sit ne on ihan innoissaan jostain Karppinen leivästä :D Taitaa kuitenkin tehdä edelleen sitä leipää mieli... ;) Ja siideriä, leivoksia... ;)

Vierailija
12/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi mustana ja retiisejä.

Kohta lounaaksi salaattia ja lohta.

Vierailija
13/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos vaikka tätä reseptiä - niin herkullista ja voih niin karppia;)

150g pekaanipähkinöitä

1/2 dl vaaleaa muscovadosokeria

50g voita

2 rkl vehnäjauhoja

täyte

200g tummaa 70% suklaata

2dl kuohukermaa

2 keltuaista

1 rkl voita

2 valkuaista

50g Wienernugaa crushia

Taitaa tulla hiilareita n 10g per annos eikä ei-karppi erota tavallisesta suklaatortusta;D

Ja mä ainakin syön kermakakkua kun on tarjolla!

Leivästä - mä syön palan ruisleipää päivittäin, muuta en kaipaa. Ehkä pari kertaa vuodessa valkosipulivoi patonkia mutta tulee niin turvonnut olo ettei tee mieli.

Vierailija
14/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis oli brunssin paikka.

Iso muki kahvia kookosöljyllä alkajaisiksi.

Blenderissä pyöräytin smoothien puolukoista, rahkasta, kananmunasta, vaniljasta ja sukrinista.

Haukipateeta, lampaankieltä viipaleina ja voissa paistetuilla metsäsienillä päällystettynä.

Jo vain oli namia.

Joo, vihannespuoli vähän ontui, sitä osastoa lisätään sitten loppupäivän ruokailuilla.

Vierailija
15/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on säälittävää haukkua leivänsyöjät mutta itse kuitenkin hankitaan jotain korvike- Karppista silmät kiiluen.

Ylipäänsä karpaajat on säälittäviä.

Vierailija
16/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on säälittävää haukkua leivänsyöjät mutta itse kuitenkin hankitaan jotain korvike- Karppista silmät kiiluen.

Ylipäänsä karpaajat on säälittäviä.

Ymmärtäisin ton kalkatuksen, jos karppaaja haukkuisi leivän ja söisi sitä silti salaa. Mutta mitä vikaa on syödä sellaista leiväkettä, jossa on vähemmän hiilihydraattia?

Karppaaja ei sorsi sitä leipää siksi, että se on leipää, vaan siksi että siinä leivässä on hiilihydraattia.

Ymmärrätkös, taikasana on h i i l i h y d r a a t t i.

Vierailija
17/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä karpiksi alkaneita on pierettänyt sairaasti ennen hiilarittomaan ruokavalioon siirtymistä. siksi ne karppaa.

Vierailija
18/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitan.

Söin aamupalaksi avokaado-mustikkasmoothien.

Laitoin siihen avokaadoa, lurauksen kermaa, turkkilaista jugua ja tavallista maustamatonta jugua ja sokeritonta mustikkakeittoa. Oli hyvää :)

Vierailija
19/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle oliiviöljyä

Vierailija
20/50 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari mukia kahvia kyllä join. En ole oikeastaan koskaan syönyt aamupalaa, ehkä vielä joskus opettelen sen jalon taidon :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi