Iäkkäämpi äiti on minulle kateellinen, mitä teen? En jaksa enää kuunnella.
Sain lapsen vuosi sitten ollessani 21v eikä eräs tuttumme ilmeisesti kestä kateutta.
Tätä ennen hoki kuinka lapsia voi hankkia vasta yli 30 vuotiaana jne
Nyt meillä 1v poika ja jatkuvasti yrittää ns saada minua alas kertomalla kuinka olen "vain nuori äiti" ja ei nuorilla perheillä mene hyvin. :D
Pääsin juuri yliopistoon lukemaan hänen unelma-ammattiaan eikä hän kestä sitä.
Tukien hakemisesta hän myös yritti kritisoida ja oli kova pala hänelle kuulla että emme saa mitää tukia mitä muutkaan eivät saa. Eli kotihoidontuen saan kuten kaikki.
Näitä on vaikka kuinka paljon lisää, hän on puhunut pahaa yhteisille tutuille jne ja kaikki ihmettelevät mistä moinen kateus...mitä teen? :D
Kommentit (21)
Tämä nainen siis nyt 31v
Kertokaa nyt mitä teen!
Et mitään, vaan mietit minkä provon olet kirjoittanut av-mammojen kateuden perusteella.
Sen jälkeen voit jatkaa elämääsi ihan normaalisti;)
Et mitään, vaan mietit minkä provon olet kirjoittanut av-mammojen kateuden perusteella.
Ihan rehellisesti: tämä ei ole provo, ymmärrän että se kuulostaa siltä, koska koko soopa on ihan naurettava. :D
Mutta jos saisin vastauksia. :/
Ilmeisesti kova pala monillekkin iäkkäämmille äideille. :D
Tietysti osa opinnoista suoritetaan opetussairaaloissa. Hmm... erikoistumisesta en tiedä mikä on käytäntö sen kanssa.
Ensinnäkin, aika lapselliselta kuulostaa tuo kateellinen kaverisi. Toiseksi haluan huomauttaa että 30 ei ole iäkäs, vaikka 21-vuotiaan mielestä näin ehkä voikin olla. Tulet huomaamaaan tämä kunhan itse täytät 30. Iäkäs äiti on lääketieteenkin mukaan yli 36-vuotias synnytäjä. Kolmanneksi, mikä on ongelmasi. Jos et viihdy jonkun ihmisen seurassa niin vaihda seuraa. Katsos se on yksi asia jonka näin iän myötä oppii, että kaikista ei voi tykätä, eikä tarvitse olla ystävä kaikkien kanssa. Kateellisia ihmisiä on kaiken ikäisissä. Valitse ystäväsi paremmin!
Eikö tuollainen ilkeily ole mielestäsi säälittävää? Eivätkö jo kaikki muutkin tajua, että tuo ystäväsi on tosi kateellinen? Mitä vielä pitäisi sitten tehdä? Et voi muuttaa toisen kateutta, joten aika vähän on tehtävissä. PIdä etäisyyttä äläkä suostu kuuntelemaan ilkeilyjä.
Mun mielestä sun ei pitäisi a) valvoa noin myöhään b) kirjoittaaa provoja jos et osaa. Tapa kirjoittaa ap on tosi kökkö ja paljastava.
Mitäs muuta. Ota unta pollaan, niin mä tekisin.
ei olekaan kateellinen sinun elämästäsi vaan on pettynyt omaansa ja menetettyihin mahdollisuuksiinsa? Tai ehkä hänellä vain on kolmenkympin kriisi menossa.
Anna olla, kaikki mitä teet tekee asian vaikeammaksi. Pidä vähän etäisyyttä tähän tuttavaan, jos mahdollista ja nauti ystäviesi seurasta ja omasta elämästäsi.
30-vuotias ei ole iäkäs äitinä - eikä muutenkaan.
Kuka puhui iäkkäästä äidistä? Puhuin iäkkäämmästä äidistä ja kyllä mun tietääkseni 31v on iäkkäämpi kuin minä. :D
Ystäväsi tarjoaa sinulle lautasella oppituntia tyyneydestä ja hyvästä itsetunnosta. Ei sinun tarvitse hänen puheistaan välittää millään tavalla. Jätät omaan arvoonsa. Sakaalit haukkuu, karavaani kulkee.
Kuka puhui iäkkäästä äidistä? Puhuin iäkkäämmästä äidistä ja kyllä mun tietääkseni 31v on iäkkäämpi kuin minä. :D
tylsää ja yleensä on aina saanut hyvän riidan aikaiseksi siitä, että vanhat ämmät on kateellisia meille nuorille naisille kun olemme niin kauniita ja meillä on tiukka pillu ja niiden miehet kuolaa niiden perään ja äiteinäkin ollaan parempia.
Sorppa, ei iske oikein tänään tämä provo. Liian kaunis syyspäivä. Kokeile jotain muuta
Ihan rehellisesti: tämä ei ole provo, ymmärrän että se kuulostaa siltä, koska koko soopa on ihan naurettava. :DMutta jos saisin vastauksia. :/
Iäkkäämpi ei ole sama kuin vanhempi...
Mutta jotain piti kaiketi keksiä, mistä ap:ta mollata.
Sain lapsen vuosi sitten ollessani 21v eikä eräs tuttumme ilmeisesti kestä kateutta.
Tätä ennen hoki kuinka lapsia voi hankkia vasta yli 30 vuotiaana jneNyt meillä 1v poika ja jatkuvasti yrittää ns saada minua alas kertomalla kuinka olen "vain nuori äiti" ja ei nuorilla perheillä mene hyvin. :D
Pääsin juuri yliopistoon lukemaan hänen unelma-ammattiaan eikä hän kestä sitä.
Tukien hakemisesta hän myös yritti kritisoida ja oli kova pala hänelle kuulla että emme saa mitää tukia mitä muutkaan eivät saa. Eli kotihoidontuen saan kuten kaikki.
Näitä on vaikka kuinka paljon lisää, hän on puhunut pahaa yhteisille tutuille jne ja kaikki ihmettelevät mistä moinen kateus...mitä teen? :D
Mitäkö teet? Mitä jos et tekisi mitään? Oikeassahan tuo vanhempi akka on, et sinä näy kestävän vaan täällä kyselet "mitä teen"! Et olisi hankkinut nuorena lasta kun et edes ympäristön pahuutta vielä kykene kestämään!
Ystäväsi tarjoaa sinulle lautasella oppituntia tyyneydestä ja hyvästä itsetunnosta. Ei sinun tarvitse hänen puheistaan välittää millään tavalla. Jätät omaan arvoonsa. Sakaalit haukkuu, karavaani kulkee.
Ja itse vielä lisäisin tuohon etäisyyden oton. Ei kaikenmaailman suunsoittajia tarvitse loputtomiin suvaita, ei tarvitse "leikkiä kaikkien kanssa", koska sun ei tarvitse olla sylkykuppina kenellekään narsistiselle muiden kiusaajalle ja haukkujalle. Voit ja saat ottaa reippaasti etäisyyttä, olkoot vaikka ihan joku lähisukulainenkin!
Oli mm sanonut kaverille: "yrittää olla hyvä äiti ja esittää sitä, muttei noista oikeesti mihinkään ole"
Säälittävää? Joo! :D