Olen saanut oudon blogivieraan...
Samasta osoitteesta tullaan blogiini päivittäin, usein montakin kertaa päivässä. Olen googlaillut jne tuota toista blogia josta vierailulle tullaan, niin sitä ei löydy googlella, toki näkee kun menee osoitteella suoraan. Päättelen siis että tuon blogin kirjoittaja vierailee minulla omalta sivultaan.
Mutta ihmetyttää tuo määrä! Siis liikenteen suurin "lähde" on tuo blogi, suurempi jopa kuin sellaiset blogit jotka ovat ihan näkyviä kaikille ja joista myös vieraillaan sivuillani melkein päivittäin.
Ja siis tuossa blogissa josta omaan blogiini tullaan, minun blogi on ainoa "suosikki".
Jotenkin pelottavaa, jopa.
Kommentit (51)
Mä ainakin klikkaan monesti tiettyjä sivuja tiettyinä aikoina.. En osaa selittää. Siitä tulee tavallaan tapa kun on paljon aikaa istuskella koneella. Sitä helposti käy samoilla sivuilla..
Esim yhdessä vaiheessa luin joka päivä paria kolmea sisustusblogia, kunnes ikäänkuin kyllästyin ja en ole vieraillut niissä pitkiin aikoihin. Joskus selaan tätä av-palstaa useammin ja joskus sitten esim huutonettiä. Olen siis hyvinkin voinut joskus esim 1 kk ajan käydä useamman kerran päivässä jonkun blogissa. :=)
Ja minulla on pieni hyvin nukkuva vauva, joka kuitenkin herää jos teen jotain kovin äänekästä. Tulee oltua koneella enemmän kuin i-k-i-n-ä ennen :D
piti vielä tarkentaa (oon toi 44), että tosiaan jostain syystä tulee mentyä aina samoille sivuille. Saatan huomata, etten ole käynyt jonkun ystäväni blogissa miltei kuukauteen ja välillä taas käyn useasti päivässä. Hmm... Hassua kun oikein aloin tätä pohtimaan, mutta näin minä toimin. Luulen, että se johtuu jonkunlaisesta kyllästymisestä tosiaan sitten :)
Mulle tulee yheltä sivustolta 15-45 ihmistä päivässä, riippuen päivästä. Eihän siinä kai mitään ihmeellistä, toisessa blogissa kun olen suosikit-listalla hänellä niin sieltä satelee kävijöitä. :)
Hyvä vaan. :D Ärsyttää vaan kun harva on "virallinen" lukija, useimmat joko vaan käväsee, käy säännöllisesti ilman virallistumatta tai on lukija anonyyminä, olisi kiva tietää oikea määrä niistä jotka usein käyvät. :)
Ja minkälaiset ihmiset käyvät. :)
mitä ihmettä varten sinä ap käyt sitten hänen blogissaan, kun käyt katsomassa hänen blogiaan. Hän siellä kummastelee sinun käyntejäsi ja sinä hänen ja olette jatkuvassa kiihtyvässä kierteessä kumpikin vuorotellen katsomassa, miksi toinen käy toisen blogissa. :)
toisesta blogista, jota ei enää päivitetä. En halua että blogaaja bongaa mun henkilöllisyyden jostain, vaikka sillä ei ole muuta merkitystä kuin se että tiedän hänen heti vaivaantuvan siitä että tietää mun lukevan. Hänkin kyllä ihan varmasti ihmettelee miksi aina sieltä tullaan..
Ja tuo paikkakunta mulla kyllä aina vaihtelee kolmen paikkakunnan kesken, välillä on ihan oikea, useimmiten naapuripaikkakunta ja joskus jopa kaupunki 100 km päästä! Omituista.
Käyttää siis sun blogia omana kirjanmerkkinään ja sitä kautta käy sitten lukemassa muita blogeja.
Itse olen huomannut monenlaista erikoista liikennetta silloin, kun omassa blogissani on hiljaista eli kun en päivitä eikä siis vakiolukijat käy niin usein. Luulen, että kaikissa blogeissa löytyisi jotain erikoista liikennettä, mutta tilastot näyttää vain suuret massat.
Ainahan voit lopettaa blogin pitämisen tai vaihtaa osoitetta.
itse käyn eräässä blogissa päivittäin jos olen blogannut et näkyykö oma mainos, toinen asia on se et jos jollain on paljon hyviä blogeja listallaan niin menen aina sieltä katsotaan muiden blogeja. Tuo viimeinen on varmaan aika yleinen vastaus, ei juuri sinun blogin kiinnostavuus.
Siis että itselläni on suosikeissa vain yksi blogi ja menen aina sitä kautta ko. blogistin lukemiin blogeihin.
Käyttää siis sun blogia omana kirjanmerkkinään ja sitä kautta käy sitten lukemassa muita blogeja.
.
Käyn erään hyväksi todetun blogin kautta lueskelemassa muita blogeja. Sieltä löytyy linkkejä itsellekin mieluisiin blogeihin, joita ei ole tullut laitettua omiin suosikkeihin..
Mun entisellä koulukaverilla on blogi jota käyn kyttäämässä varmaan 2-3krt/pvässä,joskus useamminkin.
Hän kyllä päivittää aika usein.
Olen laittanut sen myös omaan blogiini suosikiksi ja pari muuta myös joita kyttään päivittäin.
Vilkaisen oman blogini siitä sivupalkista onko niitä päivitetty ja vaikkei oliskaan niin saatan sivumennen klikata niille sivuille.
Joo,mulla ON tylsä elämä.
Mun blogilla ei ole lukijoita eikä se löydy googlesta (missä se ruksi on,haluan blogini löytyvän googlettamalla!!)