Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut oudon blogivieraan...

Vierailija
31.08.2011 |

Samasta osoitteesta tullaan blogiini päivittäin, usein montakin kertaa päivässä. Olen googlaillut jne tuota toista blogia josta vierailulle tullaan, niin sitä ei löydy googlella, toki näkee kun menee osoitteella suoraan. Päättelen siis että tuon blogin kirjoittaja vierailee minulla omalta sivultaan.

Mutta ihmetyttää tuo määrä! Siis liikenteen suurin "lähde" on tuo blogi, suurempi jopa kuin sellaiset blogit jotka ovat ihan näkyviä kaikille ja joista myös vieraillaan sivuillani melkein päivittäin.

Ja siis tuossa blogissa josta omaan blogiini tullaan, minun blogi on ainoa "suosikki".

Jotenkin pelottavaa, jopa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittäisi kone, että Lahdesta. En kuitenkaan ole sielläpäinkään. Eli älä luota noihin ilmaisohjelmiin!

Vierailija
22/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se suinkaan ole tuon blogin pitäjä vaan ne, jotka lukevat blogiaan. Joka muuten on salasanan takana. Tämän taas tiedän siitä, että tunnen tuon toisen blogistin.

Eli ei sinulla ole ihailijaa vaan lukijoita.

että siellä tuskin käy sellaista määrää lukijoita kuin mun blogissa vierailijoita, uskokaa jo. Tää blogi ei "kuulu piireihin" eli ole missään yhteyksissä vastaavien blogien kanssa... Tekstin laatukaan ei ole niin kummoinen jos vertaa siis tämän saman aihepiirin muiden kirjoittajien taitoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittäisi kone, että Lahdesta. En kuitenkaan ole sielläpäinkään. Eli älä luota noihin ilmaisohjelmiin!

Kumminkin tuo yksi paikkakunta (oli se sitten oikea tai ei) on yliedustettuna lukijoideni kotipaikkakuntana, joten yhdistän sen tiedon tähän outoon vierailijaan, joka myös komeilee ykköspallilla kaikilla mahdollisilla analyyseillä kun tutkin liikennettä.

Vierailija
24/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se suinkaan ole tuon blogin pitäjä vaan ne, jotka lukevat blogiaan. Joka muuten on salasanan takana. Tämän taas tiedän siitä, että tunnen tuon toisen blogistin. Eli ei sinulla ole ihailijaa vaan lukijoita.

että siellä tuskin käy sellaista määrää lukijoita kuin mun blogissa vierailijoita, uskokaa jo. Tää blogi ei "kuulu piireihin" eli ole missään yhteyksissä vastaavien blogien kanssa... Tekstin laatukaan ei ole niin kummoinen jos vertaa siis tämän saman aihepiirin muiden kirjoittajien taitoihin.

Miten ihmeessä pääset sen toisen blogistin tilastoihin? Olet pelkästään vainoharhainen, et muuta.

Vierailija
25/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi sitä kautta tulla useampikin ihminen. Se on loogistakin, jos se on ainoa linkki eli ainoa helppo poistumistie.

Kaikki blogit voi säätää niin, että ne eivät löydy hakukoneilla. Se on yksi rasti ruutuun vaan.

Millainen se blogi oikein on?

Vierailija
26/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se suinkaan ole tuon blogin pitäjä vaan ne, jotka lukevat blogiaan. Joka muuten on salasanan takana. Tämän taas tiedän siitä, että tunnen tuon toisen blogistin. Eli ei sinulla ole ihailijaa vaan lukijoita.

Miten ihmeessä pääset sen toisen blogistin tilastoihin? Olet pelkästään vainoharhainen, et muuta.

mutta kai siellä hemmetti olisi edes yksi-kaksi kommenttia kaikkien hänen tekstiensä joukossa JOS siellä vierailijoita kävisi? Jostain kävisi ilmi että lukijoita oikeasti on?

Vainoharhaa tai ei mutta tuollainen ylimääräinen liikenne on outoa (vaikka siellä olisikin sitten 100 salaista lukijaa, kaikki pieneltä paikkakunnalta, saman palveluntarjoajan piiristä ja ne kaikki jostain syystä vierailisivat mun blogissa) kun vertaan sitä tilastolliseen keskiarvoon. Ja huomioin vielä sen päälle tuon ettei googlesta löydy, ettei ole muiden kanssa/blogilistalla tekemisissä jne.

Vierailija
27/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai siellä hemmetti olisi edes yksi-kaksi kommenttia kaikkien hänen tekstiensä joukossa JOS siellä vierailijoita kävisi? Jostain kävisi ilmi että lukijoita oikeasti on? Vainoharhaa tai ei mutta tuollainen ylimääräinen liikenne on outoa (vaikka siellä olisikin sitten 100 salaista lukijaa, kaikki pieneltä paikkakunnalta, saman palveluntarjoajan piiristä ja ne kaikki jostain syystä vierailisivat mun blogissa) kun vertaan sitä tilastolliseen keskiarvoon. Ja huomioin vielä sen päälle tuon ettei googlesta löydy, ettei ole muiden kanssa/blogilistalla tekemisissä jne.

Lukijat "samalta kylälä" eli ihan läheltä, lukijoita ehkä 80 päivässä. Ei linkitelty oikeastaan minnekään, koska on "oma juttu" eikä kaipaa mitään ulkopuolisia. Blogia olen pitänyt jo kaksi vuotta, kommentteja sinä ainaka tullut 3 kpl :-).

Vierailija
28/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi sitä kautta tulla useampikin ihminen. Se on loogistakin, jos se on ainoa linkki eli ainoa helppo poistumistie.

Kaikki blogit voi säätää niin, että ne eivät löydy hakukoneilla. Se on yksi rasti ruutuun vaan.

Millainen se blogi oikein on?

Eikö teillä ole loogista ajattelukykyä ollenkaan? Kykyä huomata eroa jos joku poikkeaa keskiarvosta todella suuresti?

Ja millainen blogi se on - no, saman aihepiirin kuin minunkin, ei mikään ihmeellinen noin yleensä siis mikään lastenvaate/muoti/perheblogi tai vastaava josta nyt voitaisiin vauhkota jossain keskustelupalstoilla.

Vierailija
29/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai siellä hemmetti olisi edes yksi-kaksi kommenttia kaikkien hänen tekstiensä joukossa JOS siellä vierailijoita kävisi? Jostain kävisi ilmi että lukijoita oikeasti on? Vainoharhaa tai ei mutta tuollainen ylimääräinen liikenne on outoa (vaikka siellä olisikin sitten 100 salaista lukijaa, kaikki pieneltä paikkakunnalta, saman palveluntarjoajan piiristä ja ne kaikki jostain syystä vierailisivat mun blogissa) kun vertaan sitä tilastolliseen keskiarvoon. Ja huomioin vielä sen päälle tuon ettei googlesta löydy, ettei ole muiden kanssa/blogilistalla tekemisissä jne.

Lukijat "samalta kylälä" eli ihan läheltä, lukijoita ehkä 80 päivässä. Ei linkitelty oikeastaan minnekään, koska on "oma juttu" eikä kaipaa mitään ulkopuolisia. Blogia olen pitänyt jo kaksi vuotta, kommentteja sinä ainaka tullut 3 kpl :-).

Naurattais jos ei itkettäisi pikkuhiljaa...

Vierailija
30/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan blogiini mukamas seuraamakseni ja siis saan sinne aikaiseksi liikennettä mun blogin kautta.

Mitenkäs sitten suu pannaan..? Eipä ole enää "salainen blogi" sitten!

Vierailija
31/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankutukesi, et edes voi blogiasi kertoa.

Vierailija
32/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et edes voi blogiasi kertoa.

Ja siksi joudun jankuttamaan kun joka ikinen vastaaja yrittää selittää jotain googlella tultu, lukijoita on jne vaikka olen moneen kertaan perustellut uskomukseni miksi näin ei ole. En jaksa vääntää enää, vaan teen noin kuin sanoin että julkistan sen blogin, halusi kirjoittaja sitä sitten tai ei.

Vituttaa sen verran paljon tuollainen outo kyttääjä.

Vierailija
33/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tällä blogistilla on tylsää ja selailee kaikki blogit ja sivustot miljoona kertaa päivässä koska ei oo muuta tekemistä kuin istua koneella ja odottaa että jonnekin tulee jotain uutta.

Vierailija
34/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tällä blogistilla on tylsää ja selailee kaikki blogit ja sivustot miljoona kertaa päivässä koska ei oo muuta tekemistä kuin istua koneella ja odottaa että jonnekin tulee jotain uutta.

saman aihepiirin blogeja, joista monikin on suoraan sanottuna parempi kuin minun. En ole enää pitkiin aikoihin jaksanut paneutua niin paljon tuohon hommaan, ja muut jaksaa kuitenkin.

Vierailija
35/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lukijoita, mutta en ole laittanut niitä blogiini näkyviin. Tiedän, että blogini on linkitettynä kahteen muuhun blogiin. Näistä kahdesta muusta blogista tulee uskomaton määrä klikkausta mun blogiin päivässä. Usko tai älä!

Vierailija
36/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lukijoita, mutta en ole laittanut niitä blogiini näkyviin. Tiedän, että blogini on linkitettynä kahteen muuhun blogiin. Näistä kahdesta muusta blogista tulee uskomaton määrä klikkausta mun blogiin päivässä. Usko tai älä!

se taitaisi suurella todennäköisyydellä löytyä googlesta ellei sitten ne kaikki blogit (siis toi outo + ne joihin se on linkitetty) ole salattu googlesta.

Sen blogin nimellä ei löydy yhtikäs mitään.

Vierailija
37/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo itsellesi uusi blogi ja rastita se pois googlen listalta, niin saat kirjoitella rauhassa.

Vierailija
38/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo itsellesi uusi blogi ja rastita se pois googlen listalta, niin saat kirjoitella rauhassa.

Vierailija
39/51 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä menetän vanhat tutut lukijat

Anna tilanteen olla nykysellään vuoden verran, niin eikös se vainolainenkin silloin jo ole vanha ja tuttu lukija :=)

Vierailija
40/51 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perustaa blogin ja sitten ei halua, että sitä luetaan.. Ei voi ymmärtää. Tulee mieleen nää julkkikset, jotka haluaa ja ei halua saada julkisuutta.