Mitä lahjaksi 60v. täyttävälle läheiselle jolla on kaikkea?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:31"]
Ei vittu mitä ideoita..
[/quote]
Onneksi sinulta sentään tuli parempi.
Olen vaatinut lapseni lupaamaan, että vaikka kuinka vanhaksi eläisin, niin ei lahjaksi jalkahoitoa, ei ikinä! Se on niin viimeinen vinkki mummolle, että muuta et enää tarvitse tässä elämässä, eli yritä tepsutella hoidetuin jaloin arkkuusi. Kiltit lapset lupasivat, että punaista Bordeauxia tulee, ja pyöreille vuosille vielä calvadokset päälle.
kylpylään, jalkahoitoon, kasvohoitoon tms.
Tai jos asuu esim. omakotitalossa tai hänellä on mökki, niin jokin monivuotinen perenna, pensas.
tai teatterireissu tai baletti tai taidenäyttely tai... Käykää yhdessä viettämässä kulttuuri-ilta.
joko johonkin kauppaan tai sitten hierontaan, kasvohoitoon tms..
Jos ei parempaa keksitä. Lahjakortti on kyllä todella hyvä lahja, en sitä kiellä. Olisi vaan kiva keksiä jotain omaperäisempää.
ap
Shaali hartioille (talvi tulee), hyvää musiikkia, hieno romaani, upea kuvateos.
Runokirjan, itse värjäämiäni lankoja käsitöitä varten ja kiinanruusun alun.
itse annoin omalle äidilleni 60v lahjaksi (myös naisellinen, tykkää kauniista jutuista) tällaisen suojatarran puhelimeen: http://designskins.fi/fi/kappale/kaennykaet---kaemmentietokoneet/htc/de… ja on ollut tosi innoissaan siitä ja esitellyt ystävilleen:)
pöh jos kerta on jo kaikkea niin ei luulisi kirpasevan jos ostat hänen puolestaan lahjoituksen köyhään maahan: toisenlainenlahja.com
Kuka 60-vuotias haluaa shaalin?
Mutta mitä päivänsankari harratssa, tai mistä on kiinnostunut? Ikä ei mun mielstä ole niinkään kriteeri.
mä olen 42 ja mulla on useita shaaleja, joita käytän juhlissa ja teatterissa, kesäiltaisin kun tulee viileää, kääriydyn niihin kun istun lukemassa. Hienoja materiaaleja, kauniita värejä ja kuvioita.
Se shaalia ehdottanut
Kuka 60-vuotias haluaa shaalin?
Mutta mitä päivänsankari harratssa, tai mistä on kiinnostunut? Ikä ei mun mielstä ole niinkään kriteeri.
Ei vittu mitä ideoita..