Paljonko teillä on ikäeroa puolisosi kanssa?
Meillä on 26 vuotta ja välillä kyllä tuntuu, että toinen on jo taantumassa, kun itse olen parhaassa iässä. Jarruttelee olemistani. Toisaalta ihana mies ja yhdessä olemme olleet jo muutamia vuosia. Mutta taitaapi olla ikäero joskus liikaa. Btw seksi on ihanaa..
Kommentit (21)
Meillä mies on 9 vuotta vanhempi, mutta eipä sitä ikäeroa oikeastaan mistään huomaa. :)
Olemme ihan samassa elämäntilanteessa, mutta seksi ei ole erityisen ihanaa.
Ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta eikä oo tarkoitus enää vaihtaa.
mies on nuorempi. 3v yhdessä. Mies ei ole ikäistään kypsempi, mutta seksi ihanaa.
vanhempia ukkoja ollut aikaisemmin tai itseasiassa kaikki ovat olleet n. 10 v vanhempia. Mut ehkä tämä voi olla liikaa. Oon jo itse kuitenkin 43v. Ja tämmönen pikkupaikkakunta jossa asutaan jaksavat vieläkin ihmetellä. Sekin vaikuttaa suhteeseen. esim. kauppareissut ja ulkona syödessämme :(
Kun alettiin seurustelemaan niin moni kommentoi ikäeroa. Mies oli niin nuori. =) Minä olin silloin 17v ja mies 16v. Hirveä ikäero. =)
Nyt ollaan oltu kohta 15v yhdessä.
niin upeaa tuon ikäisen miehen kanssa. Se onkin erittäin tärkeä osa suhdettamme. Ainakin minulle :D t.ap katotaan vaan kauanko ukko jaksaa...
Me myös hetken päästä olleet puolet elämistämme yhdessä :))
Seksi on ihanaa ja mahtavaa, melkeinpä täydellistä sekä muukin yhdessäolo.
on minua 6v vanhempi. Yhdessä olemme olleet lähes puolet minun elämästäni eli 18v.
Ei mitään ongelmia. Ollaan oltu yhdessä 17 vuotta, eli melkein puolet elämästämme.