Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajien sosiaalituet

Vierailija
31.08.2011 |

Ärsyttää kun YH:t saa niin paljon tukia!!

Ite tehny koko elämän töitä ja yrittänyt elää fiksusti niin että ajattelen myös tulevaisuutta ja kestän kurjuutta tarvittaessa. Ikinä en ole saanut yhtään tukia kelasta tai sossusta, paitsi opintotukea opiskeluaikana.

Nyt tunnen monta yksinhuoltajaa jotka saavat tilille paljon enemmän rahaa kuin minä, vaikka ovat omaa tyhmyyttään sössineet asiansa, eivät jaksa tai viitsi käydä edes kunnon töissä, eivät pyri elämässä eteenpäin, surffialevat vaan kelan sivuilla ja miettivät miten saisi maksimoitua tukien määrän.

Tällä asenteella tuskin saisin paljon komppia eduskunnassa mutta olis se ihanaa olla siellä vaikuttamassa asiaan, että kaikki tuet yksinhuoltjilta ja työttömiltä pois! Vähän yrittelijäisyyttä tulis yhtäkkiä ihmisiin ku joutuiskin itse tienaamaan rahansa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 10:19"]

Aloittaja on säälittävä. Etsii syntipukkia omaan tukalaan tilanteeseensa ihmisiltä jotka siihen eivät mitenkään ole vaikuttaneet.

Voin kuvitella, että ihailee sensijaan kaikki kovapalkkaisia kyynerpää ihmisiä ja veroparatiisi asukkeja.

[/quote] Aloittaja ei ole ollut paikalla muutamaan vuoteen..

Vierailija
82/82 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ihan sen takia kysele että valtio elättäisi! Lähinnä sen takia että saisi lapset katon päälleen, ruokaa ja vaatetta silloin kun tarvitsevat. Nyt ei ole minun tarpeitani kysymys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi