Mikä olisi hyvä obduktioliesi?
Meillä on ihan tavallinen ja olen alkanut haaveilla obduktioliedestä. Mikä olisi hyvä merkki?
Kokemuksia muutenkin obduktioliesistä luen ilolla :)
Kommentit (459)
siis eihän lapsiperheessä voi olla erektio- eikä seduktioliettä. Hyvänen aika.
Meillä hankittiin heti narraatioliesi, kun aloin odottaa ensimmäistä lastamme. Ihmettelen, etteivät muut lapsiperheet vaikuta ollenkaan miettivän lasten kehitystä.
Esikoinen aloittaa ensi vuonna koulun, ja nyt yritämme valita sopivan edukaatiolieden.
Kaikkea muuta ollaan kokeiltu!
siis eihän lapsiperheessä voi olla erektio- eikä seduktioliettä. Hyvänen aika.
Meillä hankittiin heti narraatioliesi, kun aloin odottaa ensimmäistä lastamme. Ihmettelen, etteivät muut lapsiperheet vaikuta ollenkaan miettivän lasten kehitystä.
Esikoinen aloittaa ensi vuonna koulun, ja nyt yritämme valita sopivan edukaatiolieden.
Meillä täällä Pohjois-Pohjanmaalla on kaikkein suosituin malli lestadioliesi. Se pitää suurenkin perheen ruuassa, ruodussa, kurissa ja herran nuhteessa.
"Missä sää oot?, mää oon hellassa".
Me ostettiin lipevän myyjän suosituksesta destruktioliesi. Arvaatte varmaan mitä tapahtui.
Nyt meillä ei ole mitään. Kaikki meni.
Syynä se, että hän arvosteli ruuanlaittotaitojani ja neuvoi leikkisästi minua hankkimaan tampiolieden!!
No, ostankin sitten eron kunniaksi ja miehen kiusaksi separaatiolieden. :)
amfibioliesi. Todella kätevää, kun se on samalla vene, sillä voi käydä kalassa ja kypsentää saaliin saman tien. Ja syksyllä ajella metsäteillä sienisadon perässä.
Tuleepahan kokattua tavallista kunnianhimoisemmin.
...on ollut pitkään reproduktioliesi. Feministinä koen sen kuitenkin rajoittavaksi ja ajattelin siirtyä intersektiolieteen.
Ostin viime vuonna regressiolieden, enkä ole sittemmin katsonut taaksepäin.
Mies on pappi, joten se haksahti kerran missiolieteen, mutta siitä tuli niin järkysti tulta ja tulikiveä, että lestadioliesikin jäi kakkoseksi.
Luulin että pinaattilättydietti johtuu laiskuudesta mutta kiva nyt tietää että ongelmaan on ratkaisu.
Luulin että pinaattilättydietti johtuu laiskuudesta mutta kiva nyt tietää että ongelmaan on ratkaisu.
Oletko harkinnut pistacchioliettä? Kyllähän sekin tylsäksi käy, mutta ambitioliesi vie hirveästi aikaa.
Oletko harkinnut pistacchioliettä? Kyllähän sekin tylsäksi käy, mutta ambitioliesi vie hirveästi aikaa.
ostaa noita italialaisia liesiä. Meillä oli carpaccioliesi, mutta jätti aina ruuat raaoiksi :-(
Olisiko siitä hyötyä meidän isännälle, joka yrittää päästä tupakasta eroon? Vai pitäiskö mieluummin hommata sellanen tavallisempi interventioliesi, josta joku jo aikaisemmin mainitsi?
Tosi jänniä sieniä teillä päin.
amfibioliesi. Todella kätevää, kun se on samalla vene, sillä voi käydä kalassa ja kypsentää saaliin saman tien. Ja syksyllä ajella metsäteillä sienisadon perässä.
Osti sitten interjektiouunin ja kokatessa tuntui aina kuin olisi ollut jossain Etelä-Euroopassa. Suusta tuli ihan tahtomatta kokkauspuhetta tyyliin "Ai iihanaa!!!", "Voi vitsi!!!", "Hii!!!" ja "Huu!". Tosi ärsyttävää pitemmän päälle.
Siitä tuli sitten lopulta rejektiouuni.
Kylä mä kallistuisin kuitenkin siihen interventiolieteen, sillä saa niin monta asiaa hoidettua samalla. Esmes vaikka aihe vapaa -addiktion.
Olisiko siitä hyötyä meidän isännälle, joka yrittää päästä tupakasta eroon? Vai pitäiskö mieluummin hommata sellanen tavallisempi interventioliesi, josta joku jo aikaisemmin mainitsi?
niistä on hyviä kokemuksia.
Anoppi antoi meille vanhan obsessiolietensä, ja nykyisin miestä joutuu odottamaan varmaan tunnin, kun pitäisi päästä lähtemään. Rassu tarkistaa, ettei liesi ole päällä...
absinttilieden, mutta perheeni alkoi pidemmän päälle valittaa, kun mä viihdyin liiankin hyvin keittiössä.
Miksei noita rektioliesiä saada kitkettyä markkinoilta? Alkaa jo raivostuttamaan. Mutta kyllä kaasusliesissäkin on omat tyyppivikansa.