Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi V***U! Mies jäi kiinni pettämisestä!

Vierailija
30.08.2011 |

Ystäväni palasi tänään (eilen) laivalta ja toi mukanaan kuvan miehestäni astumassa laivaan kainaloittain vieraan naisen kanssa! Tuli käymään illalal kun ei voinut olla tuon kanssa.Siis sellainen kuva kun ottavat siinä laivaanastuessa. Miehen piti olla matkalla tanskassa, matkustaa muutenkin duunin puolesta muutaman kerran kuussa. Ei helvetti!! Mitä teen. Olen raskaana 33+5 ja omakotitalo rakenteilla. Mies ei ole kotona kun "palaa matkaltaan" vasta keskiviikkona! Pakkaanko tavarat ja lähden? Jätän sen kuvan kirjekuoreen?? Mitä teen!!? En voi käsittää!!!

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taas.

joku kyseli mitä minulle nyt kuuluu.

tiedän ettei monikaan ymmärrä, mutta päätin antaa miehelle yhden mahdollisuuden. yritän kovasti antaa anteeksi ja mies ollut todella katuva. rakennamme talon loppuun ja aloitamme "alusta" kun vauva tulee. mies on vannonut katkaisseensa suhteensa tuohon naiseen. miehellä (kuten moni aavisteli) ollut seurusteluaikana toinenkin suhde, jonka itse nyt tunnusti. vakuuttaa ettei enempää.

mieheni isällä on ilmeisesti ollut aina muita naisia.. mies sanoi ettei halua tuottaa minulle/vauvalle tuskaa mitä nähnyt omassa lapsuudessaan. (tiedän, aiheutti jo!)

olemme nyt terapiassa yhdessä (kerran olleet ja huomenna taas menossa) ja todella avoimia. mies tajuaa, että anteeksiantoni on vain yhden kerran. jos hän koskaa enää pettää, avioliittomme on ohi.

Vierailija
62/138 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus miehet pelkaavat vauva mukanaan tuomia kahleita ja tekevat jotain mita eivat muuten tekisi. fiksu olet kun annat anteeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaako teistakin tama ja tuo "mies juo 30 rv" aika samanlaisesti kirjoitetulta?

Vierailija
64/138 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, odottaisin rauhassa. Monta kertaa vieraat ihmiset saattaa olla vain välikäsiä (niinkuin tässäkin kuvan tuoja) ja sitä kautta voi tulla väärinymmärryksiä. Jos tämä nainen kuvassa onkin tosiaan vain työkaveri? Minulla itselläni on myös ihana mies joka rakastaa minua yli kaiken ja minä häntä. Väkisinkin voi tulla mustasukkaisia tuntemuksia, mutta niistä selviää parhaiten puhumalla rehellisesti kumppanin kanssa. :) Joten sinuna odottaisin rauhassa (tosin ymmärrän ettei ole helppoa odottaa tällaisessa tilanteessa) Mutta anna miehellesi mahdollisuus selittää (mikäli tässä nyt enää edes selittämistä on) ja päätä vasta sitten mitä teet. Älä kuuntele muita jotka käskevät heti potkaista pellolle. Mies ansaitsee mahdollisuuden puhumiseen kanssasi. :) Toivottavasti kaikki selviäisi parhain päin. Parempi lastakin ajatellen, että pystytte kommunikoimaan tilanteessa kuin tilanteessa :) Kerrohan sitten mikä oli koko totuus :)

Vierailija
65/138 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, odottaisin rauhassa. Monta kertaa vieraat ihmiset saattaa olla vain välikäsiä (niinkuin tässäkin kuvan tuoja) ja sitä kautta voi tulla väärinymmärryksiä. Jos tämä nainen kuvassa onkin tosiaan vain työkaveri? Minulla itselläni on myös ihana mies joka rakastaa minua yli kaiken ja minä häntä. Väkisinkin voi tulla mustasukkaisia tuntemuksia, mutta niistä selviää parhaiten puhumalla rehellisesti kumppanin kanssa. :) Joten sinuna odottaisin rauhassa (tosin ymmärrän ettei ole helppoa odottaa tällaisessa tilanteessa) Mutta anna miehellesi mahdollisuus selittää (mikäli tässä nyt enää edes selittämistä on) ja päätä vasta sitten mitä teet. Älä kuuntele muita jotka käskevät heti potkaista pellolle. Mies ansaitsee mahdollisuuden puhumiseen kanssasi. :) Toivottavasti kaikki selviäisi parhain päin. Parempi lastakin ajatellen, että pystytte kommunikoimaan tilanteessa kuin tilanteessa :) Kerrohan sitten mikä oli koko totuus :)

Eikö kannattaisi lukea ensin ketju loppuun ennen kuin antaa vääriä neuvoja?

Vierailija
66/138 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa tuosta ensimmäisestä kirjoituksesta on nyt kulunut reippaasti. Miten tilanne eteni. Saitteko asiat kuntoon?

Vierailija
67/138 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon tässä vauvan kanssa ja pitkästä aikaa olen palstalla ja osui oma aloitus silmiin. Tuntuu kuin olisi niin ikuisuus tuosta ensimmäisestä kirjoituksesta! Ja onkin tavallaan, asiat ovat hyvin erilaisesti nykyisin.

Me menimme miehen kanssa terapiaan ja kävimme vielä puolisen vuotta vauva syntymän jälkeen. Joku varmasti sanoo etten koskaan enää voi luottaa, mutta nyt voin sanoa antaneeni miehelleni anteeksi. Hän tunnusti suhteen tuohon naiseen (jonka itsekkin etäisesti tunnen), olivat seurustelleet "nuoruusvuosinaan". Mies vannonut ja vakuuttanut ettei koskaan muuten ole pettänyt minua.

Me olimme rakentamassa ok-taloa kun kaikki tapahtui, mutta heti valmistumisen jälkeen myimme sen pois. Halusimme aloittaa alusta ja poistaa turhan stressin elämästämme. Asumme uudella paikkakunnalla ja minusta tämä on paras ratkaisu ikinä!

Meillä on siis niin ihana pikkuinen talossa! Mies on muuttunut täysin lapsensa synnyttyä, rakastuttuaan lapseen on jotenkin rakastunut minuunkin uudelleen.

En tiedä onko tämä hulluutta, mutta jotenkin tapahtunut on tehnyt avioliittomme paljon vahvemmaksi ja paremmaksi. Arvostamme kaikkea aivan uudella tavalla. Tietenkin haluaisin ettei mieheni olisi pettänyt minua, mutta olen onnellinen nyt.

AP

Kiitos kaikille kommenteista, kun kaikki on ns päällä, asioiden purkaminen palstalla oikeasti auttoi.

Vierailija
68/138 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulit kertomaan.

Ihmeellistä kuulla välillä tällaisiakin "loppuja", mutta kerro toki jos tilanne muuttuu :) Vain niin vähän aikaa on kulunut.

Vierailija
69/138 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä että asiat on hyvin. :)

Vierailija
70/138 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärähtänyt petturi ei tee samaa virhettä toiste. Nimittäin jää kiinni!

Vierailija
71/138 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärähtänyt petturi ei tee samaa virhettä toiste. Nimittäin jää kiinni!

Sinä et voi sitä tietää!

Kaikki ihmiset tekevät jonkinsortin virheitä elämässään, toiset isompia ja toiset pienempiä.

Kaikki aikaisemmin pettäneet eivät tekoaan toista, moni tajuaa kiinnijäätyään mitä olikaan menettämässä.

Sitä pitkässä suhteessa helposti pitää toista itsestäänselvyytenä, valitettavasti.

Vierailija
72/138 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.

T. keskustelun viimeisin "nostaja"

Vierailija
73/138 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies vannonut ja vakuuttanut, että ei ole muuta kertaa pettänyt". Vaikka AP kertoo vuosi sitten miehen nimenomaan tunnustaneen toisenkin pettämisen.

AP:n kannattaisi provota useammin ,niin muistaisi, mitä tuli satuiltua.:)

Vierailija
74/138 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jos sanoo olevansa Tanskassa, niin onko muita selityksiä kuin paneminen?

Työkaveri, joo varmasti. Vahingossa mentiin väärälle portille Helsinki-Vantaalla, ja sumussa astuttiin laivaan. Oho, vahinko. Käteni lipesi ja otin kainaloon, oho. Hytissä liukastuin lattialla olevaan banaaninkuoreen, ja onneksi vältyin kaatumisen tarraamalla tisseistä kiinni, mutta tasapaino vielä meinasi mennä laivan keikkuessa joten kaaduin naisen päälle ja vahingossa penis livahti pilluun. 5 kertaa, vaikka yritin vetää ulos. Laiva keikkui niin ei onnistunut, aina livahti takaisin. Kuudennella kerralla sitten jo laukesin. Oho. Vahinko oli, varma tieto.

ei hemmetti, tippa linssissä nauran. tää oli hyvä

Vierailija
75/138 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla. Jos kyse ruotsinlaivasta, ehkä jatkolento sieltä. Minulta löytyy usempikin kollega, joka saattaisi kaapata minut kainaloonsa tuossa tilanteessa, ihan pilailu miellä.

Älä tee tuon perusteella hätäisiä johtopäätöksiä, jos pettämisestä olisi kyse, eikö silloin mennä selkä seinää vasten, kameroita vältellen. Kamerat ovat kuitenkin ihan paljaalla silmällä nähtävissä, eikä mitään pilokamera kuvaa.

Vierailija
76/138 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivalle eikös pääse sitten vasta, kun edelliset on poistuneet. Joten miten sillä ystävälläsi voi olla laivaan astuvista kuva?

Lue uudelleen ap kirjoitus. Siinä ap kirjoitti:

Ystäväni palasi tänään (eilen) laivalta...

Eli ystävänsä oli myös sillä laivalla - siksi sillä oli se kuva.

Vierailija
77/138 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi?

Vierailija
78/138 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla. Jos kyse ruotsinlaivasta, ehkä jatkolento sieltä. Minulta löytyy usempikin kollega, joka saattaisi kaapata minut kainaloonsa tuossa tilanteessa, ihan pilailu miellä. Älä tee tuon perusteella hätäisiä johtopäätöksiä, jos pettämisestä olisi kyse, eikö silloin mennä selkä seinää vasten, kameroita vältellen. Kamerat ovat kuitenkin ihan paljaalla silmällä nähtävissä, eikä mitään pilokamera kuvaa.

Ap:n miehen on tietty pitänyt tehdä tarkka selonteko mistä ja millä kuljetaan sinne Tanskaan ja onko naisia lähettyvillä.

Todellakin on hyvin voinut mennä vaikka yli lautalla ja jne..

Ihanaa kun ystäväkin tuo oikein kuvan heti näytille tästä rikoksesta..

Vierailija
79/138 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehen on tietty pitänyt tehdä tarkka selonteko mistä ja millä kuljetaan sinne Tanskaan ja onko naisia lähettyvillä.

Todellakin on hyvin voinut mennä vaikka yli lautalla ja jne..

Ihanaa kun ystäväkin tuo oikein kuvan heti näytille tästä rikoksesta..

Niin, no on kai se aina mahdollista että on vain joku työkaveri, jonka on "vitsillä" kaapannut kainaloon, mutta mielestäni kyllä tuollaisessa tilanteessa on kohtuullisen tervejärkistä epäillä sitä pettämistäkin vaihtoehtona, aika naivi olisi ihminen, joka vaan katsoisi että joo työkaverin kanssa siinä vaan poseerataan. Kuvan luonne varmaan kertoo jotain myös, eli vaikuttavatko parilta vai vaan kaveruksilta jotka vähän kuin vitsillä poseeratakseen "kaulailevat".

Jos on ihan patologinen pettäjä, ei paljoa jaksa stressata siitä, ottaako joku kuvan ja jääkö kiinni. Nimimerkillä kokemusta on tyypistä, joka ihan pokkana meni minun kanssani baariin "pariskuntana" pikkukaupungissa, jossa hän itse sekä hänen kaksi muuta tyttöystäväänsä (entiset parhaat kaverit) asuivat ja kävivät hyvin usein ulkona. Kaikki eivät vaan ajattele seurauksia eivätkä mieti kiinni jäämistä. Normaali ihminen toki miettii, mutta eivät kaikki.

Vierailija
80/138 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämähän tarina ja ap:n kirjoitustyyli on samantyyppinen kuin se "Aion varjostaa miestäni". Olisko matkittu tuosta...

Aika porvoolaiselta vaikuttaa.

Kyllä, tämä on varmaan nyt se työkseen täällä provoileva oikein palkan kera ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi