Voi V***U! Mies jäi kiinni pettämisestä!
Ystäväni palasi tänään (eilen) laivalta ja toi mukanaan kuvan miehestäni astumassa laivaan kainaloittain vieraan naisen kanssa! Tuli käymään illalal kun ei voinut olla tuon kanssa.Siis sellainen kuva kun ottavat siinä laivaanastuessa. Miehen piti olla matkalla tanskassa, matkustaa muutenkin duunin puolesta muutaman kerran kuussa. Ei helvetti!! Mitä teen. Olen raskaana 33+5 ja omakotitalo rakenteilla. Mies ei ole kotona kun "palaa matkaltaan" vasta keskiviikkona! Pakkaanko tavarat ja lähden? Jätän sen kuvan kirjekuoreen?? Mitä teen!!? En voi käsittää!!!
Kommentit (138)
mies tajuaa itse kieltäytyä moisesta edusta. Eikä lähde vaikka pomo käskee ja pomo ei käske! Ystäväni mies ottaessaan vastaan työpaikan kieltäytyi heti ns. edustustehtävistä, jotka tapahtuvat työajan ulkopuolella. Silti sai hyvän työpaikan ja on ollut siinä jo monta vuotta. Firmassa on muita halukkaita tähän niiiin vaativaan työhön! Sattuuko mammat tietää miten paljon MIEHET muuten edustaa? Miehillä on tämä taito ovat niin innokkaita tähän. Naiset ei ikinä lähtisi kaikenlaisilla tekosyillä kouluttautumaan Tallinnan yöelämään. Virallinen matkan nimi on usein myyntikoulutus. Ajatelkaa kaikki virikkeet firman piikkiin ja verottaja vain hymistelee. Miksi ihmeessä myyntikoulutus voi tapahtua Tallinnassa -hei haloo verottaja! Verottaja voisi tehdä palveluksen perheille ja kieltää moisen hupikoulutuksen ja piste.
Jossakin työssä nyt vaan on pakko myös edustaa tai kestitä asiakkaita. Riippuu niin paljon työstä mitä se edustaminen on.
On vähän eri asia joku perusmyyntiedustaja joka lähtee firman koulutuspäiville Tallinnaan kuin esim. yrityksen johtoportaaseen kuuluva henkilö, joka vie asiakkaita esim. Lappiin. Arvaa kumpi lähtee rellestysreissulle ja kumpi lähtee, koska on pakko pitää hyvät suhteet yllä?
Meinaan jos mun miehestä ja jostakin työkaverista olisi tuollainen kuva, en olisi moksiskaan. Mun mies on aina ollut sellainen "leppoisa". Halailee aina paljon, aina äitiänsä kun tapaavat, siskoani, appiukkoa jne.:D
Meinaan jos mun miehestä ja jostakin työkaverista olisi tuollainen kuva, en olisi moksiskaan. Mun mies on aina ollut sellainen "leppoisa". Halailee aina paljon, aina äitiänsä kun tapaavat, siskoani, appiukkoa jne.:D
Niin ja minkä oloisia ovat kyseisessä kuvassa? Näyttävätkö siltä, että ihan poseerauksen nimissä halailevat vai siltä, että tottuneesti kävelevät laivaan kaulakkain?
eli mä olen pettänyt mun miestäni. ei tosin oltu seurusteltu kymmentä vuotta, lähellekään. mutta petin silti, ja muutamankin kerran. luulen että tein sen koska luulin rakastavani heitä molempia, sitä kenenkanssa petin ja miestäni.. vaikka niin ei ollut, rakastin miestäni enemmän. mieheni ei tiedä pettämisestäni
ja en ole ikinä enään sen jälkeen pettänyt miestäni, en ole ikinä enään edes halunnut!
eli kerran pettäjä aina pettäjä ei pidä paikkaansa. itselläni loppui se touhu kun mieheni alkoi epäilemään ilman mitään todisteita, silloin sen vakavuus tuli mieleeni. se kuinka paljon todella rakastan miestäni ja miksi ikinä teinkään niin pahasti hänelle. näinä päivinä en edes muista pettäneeni, elän kuin sitä ei olisi tapahtunutkaan koska se ei merkinnyt loppupeleissä minulle mitään. mieheni on se ketä rakastan ja kenenkanssa haluan olla, enkä enään ikinä aio häntä tuolla tavoin satuttaa.
ja sitten, oma mieheni jäi kiinni yhden naisenkanssa viestittelyistä. viestit eivät selvästi viitanneet pettämiseen mutta flirttiin kyllä. kahdesti vuoden sisällä sain selville nämä viestittelyt kun lupasi lopettaa jo ensimmäisen kerran jälkeen (kun sain selville en muistanut omaa pettämistäni). olin todella vihainen, mutta annoin anteeksi. sovimme miehenkanssa kumminkin pelisäännöt, saan aina ottaa asian puheeksi. saan aina kysyä asiasta. en luota mieheeni,jos kysyn hänen menojaan hän kertoo mihin menee. mieluiten jopa ennenkuin menee. saan lukea hänen viestinsä/puhelutietonsa aina kun haluan ja minulla on hänen fb:n tunnukset.
miestäni rakastan ylikaiken ja en usko oikein että hän pystyisi pettämään minua. pieni epäilys kumminkin on, olenhan itsekin kokenut kuinka 'helppoa' ja välinpitämätöntä se voi olla.
hahah parisuhteemme on kumminkin upea ja rakastan pientä perhettämme enemmän kuin mitään.
ap:lle tsemppiä ja jaksamista. kyllä sä huomaat miehestäsi, kumminkin 10vuoden jälkeen, milloin oikeasti välittää sinusta ja rakastaa. se miten itse voit elää tämän tiedon kanssa on erijuttu.
älä kuvittele, että suhde toiseen naiseen katkeaa kuin seinään. Jos päätät antaa miehelle mahdollisuuden, hyväksy myös, että hän on viettänyt loppumatkan sen naisen kanssa ja pitää tähän jonkin verran yhteyttä lähikuukausina. Vaikka sinä olisit miehelle ylivoimaisesti tärkein, hän välittää kuitenkin myös siitä toisesta - ei vaimona mutta ihmisenä. Ja pettynyt rakastajatar löytää syyn tai toisen saada mies vastaamaan ("saatan olla raskaana jne."). Tärkeää on, että mies puolen vuoden ja viiden vuoden päästä keskittyy vain sinuun. Se voi onnistua, jos hänellä on siihen todellinen halu. Se ei onnistu, jos olet 100% ehdoton ja kiellät täysin viestinnän toisen naisen kanssa. Ehdottomuudella pakotat miehen valehtelemaan ja tuotat itsellesi lisää pettymyksiä. Parempi vaatia mieheltä niin plajon aika itsellesi, ettei hän voi enää pettää, mutta joustaa muuten.
Aika paljon tapahtunut viimeisen vrk aikana. Soititin miehelle ja kerroin kuvasta. Kaveri oli siis ollut laivalla joka lähti su illalla ja oli takaisin ma illalla. Ei ollut nähnyt miestäni vilaukseltakaan, mutta kuvan oli nähnyt kun etsi omaansa.
Olisin halunnut osata käyttää tätä kuvaa paremmin aseena, mutta en voinut olla soittamatta siis miehelle ja olin ihan hysteerinen. Mies tunnusti kaiken, ollut suhde kuulemma tuohon naiseen jo pari kuukautta. Mutta rakastaa kuulemma minua ja on halunnut jättää tuon toisen jo pitkään. Mies oli todella katuvan oloinen.
En tiedä edelleenkään mitä tehdä. Mies tulee kotiin huomenna aamulla. Tässä on jo loppuraskaus menossa, en jaksaisi alkaa muuttamaankaan pois ja hoitaa vauvaa yksin. Meillä on niin paljon unelmia yhdessä ja ollut oikeasti hyvä parisuhde! En jaksa! Pelottaa jos teen väärän ratkaisun, kumpi se ikinä onkaan
Niin ja minkä oloisia ovat kyseisessä kuvassa? Näyttävätkö siltä, että ihan poseerauksen nimissä halailevat vai siltä, että tottuneesti kävelevät laivaan kaulakkain?
Onnellisen pariskunnan. Nauravat ja mieheni katsoo naista ja nainen kameraa.
AP
eli mä olen pettänyt mun miestäni. ei tosin oltu seurusteltu kymmentä vuotta, lähellekään. mutta petin silti, ja muutamankin kerran. luulen että tein sen koska luulin rakastavani heitä molempia, sitä kenenkanssa petin ja miestäni.. vaikka niin ei ollut, rakastin miestäni enemmän. mieheni ei tiedä pettämisestäni
ja en ole ikinä enään sen jälkeen pettänyt miestäni, en ole ikinä enään edes halunnut!
eli kerran pettäjä aina pettäjä ei pidä paikkaansa. itselläni loppui se touhu kun mieheni alkoi epäilemään ilman mitään todisteita, silloin sen vakavuus tuli mieleeni. se kuinka paljon todella rakastan miestäni ja miksi ikinä teinkään niin pahasti hänelle. näinä päivinä en edes muista pettäneeni, elän kuin sitä ei olisi tapahtunutkaan koska se ei merkinnyt loppupeleissä minulle mitään. mieheni on se ketä rakastan ja kenenkanssa haluan olla, enkä enään ikinä aio häntä tuolla tavoin satuttaa.
ja sitten, oma mieheni jäi kiinni yhden naisenkanssa viestittelyistä. viestit eivät selvästi viitanneet pettämiseen mutta flirttiin kyllä. kahdesti vuoden sisällä sain selville nämä viestittelyt kun lupasi lopettaa jo ensimmäisen kerran jälkeen (kun sain selville en muistanut omaa pettämistäni). olin todella vihainen, mutta annoin anteeksi. sovimme miehenkanssa kumminkin pelisäännöt, saan aina ottaa asian puheeksi. saan aina kysyä asiasta. en luota mieheeni,jos kysyn hänen menojaan hän kertoo mihin menee. mieluiten jopa ennenkuin menee. saan lukea hänen viestinsä/puhelutietonsa aina kun haluan ja minulla on hänen fb:n tunnukset.
miestäni rakastan ylikaiken ja en usko oikein että hän pystyisi pettämään minua. pieni epäilys kumminkin on, olenhan itsekin kokenut kuinka 'helppoa' ja välinpitämätöntä se voi olla.
hahah parisuhteemme on kumminkin upea ja rakastan pientä perhettämme enemmän kuin mitään.
ap:lle tsemppiä ja jaksamista. kyllä sä huomaat miehestäsi, kumminkin 10vuoden jälkeen, milloin oikeasti välittää sinusta ja rakastaa. se miten itse voit elää tämän tiedon kanssa on erijuttu.
Hirveän kiva että itse olet kirjaimellisesti pettänyt miestäsi, mutta siitä huolimatta miehesi on se jonka täytyy antaa yksityinen puhelimensa ja fb-tilinsä sinun tarkistettavaksi. Jokseenkin kaksinaamaista.
sinun tilanteesi huomioiden, kannattaa odottaa. varsinkin jos mies muuten hyvä puoliso ja isä ja katuu todella. ei loppuraskauden aikana voi alkaa tekemään noin suuria mullistuksia. et osaa edes ajatella kunnolla kun hormoonit sekoittavat ajatukset.
odota kunnes vauva on yli 6kk ja tee sitten mitä tunnet parhaaksi.
Aika paljon tapahtunut viimeisen vrk aikana. Soititin miehelle ja kerroin kuvasta. Kaveri oli siis ollut laivalla joka lähti su illalla ja oli takaisin ma illalla. Ei ollut nähnyt miestäni vilaukseltakaan, mutta kuvan oli nähnyt kun etsi omaansa.
Olisin halunnut osata käyttää tätä kuvaa paremmin aseena, mutta en voinut olla soittamatta siis miehelle ja olin ihan hysteerinen. Mies tunnusti kaiken, ollut suhde kuulemma tuohon naiseen jo pari kuukautta. Mutta rakastaa kuulemma minua ja on halunnut jättää tuon toisen jo pitkään. Mies oli todella katuvan oloinen.
En tiedä edelleenkään mitä tehdä. Mies tulee kotiin huomenna aamulla. Tässä on jo loppuraskaus menossa, en jaksaisi alkaa muuttamaankaan pois ja hoitaa vauvaa yksin. Meillä on niin paljon unelmia yhdessä ja ollut oikeasti hyvä parisuhde! En jaksa! Pelottaa jos teen väärän ratkaisun, kumpi se ikinä onkaan
Jos sun miehes olis ollu aikeissa jättää tän toisen naisen niin ei mitään yhteistä laivareissua olisi eded tehty! Mies selkeästi haluaa elää kaksoiselämää, sulla nyt tietenkin vakuuttelee rakkauttaan kun jäi kiinni. Jos rakastaa niin ei petä!
Tsemppiä sulle AP, ikävässä tilanteessa kyllä olet varsinkin loppuraskauden kanssa. Olisiko sun vanhemmista ja ystäväpiiristä apua tässä?
Oikeasti, jos sanoo olevansa Tanskassa, niin onko muita selityksiä kuin paneminen?Työkaveri, joo varmasti. Vahingossa mentiin väärälle portille Helsinki-Vantaalla, ja sumussa astuttiin laivaan. Oho, vahinko. Käteni lipesi ja otin kainaloon, oho. Hytissä liukastuin lattialla olevaan banaaninkuoreen, ja onneksi vältyin kaatumisen tarraamalla tisseistä kiinni, mutta tasapaino vielä meinasi mennä laivan keikkuessa joten kaaduin naisen päälle ja vahingossa penis livahti pilluun. 5 kertaa, vaikka yritin vetää ulos. Laiva keikkui niin ei onnistunut, aina livahti takaisin. Kuudennella kerralla sitten jo laukesin. Oho. Vahinko oli, varma tieto.
Kun pussit täyttyvät, niin homma jatkuu kuin ei mitään olis luvannutkaan.
"Jos sun miehes olis ollu aikeissa jättää tän toisen naisen niin ei mitään yhteistä laivareissua olisi eded tehty! Mies selkeästi haluaa elää kaksoiselämää, sulla nyt tietenkin vakuuttelee rakkauttaan kun jäi kiinni. Jos rakastaa niin ei petä!
Tsemppiä sulle AP, ikävässä tilanteessa kyllä olet varsinkin loppuraskauden kanssa. Olisiko sun vanhemmista ja ystäväpiiristä apua tässä?
[/quote]
Olen nyt tänä iltana jutellut äitini ja kahden parhaan ystäväni kanssa. Miehestäni kertoo jotain sekin ettei kukaan heistä meinannut uskoa. Mieheni on hyvin rakastava ja välittävä, fiksu ja menestyvä (urallaan). Me olemme olleet yhdessä lähes 10 vuotta ja monen mielestä se vakain unelmapari. Sairainta on, että minusta tuntuu samalta! En voi uskoa tätä. Luulin aina että huomaisin taatusti jos jotain olisi tekeillä, mutta minulla ei ollut ajatustakaan! Ja ajattelin aina että jos minua petettäisiin lähtisin samantien, mutta en voi! EN voi uskoa että elämäni onnellisimmalla hetkellä kaikki olisi ohi, tuosta vain!
tuollaisen takia.Mieti kumpi rankempaa yksin vai miehen kanssa?
tulee jossain vaiheessa tilaisuus pettämiselle, ihastut johonkin ja aloitat suhteen. Saat sitten hieman hyvitystä, ja jos satut jäämään kiinni niin miehesikin saa sitten tietää miltä se tuntuu. Joskin hän tuskin jättää pettämistä tähän yhteen suhteeseen, vaikka onhan joskus toki niinkin käynyt. Tsemppiä ja voimia! Lapsen kanssa kyllä pärjää kaksin paremmin kuin kurjassa suhteessa. Mutta toki nyt kun sun miehellä on morkkikset niin voit hyödyntää tilannetta vauva-aikana ja se saattaa olla superosallistuva isä joka antaa äidinkin nukkua öisin.
sun puolesta, karmeaa... Toisen on niin helppo neuvoa, mutta kuten täällä on jo todettu, niin en minäkään usko miehesi kertomusta että olisi ollut aikeissa heivata toisen naisen. Ei sellaisen kanssa lähdetä laivalle kuhertelemaan. Minä jättäisin moisen retaleen. Mieheni serkku petti vaimoaan jokaisen kolmen raskauden aikana, ja nainen tiesi tästä, muttei silti eronnut. No, ei kestänyt kauaa kun mies lähti toisen naisen mukaan, eikä takaisin tullut.Tsemppiä sinulle ja jaksamisia, mitä sitten päätätkin.Kerrothan täällä vielä mikä on lopputulos, lentääkö mies ulos vai annatko anteeksi.
ja mies jatkaa touhujaan. Tuo teko mieheltä on jo vakaasti harkittu
Ja ei se yksin niin rankkaa ole!
T: yh
tuollaisen takia.Mieti kumpi rankempaa yksin vai miehen kanssa?
..mitä helvettiä sinä sillä naisen puhelinnumerolla teet??!! Tätä en ole koskaan meissä naisissa ymmärtänyt. Miehen aiheuttama paska, miehen omien korvien välistä vapaaehtoisesti tehty valinta lähteä toisen naisen mukaan kaadetaan sen toisen naisen niskaan???? En todellakaan usko että miestäsi on tähän suhteeseen pakotettu. Tällaisen ajatusmallin perusteella alkoholistikaan ei ole itse vastuussa siitä että viina valuu kurkusta alas! Valinta on ollut SUM MIEHESI OMA valinta.