Kanankoivet suoraan pakasteesta uuniin. Paljonko laitan asteita, miten valmistan?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:59"]
Itse tykkään paistaa voissa pannulla, nopeaa ja helppoa
[/quote] Muistathan myös pikkuisen levätä välillä? <3 (Ettei kaikki aika mene kanan paistamiseen. <3)
Laita eka miedolla lämmöllä 100 c 30 min sulavat siinä. Sen jälkeen ruskistus 225c 30 min
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:52"]
up
[/quote]
Miksi pitää Upittaa 4 vuotta vanhaa ketjua kanankoivista ja niiden paistosta? Eiköhän ne ole olleet kypsiä jo aikoja sitten ja syötykin ja varmasti tehty monet uudet. Voi sentään...
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:52"]
up
[/quote]
Miksi pitää Upittaa 4 vuotta vanhaa ketjua kanankoivista ja niiden paistosta? Eiköhän ne ole olleet kypsiä jo aikoja sitten ja syötykin ja varmasti tehty monet uudet. Voi sentään...
[/quote]
:D
Jos sinulla todellakin on broilerin koipia, ei reisi-koipia.
Ekologisinta on antaa sulaa jääkaapissa, vilentää kaappia, eikä paistaminen kestä niin kauan.
Lisäksi jäinen liha valuttaa kuu´massa tosi apljon nesteitä ja muutenkin pinta voi kuivua, kun sisäosien paistuminen kestää kauan.
Mutta näppituntumalla isot koivet kestää normaalisti tunnin, jäiset ainakin 30 min enemmän.
WTF yli viisi vuotta vanha ketju kanankoivista ja uppaat? :D
Ne koivet on jo kärstänneett ja maaksi tuleman. R.I.P
Älkääs nyt mammat. Kanankoivet on iloinen asia.
Mulla on koipireisipaketti pöydällä lämpiämässä. Grillaisiko oikein vai uuniin, en ole vielä päättänyt.
Mulla on 5vuotta vanhoja kanankoipireisiä pakastimessa, onko ne syötäviä vielä?
Itse tykkään paistaa voissa pannulla, nopeaa ja helppoa