Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen noin viikolla 8 raskaana

Vierailija
29.08.2011 |

ja lihonnu jo ku porsas. En uskalla ees käydä puntarilla. Maha varmaan jo yhtä iso ku aikoinaan esikoisesta kaheksannella kuulla :(

Kyllä ku tämä vauveli syntyy, niin täysimetyksellä mennään ekat neljä kuukautta, et kilot karisee.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoa noin paljon?

Vierailija
2/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa vielä vyötärönympärys, niin saadaan kauhistella sen kasvamista tässä matkan varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko ap on lihonut, kun ei hän itsekään sitä tiedä?

Vierailija
4/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkio tossa vaiheessa niin pieni vielä.

Vierailija
5/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kakkosraskaudessa kaikki kudokset antaa aiemmin periksi.

Vierailija
6/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu tosi pullottavalta. KYllä se siitä, ap!

Vierailija
7/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa ja tiedän, että alkio on ihan minimaalinen vielä :D Ei pitäisi näkyä minnekään..

Mutta tuntuu, että vatsa vaan kasvaa ja kasvaa jo nyt. Koko ajan on todella huono olo. Koitan helpottaa oloa juomalla mehua ja vettä.

Ekan raskauden alkaessa (20 vuotta sitten) painoni oli 40 kiloa. Nyt lähtöpaino 50 kiloa eli saman verran, kun esikoinen aikoinaan syntyi. Mitähän tällä kertaa on synnärillä paino?

ap

Vierailija
8/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki turvotukset näkyy :D

Ei minullekaan mene enää oikeat farkut jalkaan kun on maha muka kasvanut. Samoilla viikoilla. Kiloja tullut pari lisää. Eikä kyllä tarvis tulla yhtään ko lähtöpaino on jo 85!!!

Vierailija
9/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, miten kakkonen voi tietää, paljonko ap on lihonut, kun ei hän itsekään sitä tiedä?

Ap kirjoitti näin: "lihonnu jo ku porsas. En uskalla ees käydä puntarilla".

Minusta tuosta voi päätellä, että on lihonut helvetisti, jos sen näkee selvästi päällepäin. Alle 5 kg ei vielä näy peilissä, ja yli sen menevä lihominen on hiton nopeaa muutamassa viikossa.

2

Vierailija
10/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkuun taas hirvee mättö nälkä koko ajan, ja jos ei jatkuvasti pupella jotakin niin heti yrjöttää.

Painoo tuli heti alkuun jokunen kilo ja ihan turpea olo, mutta sitten se tasoittui, syöminen ja painon nousukin.

Nyt oon puolessa välissä, eikä paino oo noussu grammaakaan pariin kuukauteen, mahakaan ei oo kasvanu niin kun alun mässäily vaiheessa luulin :D

Vierailija
11/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli työpaikkakokous kun olin rv 5 ja oikeasti pelkäsin että joku jo huomaa raskauden.

Laski onneksi parissa viikossa.

Nyt olen rv 22 ja maha alkoi kasvaa tuossa pari viikkoa sitten. Mutta vauhdilla. Kauhistuttaa että kuinka isoksi ehtii. Kahdessa ekassa raskaudessa vatsa oli loppuun asti pieni.

Vierailija
12/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...imetyksen laihduttava vaikutus on kahden lapsen kohdalla alkanut vasta 6 kk kohdalla. Ensin täysimetystä 6 kk ja kun sen jälkeenkin kuitenkin imetys jatkuu, siinä kohti alkaa kilot karista hurjaa vauhtia.

Vierailija
13/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäs raskaus näkyy aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
14/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa, että 50-kiloisella todellakin näkyy 5kg peilissä, kun jo 2-3 kg näkyy!

Vierailija
15/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan turvotus aiheutti lähes 3 kilon eron. Jouduin myös saman tien siirtyä käyttämään äitiyshousuja, kun normaalit vaatteet kiristivät.

Turvotus jäi pois, kun oikea vauvamaha alkoi tulla esiin. Olisiko viikon 15 jälkeen. En nyt muista.

Nyt olen 30. viikolla ja painoa tullut 7 kg.

Vierailija
16/16 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista odotan ja alun turvotus oli megalomaaninen. Paino nousi ennen ekaa neuvolaa 57-61 -- esikoisen synnytin 61-kiloisena! Lähtöpainoakin tosin oli kakkoskierroksella 5 kg enemmän. Mutta kyllä silti kauhistutti se maha ja alun painonnousu -- olin ihan varma että 80 kiloa kolkutellaan tällä vauhdilla lopussa. Nyt olen viikolla 36 + ja painoa on tullut viikon 11 jälkeen 4 kiloa ja maha kasvaa -2 käyrällä, on siis pikkuruinen... voi tilanne vielä muuttuakin, vaikka alku tuntuu ihan kamalalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä