Muita namisissa olevia, jotka eivät käytä sormusta?
Tuli vaan huhu-ketjusta mieleen, että minulta ei ole kukaan koskaan suoraan kysynyt, miksi en käytä sormusta.
En käytä, kun tuntuu, että siihen kertyisivät kaikki maailman pöpöt.
Kommentit (15)
ei ole lupa käyttää. kun lähden vaikka kauppaan, laitan aina. käännyn vaikka takaisin jos unohtuu. mies ei käytä koskaan, koska oli ennen työssä, jossa se saattoi tarttua johonkin kiinni. vaikka nyt tekee tietokonetyötä, ei laita koskaan sormusta, sanoo, ettei mujista. nytkin oli vkl:n poikien kanssa toisella puolella Suomea, ja sormus nökötti kotona :D
kaupassa kaikki friikit alkaa kytätä jos minulla ei ole sormusta. se auttaa pahimpien kyttääjien kanssa. olen kai joku urpomagneetti.
Eikä ole pienintäkään havaintoa missä koko härveli edes on.
mutta mulla ja mun miehellä on kummallakin vas. nimettömässä tatuoidut sormukset....tatuoija suunnitteli sen meidän nimien etukirjaimista...ja siitä tuli meidän mielestä hyvin kaunis....
koska se ei mahdu...
mies uhkailee suurentaa sormusta, mutta minä lupaan laihduttaa :D :D
sormuksiin niin valtavasti varsinkin talvella. Iho ei kestä käsissä normi arki vedenkäyttöä. Kesällä parempi. siksi pidän sormuksia yleensä vain juhlissa ja välillä, kun iho parempi satunnaisia päiviä, en koskaan useita päiviä peräkkäin ja kotona otan aina pois. mies pitää koko ajan ja harmittaa itseäni kauhesti, nätit sormukset on ja haluaisin noita pitää
mäkään en töissä voi käyttää ja siksi usein vapaallakin unohtuu. myös olen lihonut, eli ei oikein mahdu. toivoisin laihtuvani (siis löytäväni motivaation laihduttamiseen), mutta suunnittelen sormuksen suurentamista. (meillä taas mies sanoo, että ei suurenneta, kyllä sä laihdut takaisin.)
Otin pois kun eka lapsi syntyi ja jouduin läträämään veden/kakkavaippojen yms. Kanssa jatkuvasti.
Nykyään laitan sormukset juhliin - jos muistan.
tykkään leipomisesta ja sormus ei sovi sellaisen kanssa yhteen. PIstän sormukset yleensä vaan juhliin.
Mieheni pitää sormustaan.
on tatuoidut sormukset. Mies ei halunnut sormusta, koska ei tykkää mistään koruista, joten laitettiin sitten tatuoinnit sormiin. Oli kyllä mustakin hyvä valinta, sormukset on usein jotenkin epämukavia.
sormusta. Luotan siihen että mukanani kulkeva lapsilauma kertoo urpoimmallekin että varattuja ollaan. :) Sormukset on jotenkin hankalia ja epämukavia; niitä saa olla ottamassa pois sormesta sata kertaa päivän aikana, aina kun pesee käsiä tms. ja aina ne meinaa unohtua lavuaarinreunalle. Olen ihan varma että hukkaisin sormukset jonnekin jos niitä pitäisin - kerran olen jo unohtanut ne ravintolan vessaan.
koska kun se on sormessa, hipelöin ja räplään sitä koko ajan edestakaisin ja se on tosi ärsyttävää. En käytä muitakaan koruja kuin mahdollisesti juhlatilanteissa. Miestä se ottaa hiukan päähän (etten käytä sormusta) mutta toisaalta ymmärtää, koska en ole koskaan käyttänyt mitään muitakaan koruja (esim korvakoruja).
Otin pois kun eka lapsi syntyi ja jouduin läträämään veden/kakkavaippojen yms. Kanssa jatkuvasti.
Nykyään laitan sormukset juhliin - jos muistan.
Työ on sellainen etten voi pitää, enkä vapaalla muista laittaa, kun en ole tottunut.