Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisilla harrastuksia / omia juttuja?

Vierailija
20.08.2011 |

Tuntuu, että kaikki miehet harrastavat jotain The Juttua, mut ainakaan itsellä ei ole perheen ja työn lisäksi paljon mitään muuta. Haluaisin, että olisi. Mistä te muut innostutte? Mitä teette, kun saatte omaa aikaa? Mitkä ovat teidän harrastuksianne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vapaaehtoisena myös töissä SM-liigan peleissä. Tosin lapsikin on mukana siellä, mutta menee kavereiden kanssa siellä.

Vierailija
2/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille on ollut hoitovapaalla hyvin aikaa mutta voi olla että tilanne muuttuu kun menen pian töihin. Lisäksi tykkään käydä kahviloissa istumassa. Kun lapsi kasvaa isommaksi alan varmaan käydä enemmän myös elokuvissa ja teatterissa. Mielelläni harrastaisin myös liikuntaa mutta muut asiat tuntuu ajavan sen ohi. Valitettavasti menen mieluummin kahvilaan istumaan kuin lenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulua, hopeatöitä, monia eri käsitöitä, joogaa

Vierailija
4/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään juoksemassa, pyöräilemässä, kalliokiipeillään, lasketellaan, melotaan ja minä vielä siihen päälle käyn ryhmäliikuntatunneilla. Kotona harrastan neulomista, mutta lähinnä vain talvikaudella. Tykkään myös lueskella ulkomaisia keittokirjoja ja kokkailla kaikkea vähän erikoista. Järkkärikamerakin odotta, että opettelisin sitä käyttämään. Tähän päälle sitten ne perinteiset eli leffaillat tyttökavereiden kanssa, illanistujaiset ja matkustelut.

Vierailija
5/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiranäyttelyt, jokkis (kuskina), rallin seuraaminen, autojen fiksailu..

Vierailija
6/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinnäyttelyt ovat minullakin se "the juttu" lisäksi kuntosalilla käyn 3-4krt viikossa ja hölkkälenkit teen yksin, miehen tai koko perheen kesken (aikuiset juoksee lapset pyöräilee mukana).

Vierailija
7/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen kanssa käy kesäisin pyöräilemssä tässä lähellä ja talvella hiihtämässä. Minä taas kudon, virkkaan, ompelen, maalaan, piirrän, askartelen ym. kotona ja sitten kodinulkopuolella käyn toisen lapsen kanssa ratsastamassa 1-4 kertaa viikossa.

Vierailija
8/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla ei ole ollenkaan omaa aikaa, kun teen kaiken yksin. Olen kyllä haaveillut, jos pääsisin vaikka pari kertaa juoksemaan lenkin yksin. Ehkä sitten joskus.

Vierailija
9/9 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa löytäisin teidän harrastuksistanne jonkun, jota voisi itsekin kokeilla. Moottoriurheilu, jääkiekko tai eläinharrastukset eivät ole minun juttunu. Ihan oikein hävettää tämä oma saamattomuuteni. Aina täällä kotona kyhjään lapsen kans, kun muka asioiden tekemisessä on suurempi vaiva kuin niistä saatu ilo... ap