Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olettko joutuneet muuttamaan kauas toiselle paikkakunnalle työn perässä?
28.08.2011 |
Vielä niin, että olisi kouluikäisiä lapsia? Miten sopeuduitte uuteen elämään, erityisesti lapset huolettaa?
Meillä tällainen tilanne todennäköisesti edessä, pikkuhiljaa on asiasta alettu puhua ja lapset ei suhtaudu ollenkaan mukavasti. Itsestäkin tuntuu keljulle, kun olen saanut vihdoinkin uusia ystäviä itselleni ja ns. löytänyt paikkani.
Kommentit (2)
Alallani on aika itsestään selvää että muutetaan ainakin muutaman kerran, ellei haluta viettää koko työelämän mittaa pääkaupunkiseudulla. Minä en ole halunnut. Onnistuin kuitenkin muuttamaan lapsettomana. Lasten kanssa olen muuttanut vain lähiöstä keskustaan, ja se onnistui erittäin hyvin lasten vastustuksesta huolimatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En joutunut muuttamaan mutta halusin muuttaa. Itäsuomalaisesta pikku kaupungista Suomen toiseksi suurimpaan kaupunkiin.
Mulla meni niin että ensin muutin minä ja sit lapset tuli perässä. Olen eronnut ja ensin lapset eivät halunneet muuttaa kanssani. Mutta jo muutamassa kuukaudessa he tottuivat ajatukseen ja halusivat tulla perässä.
Lapset sopeutuvat hyvin, he löytää uusia ystäviä todella nopeasti. Ehkä se meillä aikuisilla käy hitaammin
Asia pitää vaan esittää positiivisessa valossa eikä tuoda siihen mitään negatiivista vaikka kuinka ois pakko muuttaa. Näin kaikki sopeutuu tilanteeseen paremmin.
Mielestäni se on vain positiivista vaihtaa välillä maisemaa :)