Kuka uskaltaa paljastaa OMIEN lapsien nimet?
Kun täällä aina haukutaan niitä toisten lasten nimiä, niin olisi kiva tietää että minkälaisia nimiä teidän omat lapset ovat saaneet?
Nyt ei ole tarkoitus pistää taas pystyyn yhtä lynkkaus ketjua lisää, vaan oikeasti tietää että mitä ne av-mammoille kelpaavat nimet ovat.
Kommentit (58)
Nemo Oskari Matias ja
Isla Anja Mimosa.
Mun mielestä maailman kauneimmat nimet! Molemmilla osa nimistä tulee suvusta, sekä mun että isän puolelta.
Terveisiä tutuille! :)
Arja Daniela
Alli Carolina
Eero Johannes
Terkkuja tutuille! =) (En oikeasti edes käy tällä sivustolla, kunhan eksyin vahingossa...)
Ainoa laatuaan joten jos joku tunnistaa niin täällähän minä vapaa-aikani vietän!
haukuttu mutta mitäs pienistä. En valitse nimiä lapsille muiden mieltymysten mukaan.
Patrik Alexander
Aure Henrietta
Tokat nimet tulevat suvusta, ekat ovat valittu minun ja miehen mieltymyksien pohjalta. Sukunimi on suomalainen, vaikkakin tosi harvinainen sellainen.
Teidän lapsilla on ihanat nimet :)
pikkuiset on
Topias Sulo Tapani
Aino Fanny Karoliina
Mio Kaspian
Theo Jonatan
Emil Alexander
Ja terkkuja tutuille!
Jasmina Aino Edelina
Jona Artur Evart
Kutsumanimet (täällä paljon haukutut J-alkuiset) Jasmina ja Jona, muut nimet ovat molempien suvusta.
Terkut tutuille!
Elsa Maareta Maria
Tuskin löytyy samanlaista nimiyhdistelmää monelta, joten terveisiä tutuille.
Emmi Maria
Joona Juhani
Valtteri Johannes
Kasperi Mikael
on niin tavalliset nimet, että uskallan täälläkin kertoa
Ville ja Leevi
Mico Edward ja Janni Maria.
Sukunimi on ruotsalainen.
Ps...
Micolle ja Jannille syntyy pikkusisko. Mikä nimeksi?
(ehkä pitäisi aloittaa siitä oma ketju...)
tarkemmin
Henry Mikael Ensio
Markus Antti Tapani
Minja Meeri Matilda
Miko Matti Olavi
Ei haittaa vaikka tunnistetaan, onnekseni en ole muden nimiä ollut haukkumassakaan
(tosin eilen nauraa hekottelin ääneen tytölle sitä Pinkki Ampujaa ja Kukka Ketoa)
Minun lasteni nimet Petteri Veeti Oliver, Tuulikki Ilona Elisabet, Joel Fredrik Sebastian ja Rasmus Ville Kristian. Kutsumanimet Petteri, Tuulikki, Joel ja Rasmus. Ja KYLLÄ, on pitkät nimet, ja siitä on kuultu palautetta. Mutta halusimme jokaiselle yhden "oman", yhden äitin suvun ja yhden isän suvun nimen ;D Ja toinen suku on vahvasti suomenruotsalainen..