Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta joka juhlissa pumppaa rintamaitoa?

Vierailija
20.08.2011 |

Eli pitäisikö imettävän pienen vauvan äidin olla enemmin kotona tai vauva mukana juhlissa vai onko teistä ihan ok ja normaalia jos juhlii ilman vauvaa ja illan mittaa käy pumppaamaassa tissit tyhjiksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tarve. Vessassa yleensä, mutta kerran myös makuuhuoneessa, jossa naishenkilö mukana, että oli seuraa. Onneksi imetysajat on jo ohitse, en niin siitä nauttinut. Ei sellaisen takia juhlia väliin jätetä.

Vierailija
2/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei pumppaa niitä tisujaan muiden edessä. se on ällöä. mä oon pari kertaa ollu tällaisessa tilanteessa ja käyny pumppaamassa vessassa pahimmat pois ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys ei ole vankeutta.

Vierailija
4/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myös olen itse toiminut. Pumppasin lapselleni maidot vallan, ei osannut rinnasta syödä. Joten, jos olin vauvan kanssa tai ilman vauvaa pidempään pois kotoa, oli pakko tissit tyhjentää/saada lapselle ruokaa. En nyt ehkä missään "ihmisten ilmoilla" pumppailisi, vaan etsisin jonkin yksityisen sopen itselleni. En ehkä nyt vessaa.. mutta jonkin huoneen, minne ei muut tule. Joten, ihan normaalina pidän! Juhliin vaan ja pumppu mukaan!

Vierailija
5/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varmaan on pieni vauva kotona, kun pitää vielä kesken illan pumppailla. Ja olisin myötätuntoinen, se pumppaaminen on aika tylsää hommaa.

Vierailija
6/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlimaan jos pääsee. kyllä sitä kerkiää vauvassa olla kiinni ihan riittävästi. jos vauva hyväksyy jonkun muun hoitajan kuin äidin niin anna palaa vaan. pumppaaminenhan on järkevää että tulee jatkossakin maitoa. ne ketkä eivät viitsii pumpata ottavat tietoisen riskin että imetys voi piakkoin loppua. mielestäni juhlissa joskus käyvä äiti on mielestäni ystävänsä huomioiva ja jos vielä käy pumppaamassa välillä niin pidän sitä viitseliäänä ja vastuullisena touhuna.

Vierailija
7/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt siinä sohvalla vetäisee pumpun esiin niin vähän nikottelisin ;)

Vierailija
8/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pumppaan tarvittaessa vessassa enkä tee siitä mitään numeroa. Tai jos on kohtalotovereita juhlissa mukana, niin voihan aiheesta jutella.

Vierailija
9/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on hienot päivällisjuhlat ja kesken ruokailun joku nainen on ruvennut pumppaamaan rinnoistaan maitoa.

Jos sen hoitaa yksikseen vessassa, niin mikäs siinä. Ikävä kai se olisi juhlia mekonetumus maidosta märkänä.

Vierailija
10/10 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rohkaisua päätöksen tekoon. Kehtaan siis osallistua juhliin ja jopa jäädä illaksi jatkoille.

Ja ajatuksena tosiaan pumppailla rauhassa jossain rauhallisessa paikassa ei pöydässä kesken illallisen :D