Mitä ajattelet naisesta joka juhlissa pumppaa rintamaitoa?
Eli pitäisikö imettävän pienen vauvan äidin olla enemmin kotona tai vauva mukana juhlissa vai onko teistä ihan ok ja normaalia jos juhlii ilman vauvaa ja illan mittaa käy pumppaamaassa tissit tyhjiksi?
Kommentit (10)
kunhan ei pumppaa niitä tisujaan muiden edessä. se on ällöä. mä oon pari kertaa ollu tällaisessa tilanteessa ja käyny pumppaamassa vessassa pahimmat pois ;)
Näin myös olen itse toiminut. Pumppasin lapselleni maidot vallan, ei osannut rinnasta syödä. Joten, jos olin vauvan kanssa tai ilman vauvaa pidempään pois kotoa, oli pakko tissit tyhjentää/saada lapselle ruokaa. En nyt ehkä missään "ihmisten ilmoilla" pumppailisi, vaan etsisin jonkin yksityisen sopen itselleni. En ehkä nyt vessaa.. mutta jonkin huoneen, minne ei muut tule. Joten, ihan normaalina pidän! Juhliin vaan ja pumppu mukaan!
että varmaan on pieni vauva kotona, kun pitää vielä kesken illan pumppailla. Ja olisin myötätuntoinen, se pumppaaminen on aika tylsää hommaa.
juhlimaan jos pääsee. kyllä sitä kerkiää vauvassa olla kiinni ihan riittävästi. jos vauva hyväksyy jonkun muun hoitajan kuin äidin niin anna palaa vaan. pumppaaminenhan on järkevää että tulee jatkossakin maitoa. ne ketkä eivät viitsii pumpata ottavat tietoisen riskin että imetys voi piakkoin loppua. mielestäni juhlissa joskus käyvä äiti on mielestäni ystävänsä huomioiva ja jos vielä käy pumppaamassa välillä niin pidän sitä viitseliäänä ja vastuullisena touhuna.
Jos nyt siinä sohvalla vetäisee pumpun esiin niin vähän nikottelisin ;)
Itse ainakin pumppaan tarvittaessa vessassa enkä tee siitä mitään numeroa. Tai jos on kohtalotovereita juhlissa mukana, niin voihan aiheesta jutella.
kyseessä on hienot päivällisjuhlat ja kesken ruokailun joku nainen on ruvennut pumppaamaan rinnoistaan maitoa.
Jos sen hoitaa yksikseen vessassa, niin mikäs siinä. Ikävä kai se olisi juhlia mekonetumus maidosta märkänä.
Sain rohkaisua päätöksen tekoon. Kehtaan siis osallistua juhliin ja jopa jäädä illaksi jatkoille.
Ja ajatuksena tosiaan pumppailla rauhassa jossain rauhallisessa paikassa ei pöydässä kesken illallisen :D
jos on tarve. Vessassa yleensä, mutta kerran myös makuuhuoneessa, jossa naishenkilö mukana, että oli seuraa. Onneksi imetysajat on jo ohitse, en niin siitä nauttinut. Ei sellaisen takia juhlia väliin jätetä.