Rv 36 -> Voisin elää herkuilla!!!! Tuun hulluksi!!!!!
Koko aika ennen rv 36 meni lähinnä herkkukuvotuksen parissa. Ei juuri tehnyt mitään mieli tai jos söin jotain hyvää, oli se tyyliin yksi Pätkis.
Sitten rv 36 kaikki muuttui! Hirvittävä herkkunälkä koko ajan. Oon saanut pidettyä painon ihan ok lukemissa koko raskauden, mutta nyt....
Ihan pelottaa, jos raskaus menee yli ja tää jatkuu!!!
Kommentit (10)
Tänne saa tehdä ainoastaan sinua kiinnostavia aloituksia.
koska itselläni sama tilanne! koko kesä meni mansikoita syödessä ja silloin tällöin mehujäätä ei muuta ns herrkua.. mutta nyt.. oikeaa ruokaa en kaipaa yhtään en salaattia mitä myös koko kesä söin. nyt voisin vaa vetää kakkua jätskiä karkkia limua sipsejä! ja ihan oikeasti tulee joka pvä syötyä liikaa jotain näistä, ja jotkut päivät menee pelkkää herkkua syödessä normaalista ruuasta tietoakaan.. painoa mulla ei ole tullu kuin 4kg koko raskaudessa.. nyt en uskalla edes puntarille edes mennä, noi 4 kg oli siis vk 35 asti nyt vk 37 menossa.
on herkkujen syönti vähän rauhoittunut, vaikka joka päivä pitää jotain saadakin (nyt rv 38). Jostain syystä painoa ei ole kuitenkaan kertynyt kuin "tarvittava" määrä, vaikka olen mässännyt ja mässännyt.
Myös no 4 on hysteerinen, ihan naurattaa..
hokija voi nyt mennä johonkin toiseen ketjuun, jos nää asiat ei kiinnosta.
naurattaa ?? yleensä täydellisiltä tän palstan mammoilta jo tulisi, kuinka vitamiinit ja säännölliset ateriat jne kuuluvat raskauteen.. haukuttais jo läskiksi ja huonoksi tulevaksi äidiksi. jos kertoo miten totuudella syö. itse olen sitä mieltä ettei nyt niin väiä loppuviikot kuitenkin kyseessä nauttikoon vielä! lenkkipolulle pääsee kun vauva syntyy :)
nyt ihan hysteerikoks ap:ta sanoisi :) Ihan normaaliahan se on ettei halua "ylimääräisiä" kiloja eli siis omasta herkuttelusta johtuvia..
Kroppa alkaa kerään voimia lähestyvää synnytystä ajatellen. Sitten?
Ketä kiinnostaa?