Saako saada aborttia vielä vkolla 12?:,(
Minun pääkoppa ei enää kestää tätä tuska.
Olen se sama joka on kirjoittanut tänne, alkoholista ja alkuraskaudesta. Oli puhuttu mieheni kanssa ja päätimme että mielenterveyden takia, paras vaihtoehto olisi abortti. Vaikka sääliski käy jo etukäteen pientä sikiöttä
Kommentit (68)
lopetin heti kun sain tietoa raskaudesta, eli viikolla 4
Taitaa kyllä olla ongelma ihan joku muu kun raskaus ja alku raskauden juominen.
Ihme tuuliviiri olet ja muutenkin outo.
silti mä yritän kääntä päätä eri suntaan. Ei se vaan niin helpoa ole, sen takia puhun sekavia, mielessä pyöri nyt vaikka mitä
ajatella et oisit tehny jollekkin lapsistasi abortin? et varmaan, koska rakastat heitä. Ajattele tästä uudesta tulokkaasta samoin :) Se on lahja. Ja vinkkinä tietysti et jos ei halua lasta niin kannattaa joko ryhtyä selibaattiin :) tai huolehtia hyvin ehkäisystä..Abortti on vakava asia, se on jo kuin "murha" sen lapsen dna on jo luotu ja odottaa vaan et sais kehittyä loppuun saakka. Musta se on ylpeyttä et jos lasta ei oo yrittämällä yritetty ja suunniteltu niin se halutaan eliminoida..Ajattele et se on lahja.
Alkuraskaudessa juomisella ei ole niin väliä, istukka ei ole vielä suuren suuri. Eri asia jos juominen olis holtitonta ja pitkäkestoista. Kyllä vauvaa voi muutkin asiat kuin alkoholin käyttö vaurioittaa. Minun rakas poikani syntyi poikkeuksellisen pienenä, mutta terveeksi todettiin vaikka kaikkea infektioita epäiltiinki.
painostaa aborttiin. Mies nyt ei voi ymmärtää mitä on olla raskaana ja mitä se voi naisen psyykkeelle tehdä jos tekee abortin.
olisin tehnyt abortin.
:(
olette oikeassa. Mutta minä sekaisin.
ap
eri maasta olen tullut tänne asumaan.
Onko paras vaihtoehto nyt, ota ja mennä keskustelemaan ammattilaisen kanssa, ennen päätöksiä. Tuntu että tarvitsen terapia, ei ole normaalia, olla niin ahdistunut asiasta
ap