Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia lapsia on vanhemmilla jotka jännittää vanhempainiltojen esittelykierrostakin

Vierailija
27.08.2011 |

niin paljon ettei sen vuoksi uskalla tulla paikalle? Eikö sellaiselle jännittämiselle pitäisi tehdä jotain?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lienee mieheni ansiota joka on myös sellainen.

Koulukiusauksesta tuo jännittäminen minulla alkoi,oli se kiva pitää esitelmää tms kun kaikki nauroivat ja kuiskailivat.

En ole päässyt siitä eroon yrityksistäni huolimatta ja tuollainen olisi just ihan hirveää että pitäisi itseään esitellä tuntemattomille ihmisille,anteeksi nyt vaan kun olen tällainen.

Vierailija
2/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tehty:)

paniikkihäiriöstä olet saattanut kuullakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on hyvin ujoja, kaksi taas erittäin vilkkaita ja sosiaalisia, yksi siltä väliltä. Miksi sua kiinnostaa, millaisia lapsemme ovat?

Vierailija
4/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eräs kaveri tunnusti jännittävänsä kauheasti juuri tuollaisia tilanteita. Hän kun on yleensä erittäin puhelias ja sosiaalinen ja vieläpä työskenteleekin asiakaspalvelutehtävissä. Tosin tuskin tuosta syystä jättänyt mitään vastaavia tilanteita väliin, mutta jännittää kuitenkin.

Vierailija
5/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kuulemma ihan normaalia olla sairaalloisen ujo. Se on joku temperamenttijuttu.

Vierailija
6/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tilanteissa joissa on hälinää ja liikettä eikä kaikkien huomio ole kiinnittynyt juuri minuun.

Olen porukan hauskuuttaja, ehkä hiukan pellekin :)

Kukaan ei uskoisi, että jossain kokouksissa ja vanhempainilloissa sydän hakkaa ja kädet hikoaa, en kuule mitä muut sanovat, odotan vain vuoroani paskanjäykkänä.

Kerran oli pakko feikata että nenästä alkoi vuotaa verta ja menin muka vessaan sitä tyrehdyttämään, muuten olisin varmaan pyörtynyt siihen paikkaan. Kun kuulin että esittelykierros on ohi, tulin takaisin ja osallistuin rohkeasti keskusteluun ja taisin olla kovastikin äänessä.

Vierailija
7/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uskoisi että jännitän. Olen avoin, sosiaalinen ja puhelias. Kokouksissa töissä olen usein äänessä. Mutta ne kokousten alun esittelykierrokset ovat aina ihan piinaa!! Ja tosi usein niitä on, jos mukana on joku uusi yhteistyökumppani tms. Oikeasti mun pitää sanoa että heippa, olen Maija Meikäläinen, xx toimipaikan xxpäällikkö ja hoidan meillä xx, xx ja xx asioita, kiva kun pääsit mukaan. Ja meinaan pyörtyä suunnilleen tähän. Nenäverenvuotoa en olekaan vielä feikannut, hyvä idea ;D

Siis tilanteissa joissa on hälinää ja liikettä eikä kaikkien huomio ole kiinnittynyt juuri minuun. Olen porukan hauskuuttaja, ehkä hiukan pellekin :) Kukaan ei uskoisi, että jossain kokouksissa ja vanhempainilloissa sydän hakkaa ja kädet hikoaa, en kuule mitä muut sanovat, odotan vain vuoroani paskanjäykkänä. Kerran oli pakko feikata että nenästä alkoi vuotaa verta ja menin muka vessaan sitä tyrehdyttämään, muuten olisin varmaan pyörtynyt siihen paikkaan. Kun kuulin että esittelykierros on ohi, tulin takaisin ja osallistuin rohkeasti keskusteluun ja taisin olla kovastikin äänessä.

Vierailija
8/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuollaisessa esittelyssä voisi mahdollisesti mennä vikaan? En keksi millään yhtään asiaa minkä siinä voisi sössiä. Unohdat nimesi?

Vierailija
9/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain poikani 16v. Vanhempain illassa keräsin aina katseita muutenkin tavallista nuoremman ulkonäköni takia,jännitti.Nyt 40 v ja ei jännitä enään.

Vierailija
10/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuollaisessa esittelyssä voisi mahdollisesti mennä vikaan? En keksi millään yhtään asiaa minkä siinä voisi sössiä. Unohdat nimesi?

sanoo jonkin kirjainvirheen tms.

Vierailija
11/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan älyttömästi. Olen ammatiltani opettaja ja luonteeltani melko sosiaalinen. Olen esillä siis ammatikseni ja tunnen puoli pitäjää.

Minun lapseni ovat ujoja, toinen erittäin ujo. Että sellaisia lapsia meillä jännittäjillä on. Tämänkö halusit tietää, ap?

Vierailija
12/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, olen Pertti, Aadan äiti. Siis ISÄ!"

Tämä on todella yleinen moka, joka tapahtuu helposti, kun kuuntelee naisvoittoisen jengin esittäytymistä.

So what? Hihitellään hetki, ja sitten meininki jatkuu.

t. LTO

Vierailija
13/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana jännitin ihan hirveästi sitä, jos jouduin soittamaan johonkin tuntemattomaan paikkaan (esim. virastoon, pankkiin, kysyäkseni vuokra-asunnosta jne) ja todellakin jouduin kirjottamaan jopa nimeni ylös paperilapulle muiden asioiden ohella koska varmaan olisin senkin unohtanut jännityksessä. Yhtään ei tietenkään helpottanut se, että kuulen todella huonosti puhelimessa (puuroutuu herkästi) ja aina sai oman asian hoitamisen lisäksi jännittää sitä, että ymmärtääkö sanaakaan siitä, mitä vastapää sanoo.

Nykyään onneksi sujuu helpommin ahkeran harjoittelun seurauksena, vaikka vieläkin hoidan asiat mieluummin kasvokkain tai sähköpostitse kuin puhelimitse.

Vierailija
14/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakis aika sosiaalista, yksi vähän ujo.

Olen myös ihan sosiaalinen ihminen, mutta nuo esittelykierrokset ovat aivan kamalia paikkoja aina.Muuten en jännitä ihmisiä, mutta pelkään esiintyä yksin kaikissa tilanteissa.

Vierailija
15/28 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakis aika sosiaalista, yksi vähän ujo.

Olen myös ihan sosiaalinen ihminen, mutta nuo esittelykierrokset ovat aivan kamalia paikkoja aina.Muuten en jännitä ihmisiä, mutta pelkään esiintyä yksin kaikissa tilanteissa.

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Siis jos oman nimen sanominen ryhmässä on vaikeaa, miten pystytte toimimaan työpaikalla?

Vierailija
17/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan vain tuodakseni esiin, miten erilaisia ihmisiä me ollaan.

Mua ei pelota tuollaiset esittelykierrokset tai muutkaan puheenvuoron ottamiset kokouksissa tms YHTÄÄN enkä saa itselleni edes yrittämällä sitä pelon tunnetta. En kerta kaikkiaan todellakaan tiedä, miltä sitä tuntuu pelätä. Minä mokailen tosi paljon ja voisin varmaan vaikka vahingossa sanoa nimeni väärin, mutta en pelkää sitä.

Sen sijaan pelkään monia muita asioita, joita toiset eivät pelkää. Mutta esimerkiksi EN pelkää hämähäkkejä, joista moni tuttavani tulee hysteeriseksi, enkä saa siitäkään tunteesta kiinni .

Samalla tavalla muut eivät pysty käsittämän minun pelkojani. Pelkään esimerkiksi järjenvastaisesti, etten osaa jäädä oikealla pysäkillä bussista. Odotan ja kuikuilen maisemia hermostuneena ja usein jäänkin jo varmuuden vuoksi aikaisemmalla. En käsitä tätä itsekään. So what vaikka jäisikin väärällä, mikä siinä voi pelottaa, en tiedä. Voisinhan mennä vaikka taksilla loput.

Tosi kummallisia ja käsittämättömiä nuo turhat pelot on! Kiinnostavaa olisi tutkia ilmiötä enemmänkin.

Vierailija
18/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkihäiriö enkä osaa sanoa mistä se johtuu, ehkä koko kouluiän jatkuneesta syrjimisestä.. En siis pysty ilman lääkitystä lähtemään ulos edes kotiovesta, mutta onneks on lääkkeet olemassa tähän vaivaan ja pystyn elämään normaalia elämää!!!

Vierailija
19/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoiseni on erittäin reipas, vilkas ja avoin, kuopuksesta en vielä osaa sanoa kun on vasta 5kk mutta rauhallisemmalta vaikuttaa

Vierailija
20/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitän juuri tuollaisia tilanteita ja näyttelen puoli-ammattimaisesti. :D